شماره‌ی خبر : ‌1740 | تعداد بازدید : 1401
دوشنبه 28 فروردین ماه 1396 ساعت 10:36

اضلاع قدرت ورزش کرمان در کنار هم قرار می‌گیرند

مسلما قرار گرفتن اضلاع قدرت ورزش استان در کنار هم در محقق شدن روزهای خوب ورزش کرمان بسیار مهم و حیاتی است و به نظر می‌رسد دو ضلع اصلی این نهاد روزهای جدیدی را در کنار یکدیگر آغاز خواهند کرد.

اضلاع قدرت ورزش کرمان در کنار هم قرار می‌گیرند

سال گذشته یکی از مشکلات بزرگ باشگاه صنعت مس کرمان مشخص نبودن تکلیف مدیریتی ورزش کرمان بود که به این باشگاه ورزشی نیز لطمات زیادی وارد کرد.

هرچند خانم کلانتری به عنوان سرپرست این نهاد زحمات و تلاش‌های زیادی را برای مدیریت ورزش استان انجام داد اما بنا به همان بلاتکلیفی که در مدیریت ورزش استان وجود داشت، این نهاد دچار حاشیه‌های زیادی شد که به تبع آن باشگاه مس را نیز تحت تاثیر اثرات منفی خود قرار داده بود.

اما در ماه‌های آخر سال گذشته بود که سرانجام مدیریت نهاد ورزش کرمان مشخص شد و دکتر امیری خراسانی از چهره‌های مطرح مدیریت ورزش کرمان سکان مدیریت ورزش کرمان را در دست گرفت.

هر چند دکتر خراسانی کار بسیار سخت و دشواری به خصوص در ماه‌های ابتدایی مدیریت خود بر عهده دارد اما تلاش و انگیزه‌ی این مدیر جوان همه را به بازگشت روزهای خوب ورزش استان امیدوار کرده است.

مسلما قرار گرفتن اضلاع قدرت ورزش استان در کنار هم در محقق شدن روزهای خوب ورزش کرمان بسیار مهم و حیاتی است و به نظر می‌رسد دو ضلع اصلی این نهاد روزهای جدیدی را در کنار یکدیگر آغاز خواهند کرد.

آقای امیری خراسانی با حضور در باشگاه مس کرمان و دیدار با آقای سیدامجد مسعودزاده مدیر عامل این باشگاه استارت یک راهکار هماهنگ مشترک و هدفمند را زدند و قطعا با تداوم این همکاری اتفاقات مثبت زیادی در این زمینه رخ خواهد داد.

یکی از عواملی که به جرات باعث ناکامی تیم فوتبال مس در سال‌های اخیر شده است،دوری بیش از حد نهادهای مهم استان و شهر از تیم فوتبال مس بوده است و عدم اتحادی که پیرامون این تیم فوتبال در کرمان وجود دارد.

قطعا با حضور نهاد بسیار مهم و تاثیرگذاری مثل اداره‌ی کل ورزش و جوانان در کنار باشگاه مس و تیم فوتبال آن، این حلقه‌ی مفقوده مهم می‌تواند به سرجای خود بازگشت داشته باشد.

آقای امیری خراسانی که اتفاقا سابقه‌ی مدیرتی در باشگاه مس کرمان را نیز دارا می‌باشد و تجربه‌ی مستقیم از اتفاقات و مسائل موجود در این باشگاه را دارد، قطعا با عبور از دوران گذر مدیریتی خود در اداره‌ی ورزش و جوان و تثبیت تفکرات خود بر این نهاد، برای فصل آینده‌ی رقابت‌های لیگ یک و همکاری بیشتر این نهاد و باشگاه مس و اثرات سود بخش آن را نمایان‌تر نیز خواهد کرد. 

 


دوشنبه 28 فروردین ماه 1396 ساعت 13:38
بیا اینم حمایت ارگانهای دیگه فصل بعد میخوام ببینم دیگه چه بهونه ایی میمونه!!!
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) حسین  1396/01/29 ساعت 14:33
ایکاش دلسوزنماها دیگه دست از سر مس میکشیدند و اینجا پیام نمیدادند.چرا واقعا تایید میکنید؟؟!! الان از منو تایید نمیکنید و پیامهایی که به مس ضربه میزنه تایید میکنید واقعا چرا از منم تایید کنید هوادارا بینن
جمعی از جوانان غیور کرمانی
0
4
دوشنبه 28 فروردین ماه 1396 ساعت 16:13
جناب استاد مسعودزاده مدیریت محترم باشگاه بزرگ مس ایران منطقه کرمان: با سلام حرف دل ما مردم دیار کریمان و جوانان این شهر این است برای فصل جدید فوتبال دسته اول کشور از همین امروز برنامه ریزی دقیقی انجام نمایید که حتما تیم لیگ برتری شود از مربی تیم تعهد بگیرید که تیم را برای لیگ برتری شدن ببندد و اگر قادر به انجام این کار نیست و یا نیستید خواهشن یا درلیگ شرکت نکنید و یا تیم منحل نمایید چون مردم کرمان و جوانان غیور این شهر کهن دیگر بیش از این طاقت سرخورده شدن و زجر کشیدن در بین مردمان شهرهای دیگر ندارند باتشکر
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) هوادار مس  1396/01/29 ساعت 14:32
جالبه جمعی از جوانان غیور کرمانی!!!!! خیلی ببخشید نمیخواهید تیمداری کنید چیه؟؟!!! باشگاه بزرگ مس یک باشگاه است نه تیم.لطفا منافعتان به خطر افتاده صحبتی نکنید.سیاست های باشگاه باید عملی بشه.رییس جمهورش با ان هم اختیار میگه ٨سال کمه نتونستم به اهدافم برشم اونوقت شما یک سال هم نمیتونین صبر کنیذ؟؟!!!! هوادار واقعی و غیور اونی هست که توی اون افتاب سوزان و سرمای وحشتناک میاد ورزشگاه حمایت میکنه نه توی خونه بنویسه جوانان غیور؟!!!! ما صعود به صورت اسانسوری نمیخواهیم. ماشین سازی ذلتی بدتر از این داشت؟؟!!! الان همه اونها ارزو میکردن کاش صعود نمیکردن.پس بذارید مسولین کارشون رو بکنن و ما هم حمایت مان را.سال اینده سال مس هست.فصل قبل با بازیکن سالاری که کسی جرات نکرده بود مبارزه کردن و حالا ببیتین تیم چقدر جوون هست.مسولین باشگاه هم گفتن مذاکرات برای مربی فصل اینده رو شروع کردن و بازیکن ها هم دارن صحبت میکنن.پس بذاریم کارشون بکنن و همه حمایت کنیم وقتی به این مدیریت و تواناییشون شک داریم و خدایی همه بهشون اعتقاد و ایمان داریم چون دلسوز و پاک و مدیر هستن خدایی
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 07:55
آقای دکتر امیری لطفا ترمیم چمن استادیوم امام علی رو در اولویت بذارن , برای حمایت از تیم مس به نظرم این مهمترین قدم هست
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز