شماره‌ی خبر : ‌1692 | تعداد بازدید : 1459
سه‌شنبه 8 فروردین ماه 1396 ساعت 09:00

گفتگوی نوروزی با تیرانداز بانو مس/عباسپور:به امید صدرنشینی همه مسی‌ها در 96

امیدوارم تمامی تیم های باشگاه مس رو همیشه درصدرجدول ببینم . همچنین امیدوارم این سال جدید همه با انرژی مثبت یک قدم به جلو گام بردارن و به هدف و ارزوهاشون برسن

گفتگوی نوروزی با تیرانداز بانو مس/عباسپور:به امید صدرنشینی همه مسی‌ها در 96

سمیه عباسپور بانوی تیرانداز با کمان طلایی جهان. نفر اول رنگینگ جهانی و کشوری و یکی از اعضای پرافتخار باشگاه بزرگ صنعت مس کرمان.

صحبت از سمیه عباسپور آسان نیست کسی که در هر مسابقه ایی حضور داشته با عنوان به کشور عزیزمان ایران بازگشته است و دوران رویایی را پشت سر می گذارد. وی یکی از اعضای کاروان پارالمپیک ایران بود که در مسابقات تیر و کمان معلولان در ژوئن 201 6 و در کشور جمهوری چک برگزار گردید توانسته بود در بخش کسب سهمیه پارالمپیک با شکست دادن حریفی از ایالات متحده آمریکا ضمن ایستادن بر سکوی سوم و بر گردن آویختن نشان برنز، نخستین سهمیه بانوان معلولان جمهوری اسلامی ایران را در پارالمپیک به دست آورد. وی همچنین در ادامه همین مسابقات و در بخش جهانی با پیروزی بر رقیبی از اوکراین، صاحب گردن آویز طلا شد. قهرمان چهان در المپیک تا یک قدمی مدال خوشرنگ بزرگترین فستیوال ورزشی جهان نیز پیش رفت و در مرحله رده بندی فقط و تنها فقط با 2 امتیاز کمتر یعنی 140 به 138 بازی را واگذار کرد تا به مقام چهارمی برسد. هرچند که مقام چهارم المیپک نیز بسیار ارزشمند و افتخارافرین بود.

سمیه عباسپور فصل گذشته به همراه زهرا نعمتی با همراهی مدیران خوش فکر باشگاه صنعت مس کرمان اقدام به راه اندازی تیم تیراندازی با کمان بانوان کردند که در همان سال اول موفق به کسب مقام سوم کشوری شدند. نکته قابل تامل آنکه سمیه عباسپور به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی خیلی دیر به تیم اضافه شد و قطعا حضور وی از ابتدای مسابقات می توانست حتی این تیم را به قهرمانی برساند. ضمن آنکه زهرا نعمتی دیگر ورزشکار پرافتخار باشگاه مس نیز به دلیل مصدومیت این مسابقات را از دست داد. قطعا حال و هوای نوروز با صحبت های قهرمان جهان، حال و هوای دلنشین تری نیز پیدا خواهد کرد.

خانم عباسپور ابتدا از وقتی در اختیار ما قرار دادین ممنونیم میخواهیم این مصاحبه کاملا متفاوت با سایر مصاحبه هاتون باشه چون ویژه عید است بامزه ترین اتفاق سال ٩٥ برای شما؟
ابتدا سلام عرض میکنم خدمت تمام همشهر یا وکرمانیهای عزیزم و جا داره که این عید خجسته رو به همه تبریک بگم و ارزو میکنم این سال، سال پر از اتفاقای خوب واسه ی همه مردم خوب کشورم باشه. والا راجب بامزه ترین اتفاق توسال 95 ما اینقددرگیر مسابقات و تمرینات بودیم و همه ی لحظات ما پر از تلاش و استرس بود. حقیقیتا اتفاق بامزه ای رو یادم نمیاد.( با خنده ) اما درکل سال 95 پرمدالترین سال بود واسه ی من.

بهترین اتفاقی که سال جدید میخواهین براتون بیافته؟
بهترین اتفاق اینه بتونم پرقدرت کارکنم و موفقیتامو بیشترکنم تا در اینده تاثیر مثبتی روی فرزندم که خودش بهترین اتفاق زندگیم هست بزارم.

همینک عضو باشگاه مس هستین ایا دوست دارین روزی در باشگاه های خارج از کشور حضور داشته باشین؟
خب من همینکه عضوباشگاه مس هستم باعث افتخاره بخصوص اینکه خودم کرمانی هستم و باشگاه مس هم برای کرمان هست و هیچوقت درمورد باشگاههای خارجی فکر نکردم.

سین مورد علاقه شما در سفره هفت سین؟
سبزه واقعا بهم انرژی مثبت میده من کلا عاشق طبیعت وسبزه ام.

شما یکی از قهرمانان بزرگ کشور هستید که پیگیر نتایج دیگر بازی های باشگاه مس هم هستین. این ناشی از تعصب شماست به این باشگاه؟
قطعا وقتی حمایتهای این باشگاه رو نسبت به ورزشکاران وقهرمانان میبینم منم نتایج مسابقات باشگاه واسم مهم میشه وهمیشه دوست دارم باشگاه مس صدر جدول باشه.

دوست دارید با کی عکس سلفی بگیرید؟
واقعا به اینکه باکی عکس سلفی بگیرم تاحالافکرنکردم وفعلا ارزویی ندارم که بخوام باشخص خاصی سلفی بگیرم.

خانم عباسپور در این سال ها شما اکثرا در تمرینات سخت فشرده بودین و شاید به خیلی از علایقتون که بخواهین بهش برسین دست نخورده باقی مانده باشه. خیلی دوست دارم بدونم شما چه کاری در عید دوست دارین انجام بدین که هنوز تا به حال انجام ندادین؟
من دلم می خواد که یک مسافرت بی حاشیه برم و یک هفته ای خالی از همه چی باشم که متاسفانه پیش نیومده . ما باید ایام عید هم سخت تمرین کنیم واسه مسابقات و تورنومنت در خرداد ماه که باید واسه آن اماده شوم.

نظر شما در خصوص این کلمات:
ماهی قرمز: ساده و بی حاشیه (سوال سخت نپرسین با خنده)
مس کرمان : انگیزه
سال 96 : پشتکار و موفقیت
المپیک : هدف
تیر و کمان : انرژی و در حال حاضر زندگی
شادی بی پایان: خانواده و آرتمیس فرزندم
سمیه عباسپور:
استوار و مقاوم برای
رسیدن به هدف

و صحبت پایانی بفرمایین ؟
دراخر هم تشکرمیکنم از اقای مرادعلیزاده اقای دلاوری و اقای مسعودزاده که حامی ورزشکاران بودن . امیدوارم تمامی تیم های باشگاه مس رو همیشه درصدرجدول ببینم . همچنین امیدوارم این سال جدید همه با انرژی مثبت یک قدم به جلو گام بردارن و به هدف و ارزوهاشون برسن و ممنون ازشما..


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو