شماره‌ی خبر : ‌1655 | تعداد بازدید : 1856
چهارشنبه 18 اسفند ماه 1395 ساعت 11:08

مصاف حساس بسکتبال وپینگ‌پنگ بانوان مس در پلی‌‌اف

دو تیم بسکتبال مس کرمان و پینگ‌پنگ دختران این باشگاه در بازی‌های فوق‌العاده حساس پلی‌‌اف خود برابر رقیبانشان به میدان می‌روند.

مصاف حساس بسکتبال وپینگ‌پنگ بانوان مس در پلی‌‌اف

دو تیم بسکتبال مس کرمان و پینگ‌پنگ دختران این باشگاه در بازی‌های فوق‌العاده حساس پلی‌‌اف خود برابر رقیبانشان به میدان می‌روند.

تیم بسکتبال مس کرمان در اولین بازی از دور پلی‌‌اف خود در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، عصر امروز چهارشنبه در کرمان میزبان تیم قطران کاوه گرگان می‌باشد.

این بازی از ساعت 16 در سالن شهید نصراللهی کرمان برگزار خواهد شد و تماشای آن نیز برای علاقه‌مندان رایگان است.

حساسیت این دیدار از این حیث است که تیم مس با برتری در این بازی می‌تواند با کسب یک برد دیگر برابر تیم قطره‌کاران در گرگان راهی دور بعد بازی‌ها شود.

این دو تیم دو بازی دیگر در گرگان برگزار خواهند کرد و تیمی که به دو پیروزی از سه بازی دست پیدا کند راهی دور بعد بازی‌ها خواهد شد.

تیم قطره‌کاران گرگان با کسب 21 امتیاز در رده‌ی چهارم جدول رده‌بندی گروه شمال بازی های لیگ یک قرار گرفت و تیم بسکتبال مس کرمان با 24 امتیاز در رده‌ی پنجم جدول گروه جنوب قرار گرفت تا این دو تیم با یکدیگر بازی کنند.

دو بازی دیگر این دو تیم روزهای 24 و 23 اسفند ماه در گرگان برگزار خواهد شد.

تیم تنیس روی میز بانوان باشگاه مس کرمان نیز که در دور رفت و برگشت رقابت‌های لیگ برتر پس از تیم ذوب‌آهن عنوان دومی رقابت‌ها را کسب کرد، روزهای 19 و 20 اسفند ماه در تهران بازی‌های دور پلی‌‌اف لیگ برتر کشور را برگزار خواهد کرد.

دختران تنیسور تیم مس کرمان در صورت شکست ذوب‌‌آهن برابر یکی از رقبای خود این شانس را دارند که عنوان نایب قهرمانی خود را در دور پلی‌ اف به قهرمانی تبدیل کنند. احتمال زیاد بازی‌های این تیم از شبکه‌ی ورزش به طور مستقیم پخش خواهد شد.

تیم هندبال مس کرمان نیز در هفته‌ی ماقبل رقابت‌های لیگ برتر هندبال این فصل روز چهارشنبه 18 اسفند در مرودشت میهمان تیم نوین قطره می‌باشد.

تیم هندبال مس که با 15 امتیاز در رده‌ی ششم جدول می‌باشد از ساعت 16 امروز برابرتیم مرودشتی که با 17 امتیاز در رده‌ی چهارم جدول قرار دارد می‌رود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس