شماره‌ی خبر : ‌1744 | تعداد بازدید : 1238
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 11:02

چرا مس نباید در این دو بازی بی‌انگیزه باشد

از همین رو وظیفه‌ی تمام کسانی که این روزها در مس فعالیت می‌کنند این است که این دو بازی را تحت هر شرایطی جدی بگیرند و برای پیروزیدر آن تلاش کنند تا با شکست‌های بعدی حیثیت و آبروی این تیم بازیچه قرار نگیرد

چرا مس نباید در این دو بازی بی‌انگیزه باشد

در روزهایی که مس در ابتدای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول این فصل نتایج بسیار عالی کسب می‌کرد تا از رده‌ی نهم جدول خود را پله به پله بالا بکشد و در فاصله‌ی سه امتیازی با صدر جدول قرار بگیرد، حتی بد بین‌ترین هوادار این تیم هم تصور نمی‌کرد که در عرض چهار هفته این تیم آنقدر بد نتیجه بگیرد که دو هفته‌ی پایانی رقابت‌ها برای این تیم کاملا تشریفاتی شود...

کسب تنها سه امتیاز از پنج بازی گذشته مس سبب شد که مس کاملا از کورس تیم‌های بالای جدول عقب بی افتد و فرصت جبران برای این تیم وجود نداشته باشد. با شکست تلخی هم که این تیم در بازی روزگذشته ی خود برابر راه آهن پذیرفت به بدترین شکل ممکن پرونده صعود خود را حتی برروی کاغذ به طور رسمی بست.

ولی بهرشکل مس باید در دو هفته‌ی پیش رو به میدان برود و این دو بازی می‌تواند برای این تیم جدا از بحث صعود اهمیت‌های دیگری  داشته باشد.

اول اینکه مس بهرشکل باید در این دو بازی اعاده‌ی حیثیت خود را انجام دهد... این تیم اگر با 6 امتیاز این دو بازی از میدان خارج شود حداقل برابر هوادارانش سرافکندگی کامل را ندارد و می‌تواند همچنان به نیم فصل دوم خوب خود استناد داشته باشد. اما اگر این تیم در دو بازی پیشرو نیز همانند پنج بازی قبل نتیجه بگیرد که شاید به طور کلی دست آورد خود را در نیم فصل دوم به چوب حراج فراموشی و انتقادهای سفت و سخت بگذارد.

نکته‌ی دیگر اینکه این دو بازی برای شخص ابراهیم‌زاده نیز بسیار پراهمیت و حیثتی است... این سرمربی که درصدد است با گرفتن امتیازات این بازی‌ها از فشار انتقادات برروی خود کم کند، در حرف‌های پیشین خود همواره بر قرار گرفتن مس در رتبه‌ای بالاتر از هفتمی فصل قبل تاکید داشت. او که حالا با مس دقیقا در همین رتبه قرار گرفته است مسلما سعی زیادی خواهد داشت که با بالا بردن انگیزه‌ی تیم خود در این دو بازی حداقل یک رتبه‌ی خوب را برای مس در پایان فصل رقم بزند.

هرچند فرصت صعود برای مس در این دو بازی رسما بسته شده است  اما این بازی ها می‌تواند فرصتی برای بازیکنان جوان و با انگیزه‌ی مس باشد که در این دو بازی خود را برای فصل بعد حسابی نشان دهند و بدرخشند و در تیم مس که امسال پدیده کم معرفی نکرد، در همین دو هفته خود را نشان دهند.

بازیکنانی مثل حمید محمدرفیع، امیر حسین عسگری، امیر حسین طاهری، رامین شکیبا و... بازیکنانی هستند که در این هفته‌های کم اهمیت‌تر کاملا انگیزه دارند که نهایت تلاش خود را در ترکیب مس برای شناخت بیشتر خود و زمینه بازی در فصل بعد را در ترکیب اصلی مس فراهم کنند که البته باید دید سرمربی مس تا چه اندازه این فرصت را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

بهرشکل این دو بازی در نهایت خود تنها چیزی را که می‌تواند برای مس به ارمغان داشته باشد حسرت وافسوسی است که در چهار هفته‌ی گذشته با نتایج مس رقم زد و اینکه چرا مس شایسته‌ینیم فصل دوم در این پنج هفته آنقدر بد بود که فصل را خیلی سریع‌تر از زمان ممکن برای خود تمام کند.

فراموش نکنیم که بهرحال این تیم که در مورد آن صحبت می‌کنیم نامش مس کرمان و جایگاه محترمی در فوتبال کشور دارد... حتی در بدترین حالت ممکن و حتی در بازی‌های دوستانه هیچ هوادار این تیم اصلا دوست ندارد که مس بازی را با سرافکندگی و شکست ترک کند حالا که این دو بازی کاملا رسمی و جایگاه نهایی مس را مشخص می‌کند و از همین رو وظیفه‌ی تمام کسانی که این روزها در مس فعالیت می‌کنند این است که این دو بازی را تحت هر شرایطی جدی بگیرند و برای پیروزیدر آن تلاش کنند تا با شکست‌های بعدی حیثیت و آبروی این تیم بازیچه قرار نگیرد....


سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 12:20
با سلام و خسته نباشین به نظر من سرمربی مس تو دو بازی بعدی از بازیکنان آکادمی باشگاه استفاده کنه تا هم بازیکنان بومی روحیه بگیرن و فصل بعد از این بازیکنان استفاده کنه بهتر است
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) سجاد  1396/01/30 ساعت 10:07
اقای ناشناس، ما هرچه خوردیم از همین کرمانی و بومی خوردیم....
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 14:31
ایشالا دو بازی باقیمونده رو با ترکیب عمدتا بازیکنای جوون به میدون بریم تا حداقل محمل کسب تجربه برای جوونها بشه
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 14:31
ایشالا دو بازی باقیمونده رو با ترکیب عمدتا بازیکنای جوون به میدون بریم تا حداقل محمل کسب تجربه برای جوونها بشه
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 15:44
عزیزم جانم چرا نمی فهمید فوتبال خریدنی نیست که نبیستیک فصل می روید رحمتی و ادینهو رو می خرید تا آسیا می روید بعد اینطوری می شود هی پول بریزید بازیکن بخرید پولش را می گیرد بعد می رود تیم دیگر پس تیمهای پایه کو ؟ پشتوانه کو؟ چرا به اصول اولیه محل نمی دهید؟
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) حسین  1396/01/30 ساعت 11:14
خدایی راست میگن. این همه پول بی زبان را دادیم به غیربه ها.خدا خیرتان بدهد امسال به اکادمی و بازیکنان پایه بها دادید اینو ادامه بدین
چهارشنبه 30 فروردین ماه 1396 ساعت 10:14
کلا تدارکات ماساژور مربی ها و بازیکنان بی انگیزه را اخراج کنین واقعا هوادار خسته شده از این همه ادم عای قدرنشناس. چکار باشگاه و هوادار میبایست بکنه و نکرد. دیگه رقت اونه خیانت کاران اخراج بشن
چهارشنبه 30 فروردین ماه 1396 ساعت 11:12
فوتبال مس مشکل همبستگی تیمی دارد بازیکنای تیم مس فوتبال دیکته شده بازی می کنن و یک حرکت را هزار بار هم که شده انجام می دهند بدون اینکه به اشتباه بودن آن پی ببرن.علت ضعیف و کم رنگ و بی مایه بودن فوتبالشون و نداشتن پیشروی تیمی دخالت کم خود بازیکن و تواناییها و خلاقیت بازیکن در اداره و تعیین روندبازی و پیشروی و جریان بازی است که به انتظار اشتباه سر مربی از بازیکنان برمیگرده که دست بازیکنان رو در ایجاد همبستگی تیمی و در امتداد یک نوع بازی خاص و دیکته شده بسته نگه میداره. به نظر میرسه سرمربی تیم بسیار خودپسندانه عمل میکنه و بازیکنای تیم قدرت تغییر روند تیم در جهت حفظ و پیشرفت بازی در میدان رو ندارن. و هرچه بیشتر از این وضعیت میگذره شجاعت ایجاد تغییر و بروز خلاقیت در بازیکنای تیم کمتر میشه و از طرف دیگه دیکته پذیری تیمی از فرامین بیرون از گود بیشترو پررنگ تر میشه.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز