شماره‌ی خبر : ‌1669 | تعداد بازدید : 1468
سه‌شنبه 24 اسفند ماه 1395 ساعت 10:45

حاشیه‌های بازی فولاد یزد و مس/ فاجعه پخش مستقیم!

مسی‌ها بعد از 120 روز در بدترین زمان ممکن شکست را برابر تیم پائین جدولی فولاد یزد پذیرفتند آن‌هم در روزی که اکثر رقبای بالای جدولی آن‌ها برنده شدند تا کار خود را به شدت برای جبران این نتیجه مشکل کنند ولی امکان این جبران کاملا وجود دارد.

حاشیه‌های بازی فولاد یزد و مس/ فاجعه پخش مستقیم!

بازی تیم‌های فولاد یزد و مس کرمان نتیجه‌ای در بر نداشت که برای هواداران مس و مردم کرمان یک عیدی از سوی تیم‌شان محسوب شود ولی با این حال همه‌ی هواداران این تیم منتظر هستند که عیدی اصلی آن‌ها با نتایج خوب بعد از سال به حساب دل آن‌ها واریز شود و جبران این شکست تلخ آخر سال شود.

نزدیک به صد هوادار تیم مس کرمان با چند دستگاه اتوبوس خود را از کرمان برای تشویق تیم مس به یزد رسانده بودند که حسابی نیز تیم خود را تشویق کردند اما متاسفانه باخت مس در یزد سبب شد که این هواداران متعصب با دلی غمگین به کرمان بازگردند.

استادیوم شهر یزد که کاملا شبیه ورزشگاه باهنر کرمان بود، در چمن خود نیز از بابت بی‌کیفیتی رقابت جالبی با چمن ورزشگاه کرمان داشت! و زمین ناهموار این ورزشگاه کاملا روی بازی اثر گذاشته بود که نمونه‌ی واضح آن توپی بود که علی یونسی در برابر دروازه‌ی خالی تیم یزد به واسطه‌ی چاله‌های این چمن از دست داد.

بارندگی شدیدی نیز که در طول بازی انجام گرفت،کیفیت این چمن را نیز پائین‌تر هم آورد تا بازی اصلا شرایط جالبی نداشته باشد.

در حالی که صدا و سیمای یزد در اقدامی پسندیده به مخاطبان خود احترام گذاشت و بازی دو تیم فولاد و مس را به طور مستقیم روی آنتن برده بود، اما نحوه‌ی پخش این بازی به شدت ملال‌آور بود... 20 دقیقه‌ی ابتدایی بازی که به طور کلی روی آنتن نرفت و مخاطبان مجبور شدند گل‌های دهه‌ی 80 میلادی را به جای بازی ببینند...! در طول بازی نیز نزدیک به 5 بار روند پخش مستقیم بازی قطع شد تا حرص مخاطبان تلویزیونی این بازی بیشتر هم در بیاید و در نهایت شاهکار صدا وسیمای یزد در جایی بود که 5 دقیقه‌ی حساس آخر بازی را به دلیل پخش اخبار قطع کرد...!! پخش مستقیم این بازی از شبکه‌ی تابان در عین اینکه کار بسیار پسندیده‌ای بود اما کیفیتی فاجعه‌بار داشت.

این اولین شکست تیم مس کرمان در دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول کشور در این فصل محسوب می‌شود. مسی‌ها بعد از 120 روز در بدترین زمان ممکن شکست را برابر تیم پائین جدولی فولاد یزد پذیرفتند آن‌هم در روزی که اکثر رقبای بالای جدولی آن‌ها برنده شدند تا کار خود را به شدت برای جبران این نتیجه مشکل کنند ولی امکان این جبران کاملا وجود دارد.

این شکست از آنجا دردناک‌تر بود که تیم میزبان تنها یک موقعیت جدی گلزنی روی دروازه‌ی مس داشت که همان تک موقعیت تبدیل به گل شد ولی مسی‌ها از چهار موقعیت عالی گل زنی خود در این بازی استفاده نکردند.

در نهایت تعویض اسم تیم یزدی از فولاد به وحدت موجب سرگردانی همگان شده است و در حالی که فقط اسم این تیم از سوی گزارشگر بازی وحدت خطاب می‌شد که همه جا نام این تیم یزدی با نام فولاد خطاب می‌شود. 


چهارشنبه 25 اسفند ماه 1395 ساعت 08:07
شکست بدی بود اما هنوز چیزی به پایان نرسیده باید امیدوار باشیم و تیم نباید دست از تلاش برداره
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا