شماره‌ی خبر : ‌1741 | تعداد بازدید : 1482
دوشنبه 28 فروردین ماه 1396 ساعت 10:58

مکان و داور بازی راه‌آهن و مس مشخص شد

از سری رقابت‌های هفته‌ی سی و دوم لیگ دسته اول کشور از ساعت 16 و 45 دقیقه تیم‌های راه‌آهن تهران و مس کرمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مکان و داور بازی راه‌آهن و مس مشخص شد

پس از کش و قوس‌‌های فراوان سرانجام مکان بازی عصر امروز تیم‌های راه‌آهن تهران و مس کرمان مشخص گردید.

از سری رقابت‌های هفته‌ی سی و دوم لیگ دسته اول کشور از ساعت 16 و 45 دقیقه تیم‌های راه‌آهن تهران و مس کرمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در حالی که ابتدا اعلام شده بود این بازی در ورزشگاه شهید درخشان صبا شهر برگزار خواهد شد اما روز گذشته اعلام گردید به دلیل کیفیت پائین چمن این ورزشگاه، بازی به ورزشگاه اکباتان تهران منتقل شده است و در نهایت اعلام شد که این بازی در ورزشگاه شهید دستگردی تهران که زمین اختصاصی باشگاه پاس تهران است انجام می‌شود.

همچنین کوپال ناظمی کار قضاوت این بازی را با کمک‌های امیر فلاح و حمید آذرنیا بر عهده خواهد داشت. ناظمی پیش از این یک بازی مس را در این فصل برابر خیبر خرم‌آباد در کرمان قضاوت کرده بود.

مس برای این بازی چهار مهره‌ی خود به نام‌های حسین تهامی، احسان پورشیخعلی،رضا ستاری و حامد محمودی را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد.

هرچند این بازی به دلیل فاصله‌ی زیاد مس با تیم‌های صعود کننده حساسیت زیادی برای این تیم ندارد اما تیم مس با تمام توان در این دیدار بازی خواهد کرد چراکه این مسابقه تاثیر زیادی در پائین جدول دارد و تیم راه‌‌اهن از تیم‌های در معرض سقوط می‌باشد.

بازی رفت دو تیم در کرمان با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده است و این هجدهمین مصاف دو تیم از سال 85 به بعد و دیدارهای دو تیم در لیگ برتر محسوب می‌شود که در بازی های گذشته مس برابر راه‌آهن 7 پیروزی، 3 شکست و 7 تساوی را در کارنامه ثبت کرده بود.

بازی دو تیم به صورت زنده پخش نخواهد داشت ولی این دیدار از کانال تلگرامی باشگاه مس به آدرس telegram.me/mesfc به صورت لحظه به لحظه گزارش خواهد شد و در بخش گزارش زنده سایت نیز لایر اسکور می‌گردد.


دوشنبه 28 فروردین ماه 1396 ساعت 19:33
راه آهن تیمی که حتی برای تغذیه و رفت و آمد مشکل مالی دارد ولی توانست پیروز شود
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا