شماره‌ی خبر : ‌1659 | تعداد بازدید : 1524
شنبه 21 اسفند ماه 1395 ساعت 10:44

نایب قهرمانی دختران تیم تنیس روی میز مس در لیگ برتر

تیم تنیس روی میز دختران مس کرمان، عنوان نایب قهرمانی فصل قبل خود در رقابت‌های لیگ برتر این فصل را نیز تکرار کرد.

نایب قهرمانی دختران تیم تنیس روی میز مس در لیگ برتر

تیم تنیس روی میز دختران مس کرمان، عنوان نایب قهرمانی فصل قبل خود در رقابت‌های لیگ برتر این فصل را نیز تکرار کرد.

دختران تیم تنیس روی میز مس کرمان که با کسب عنوان دومی دور گروهی راهی رقابت‌های پلی‌‌اف لیگ برتر این فصل شده بودند، در دور نیمه‌نهایی برابر تیم مناطق نفت‌خیز جنوب قرار گرفتند.

در این بازی‌ها که در سالن آکادمی تنیس روی میز کشور در تهران برگزار شد، شاگردان خانم معصومه ارژنگ موفق شدند با نتیجه‌ی 5 بر 2 از سد حریف خود بگذرند تا در فینال برابر ذوب‌‌اهن اصفهان قرار بگیرند.

در بازی فینال رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز دختران این فصل که بین تیم مس کرمان و ذوب‌‌اهن اصفهان برگزار شد، این تیم اصفهانی بود که موفق شد با نتیجه‌ی 5 بر 1 برابر مس به برتری دست پیدا کند تا تیم دختران مس کرمان عنوان نایب قهرمانی این بازی‌ها را از آن خود کنند.

تیم ذوب‌‌اهن از نفرات ملی‌پوش زیادی بهره می‌برد ولی با این وجود دختران تیم جوان مس کرمان با تمام توان برابر این تیم در فینال کار کردند.

پس از پایان مسابقات مراسم اهدا جوایز تیم های برتر با حضور مهرداد علیقارداشی رئیس ، فاطمه کیوانی نایب رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی بانوان و دیگر مسئولین فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد و جام نایب قهرمانی تیم مس تحویل دختران شایسته‌ی این تیم شد .  

این رقابت ها با هماهنگی فدراسیون تنیس روی میز و مسئولین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بصورت زنده در دو نوبت صبح و عصر از شبکه ورزش سیما پخش شد .

پس از افتخارآفرینی تیم تیراندازی بانوان مس کرمان که عنوان سومی رقابت‌های لیگ برتر کشور را کسب کردند، تیم تنیس روی میز دختران مس نیز نایب قهرمان لیگ برتر شد تا هر دو تیم زنان باشگاه مس با دو جام خوش‌رنگ کلکسیون افتخارات باشگاه مس را تکمیل‌تر کنند.

تیم تنیس روی میز دختران مس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با ترکیب غزاله مولاطلب، عاطفه کریمی، هلیا اصغری، پریناز حاجیلو، مهشید صامت و حمیده ایرانمنش به میدان رفته بود.


شنبه 21 اسفند ماه 1395 ساعت 17:27
تبریک به باونوان شایسته و افتخار آفرین کرمان زمین
یکشنبه 22 اسفند ماه 1395 ساعت 17:04
تبریک به تیم شایسته مس و بانوان کرمانی که گل کاشتند امسال جز هندبال همه تیم ها عالی بودن
یکشنبه 22 اسفند ماه 1395 ساعت 17:05
مبارک همه کرمانی ها و هواداران مس
یکشنبه 22 اسفند ماه 1395 ساعت 17:05
این افتخار افرینی خیلی این پایان سالی چسبید دمتان گرم عیدی عالی دادین
یکشنبه 22 اسفند ماه 1395 ساعت 17:06
خانم ها نشان دادن چقدر میتونن برتر باشن هر دو تیم بانوان باشگاع مس کرمان رتبه سوم و دوم کشور را کسب کردند که جای قدردانی و تحسین و تبریک ویژه داره. مبارک همه بانوان مسی
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس