شماره‌ی خبر : ‌1664 | تعداد بازدید : 2208
یکشنبه 22 اسفند ماه 1395 ساعت 11:02

گوشه‌ای از اقدامات فرهنگی باشگاه صنعت مس کرمان در سال گذشته

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان در سال گذشته با وجود اهمیت و پیگیری شرایط حرفه‌ای تیم‌های ورزشی خود، در حد توان، از بعد فرهنگی این باشگاه نیز غافل نماند و اقدامات گوناگونی را در این بخش انجام داد که به نمونه‌هایی از آن اشاره می‌گردد.

گوشه‌ای از اقدامات فرهنگی باشگاه صنعت مس کرمان در سال گذشته

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان در سال گذشته با وجود اهمیت و پیگیری شرایط حرفه‌ای تیم‌های ورزشی خود، در حد توان، از بعد فرهنگی این باشگاه نیز غافل نماند و اقدامات گوناگونی را در این بخش انجام داد که به نمونه‌هایی از آن اشاره می‌گردد.

در بحث اطلاع رسانی در باشگاه مس که از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخورد بوده است و این باشگاه در سال گذشته سعی بر آن داشت از طریق راه‌های ارتباط جمعی خود از جمله سایت باشگاه، کانال تلگرامی رسمی باشگاه، صحفه‌ی اینستاگرام آن، نشریه الکترونیکی لاله‌های نارنجی و سایر موارد مرتبط، اخبار باشگاه و تیم‌های مختلف ورزشی مس را به شکلی صحیح و دقیق در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد که خوشبختانه در این زمینه به توفیقات و رضایت‌مندی نسبی مخاطبان نیز دست پیدا شد.

اما جدا از این موارد، در زمینه‌ی فرهنگی نیز با توجه به تاکید و استقبال مدیریت باشگاه صنعت مس کرمان، اقداماتی با توجه به بودجه و امکانات لازم انجام گرفت که به گوشه‌ای از آن‌ها اشاره می‌گردد.

برگزاری کارگاه آموزشی روزنامه‌نگاری ورزشی

این کارگاه دو روزه با حضور آقای پژمان راهبر از اساتید مطرح ورزشی نویسی کشور و مدیر سایت ورزش سه به مدت دو روز در کرمان و با حضور ورزشی‌نویسان کرمانی برگزار گردید.

جشن پیراهن باشگاه مس و تقدیر از خبرنگاران

در سال گذشته طی مراسم باشکوهی با عنوان جشن پیراهن باشگاه مس، از تیم‌های برتر فصل قبل باشگاه تجلیل به عمل آمد و جشن اتحادی میان تیم‌های مختلف باشگاه برگزار گردید و به مناسبت روز خبرنگاران از خبرنگاران ورزشی کرمان نیز تجلیل به عمل آمد.

حضور بازیکنان فوتبال مس در مراکز خیریه آموزشی و نگهداری کودکان

بازیکنان تیم فوتبال مس در طول سال گذشته در چند نوبت به مراکز نگهداری کودکان کرمانی رفتند و با حضور در جمع آن‌ها با این بخش از هواداران عزیز و دلبند خود از نزدیک دیدار کردند تا با این دیدارهای صمیمانه روحیه‌ خود را به طور مشترک افزایش دهند.

تجلیل از آتش‌نشانان فداکار به واسطه حادثه تلخ پلاسکو

در سال گذشته حادثه‌ی تلخ آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار اتفاق افتاد و از همین رو باشگاه مس پیش از یکی از بازی‌های خود در این فصل به طور ویژه از زحمات این قشر فداکار تجلیل به عمل آورد.

گزامی‌ داشت آیت‌الله رفسنجانی

ارتحال آیت‌الله رفسنجانی از دیگر اتفاقات تلخ سال گذشته محسوب می‌شد که باشگاه مس کرمان نیز ضمن گرامی‌داشت ویژه ایشان پیش از یکی از مسابقات خود، با حضور عوامل و ورزشکارانش در مراسم گرامی‌داشت وی در کرمان، حضور پررنگی در این زمینه داشت.

فروش پیراهن مس به نفع بازارچه خیریه

همچنین باشگاه مس در سال گذشته در چند نوبت حضور پررنگی در بازارچه‌های خیریه کرمان از خود نشان داد و در یکی از این بازارچه‌ها پیراهن امضا شده‌ی تیم فوتبال خود را با رقمی چند ده میلیونی به نفع این بازارچه به فروش رساند.

گرامی‌داشت روز شهید

باشگاه مس که پاسداشت مقام شامخ شهدا را از وظایف اساسی خود می‌داند، در روز بزرگداشت شهدا برنامه‌ی ویژه‌ای برای این روز داشت و به طور ویژه در یکی از بازی‌های خود، از مقام شهدا با نصب بنرهای بزرگ آن‌ها و اهدای گل تقدیر به عمل آورد.

برگزاری جلسه فرهنگستان فوتبال در باشگاه مس کرمان

در سال گذشته باشگاه مس کرمان میزبان جلسه مهمی با حضور کلیه مدیران عامل باشگاه‌های مس در سراسر کشور بود که با حضور برخی دیگر از مقامات ارشد ورزش مس، پیرامون کارهای فرهنگی باشگاه‌های مس از جمله همکاری با تارنمای فرهنگستان فوتبال به صورت مدون انجام گیرد و همچنین در سال‌های پیش رو بحث فرهنگی در باشگاه‌های مس با قدرت و استراتژی بهتری حرکت کند.

کاشت نهال صعود در روز درختکاری

مسی‌ها که همواره به بحث حفاظت از محیط زیست همواره توجه داشته‌اند، در تیم فوتبال مس کرمان نیز این موضوع را در سرلوحه‌ی کار خود قرار دادند و در روز درختکاری، بازیکنان ومربیان تیم فوتبال مس به همراه پرسنل ساخت ورزشگاه مس در محوطه‌ی این مجموعه اقدام به کاشت نهال به نیت صعود وموفقیت باشگاه مس نمودند.

گرامی‌داشت‌های مختلف از سوی باشگاه مس

در نهایت در طول سال گذشته باشگاه مس کرمان در مراسمات مذهبی و گرامی‌داشت‌های گوناگون از طریق پلاکاردها و آگهی‌های منتشر شده در نشریات، همواره به بعد فرهنگی خود توجه داشته است.

در این میان جا دارد که از عوامل همکار در این زمینه به خصوص اعضای کانون هواداران باشگاه مس تقدیر و تشکر به عمل بیاید که فرهنگ بالای هواداری را در سال گذشته به خوبی برروی سکوهای ورزشگاه‌های کرمان نشان دادند.

قطعا باشگاه مس با قراردادن بودجه‌ی بیشتر و برنامه‌ریزی‌های بهتر، در سال‌های آتی اقدامات فرهنگی بیشتری را نیز در دستور کار خود قرار خواهد داد و با راه‌اندازی ورزشگاه اختصاصی مس، دست عوامل این باشگاه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی بازتر هم خواهد شد.

این تنها بخشی از فعالیت‌های فرهنگی باشگاه مس در سال گذشته بود و این اقدامات در سال‌های آتی با توجه و علاقه‌ی مدیریت باشگاه مس، بیشتر هم خواهد شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز