شماره‌ی خبر : ‌173 | تعداد بازدید : 2841
سه‌شنبه 12 آبان ماه 1394 ساعت 09:55

پیروزی شیرین مس ب؛امیدهای مس در کمین رده پنجم

مس ب با این برد و پیش از برگزاری بازی‌های امروز گروه 5 رقابت‌های لیگ سه، با چهار امتیاز در رده‌ی دوم گروه خود قرار گرفت.

پیروزی شیرین مس ب؛امیدهای مس در کمین رده پنجم

در هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور، تیم فوتبال مس ب به یک پیروزی شیرین دست یافت.

تیم فوتبال مس ب پس از تساوی در بازی هفته‌ی قبل خود برابر قشقایی در شیراز، در بازی این هفته در اولین مصاف خانگی میزبان تیم شهرداری بادرود بود.

در این بازی که در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان برگزار می‌شد شاگردان رضا عبدالرشیدی با ارایه یک بازی خوب از ابتدای مسابقه تسلط خود را بر توپ و زمین نشان دادند و در همان ابتدای بازی چند موقعیت خوب را خلق کردند و در نهایت حمید محمدرفیع موفق شد در نیمه‌ی اول گل تیم مس ب را به ثمر برساند.

بازی خوب کرمانی‌ها در نیمه‌ی دوم ادامه داشت و این تیم با کوبیدن سه توپ به تیر دروازه‌ی حریف، شانس خود را برای افزایش اختلاف نتیجه‌ی بازی از دست داد تا در نهایت بازی با نتیجه‌ی یک بر صفر به سود مس ب خاتمه پیدا کند.

مس ب با این برد و پیش از برگزاری بازی‌های امروز گروه 5 رقابت‌های لیگ سه، با چهار امتیاز در رده‌ی دوم گروه خود قرار گرفت و باید دید بعد از نتایج بازی های امروز جایگاه این تیم در جدول بعد از بازی‌های هفته‌ی دوم رقابت‌ها به چه شکل خواهد شد.

تیم‌های پرسپولیس زاهدان و ایثار جیرفت در گروه تیم مس ب وضعیت نامعلومی دارند و هنوز مشخص نیست که این تیم‌ها در رقابت‌ها باقی خواهند ماند و یا خیر.

رضا عبدالرشیدی سرمربی تیم مس ب بعد از این بازی با ابراز رضایت از کسب سه امتیاز خانگی گفت: بهرشکل سه نسل مختلف در تیم ما حضور دارند و هماهنگ کردن این بازیکنان از نظر ذهنی برای ارایه بازی فوتبال در یک تیم کمی مشکل است و این کار نیاز به زمان دارد.

وی افزود: ما در این بازی نیز دقت کافی را نداشتیم و اگر کمی هوشیارتر بودیم با اختلاف سه گل به پیروزی می‌رسیدیم چراکه از نظر فوتبالی بسیار سرتر از تیم حریف بودیم.

اما در ادامه‌ی هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور، تیم امید مس کرمان در یک بازی حساس به مصاف امیدهای سپاهان اصفهان می‌رود.

در حالی که حواس فوتبال کرمان در ظهر امروز معطوف به بازی مس و خیبر خرم‌آباد می‌باشد، امیدهای مس کرمان از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان میزبان تیم امیدهای سپاهان هستند که جمعی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر کشور را هم در ترکیب دارد.

امیدهای مس که از دو بازی قبل خود یک امتیاز کسب کرده‌اند، اگر در بازی امروز موفق به کسب سه امتیاز کامل شوند، می‌توانند تا رده‌ی پنجم جدول صعود کنند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز