شماره‌ی خبر : ‌1735 | تعداد بازدید : 842
یکشنبه 27 فروردین ماه 1396 ساعت 09:41

هم‌زمانی نقل و انتقالات فصل آینده لیگ یک و لیگ برتر به ضرر تیم‌های دسته یکی!

این اتفاق قطعا می‌تواند با ضرر تیم‌های لیگ یکی روبرو شود چراکه بسیاری از بازیکنان شاخص الویت خود را برای بازی در تیم‌های لیگ برتری قرار می‌دهند و این سبب زیر فشار رفتن تیم‌های لیگ یکی برای گرفتن پاسخ مثبت از آن‌ها خواهد شد.

هم‌زمانی نقل و انتقالات فصل آینده لیگ یک و لیگ برتر به ضرر تیم‌های دسته یکی!

سازمان لیگ برتر برای فصل جدید تصمیم گرفته نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته اول را هم زمان کند.

معمولا عرف بر این بود که باشگاه های حاضر در لیگ برتر و دسته اول از دو بازه زمانی متفاوت برای نقل و انتقالات خود بهره ببرند اما این بار روسای سازمان لیگ تصمیم گرفته اند تا از یک بازه زمانی مشترک برای سرو سامان دادن به نقل و انتقالات در لیگ برتر و دسته اول بهره ببرند.

با توجه به این که سازمان لیگ برتر قصد دارد رقابت های دسته اول را با اندک فاصله از رقابت های لیگ برتر آغاز کند به همین خاطر پنجره نقل و انتقالات تابستانی هر دو رده فوتبالی ایران هم زمان خواهد بود به نحوی که از یک روز باز و در یک روز هم بسته می شود.

این اتفاق قطعا می‌تواند با ضرر تیم‌های لیگ یکی روبرو شود چراکه بسیاری از بازیکنان شاخص الویت خود را برای بازی در تیم‌های لیگ برتری قرار می‌دهند و این سبب زیر فشار رفتن تیم‌های لیگ یکی برای گرفتن پاسخ مثبت از آن‌ها خواهد شد.

در سال‌های گذشته که تاریخ نقل و انتقالات لیگ یک تا چند هفته بعد از تیم‌های لیگ برتری ادامه داشت، باشگاه‌های لیگ یکی از بین بازیکنان خوب باقی مانده که راهی تیم‌های لیگ برتری نشده بودند با خیال راحت دست به انتخاب و مذاکره می‌زدند و قیمت‌های این بازیکنان نیز شرایط معقولی داشت.

ولی همزمانی این دو پنجره‌ی نقل و انتقالی سبب می‌شود که قیمت برخی بازیکنان برای تیم‌های لیگ یکی به شکلی کاذب بالا برود و این فرصت را به چانه‌زنی به خصوص برای واسطه‌ها فراهم می‌کند که این موضوع می تواند باعث لطمه خوردن تیم‌های لیگ دسته اول در پنجره‌ی نقل و انتقالات شود.

تیم‌های لیگ یکی نیز که درصدد بستن یک تیم قوی هستند قطعا در این بین متضرر می‌شوند چراکه برای عقب نیافتادن از کورس نقل و انتقالات مجبور هستند با باشگاه‌های لیگ برتری که بودجه‌های چند ده میلیاردی دارند رقابت کنند و این اصلا منصفانه نیست.

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال که خیلی توجهی به بازی‌های لیگ یک ندارد تا این بازی ها گاها در شرایط عجیب و غریب برگزار شود، با این تصمیم‌گیری‌ها نحوه‌ی برگزاری این بازی‌ها را برای تیم‌های شرکت کننده سخت‌تر هم خواهد کرد!!


یکشنبه 27 فروردین ماه 1396 ساعت 10:16
مشکل تیم مس با گرفتن بازیکنهای انتخاب نشده در لیگ برتر که حل نشدنی است لااقل چند بازیکن که از همه بهترن بگیره بقیه رو ازبازیکنای بومی استفاده کنه. مثلا 3فلوراد تراز اول و خیلی خوب 3هافبک تراز اول و خیلی خوب و 3 دفاع تراز اول و خیلی خوب . دروازه بان تیم مس شهدادنژاد خیلی خوب شده بهترم میشه.اینکارو باید زودتر از همه و یهویی انجام بده و سرمایه گذاری کنه و خودشو کنار بکشه. اتفاقاً این موقعیت به نفع تیم های لیگ یکی هم هست اگه فکر استفادشو و عرضشو داشته باشن.همش آیه ی یأس خوندن دردی رو دوا نمی کنه.
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) محمدعلی  1396/01/27 ساعت 13:00
اخه دوست عزیز، بازیکن تراز اول و خوب که نمیاد دسته اول، یعنی طرف میره لیگ برتر که بیشتر دیده بشه. بعد هم مشخصه این به ضرره لیگ یکی هاست. لیگ یک که اندازه لیگ برتر پول نمیدن. مثلا طرف پیکان رو ول نمیکنه بیاد مس لیگ یک که.
یکشنبه 27 فروردین ماه 1396 ساعت 11:33
این موضوع نشون میده که تیم مس برای فصل آینده باید با دست بازتری وارد نقل و انتقالات بشه و گرنه این همزمانی مس رو متضرر میکنه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا