شماره‌ی خبر : ‌1652 | تعداد بازدید : 1115
چهارشنبه 18 اسفند ماه 1395 ساعت 09:28

منصور ابراهیم‌زاده: به خاطر هواداران با تمام توان می‌جنگیم

فوتبال درصدی نیست اما من یک حرف را با قاطعیت اعلام می‌کنم و آن اینکه ما تمام تلاش خود را برای صعود در زمین بازی می‌کنیم.

منصور ابراهیم‌زاده: به خاطر هواداران با تمام توان می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی شیرین تیم خود برابر خیبرخرم‌آباد از تلاش تیمش با آخرین توان به عشق هواداران مس و مردم کرمان گفت.

منصور ابراهیم‌زاده در رابطه با بازی تیم خود گفت: قبل از هرچیز باید از تمام مردم کرمان چه آن‌هایی که در ورزشگاه تیم ما را تشویق کردند و چه آن‌هایی که با دعای خیرشان ما را همراهی کردند تشکر کنم و بگویم به واسطه‌ی عشق آن‌ها تا لحظه‌ی آخر دست از تلاش نخواهیم کشید.

وی افزود: با وجود غیبت دو بازیکن کلیدی تیم خود در بازی با خیبر، کار سختی داشتیم ولی در زمین بازی با تلاش تمامی تیم اجازه ندادیم که در گرفتن نتیجه به مشکلی بخوریم.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: تیم خیبر برروی دو موضوع خیلی خوب عمل می‌کرد و آن پرتاب‌های اوت بود و فرستادن توپ‌های بلند از دفاع خود به زمین ما ولی تیم ما به خصوص در نیمه‌ی دوم خیلی خوب بازی را کنترل کرد و جا دارد که به همه‌ی بچه‌های تیمم تبریک و خدا قوت بگویم و تشکر کنم از ان‌ها که فشار تمرینات سخت ما در این روزها را به خوبی تحمل می‌کنند.

سرمربی مس کرمان در رابطه با قضاوت این بازی گفت: از آنجا که دو تیم بازی بسیار خوب و جوانمردانه‌ای بازی کردند داوری این بازی نیز برای قاضی میدان راحت‌تر بود و او به خوبی در بازی سوت زد.

ابراهیم‌زاده باشگاه مس را یک باشگاه حرفه‌ای و با اخلاق دانست و با رد صحبت‌های سرمربی خیبر که اعلام کرده بود مس پیش از بازی زمین تمرین به آن‌ها نداده است گفت: در صحبتی که با مسئولین تیم خیبر داشتیم مسخص شد که باشگاه ما زمین تمرین در اختیار این تیم قرار داده است و آن‌ها خودشان ترجیح داده‌اند تمرین پیش از بازی نداشته باشند. باشگاه مس کاملا یک باشگاه حرفه‌ای و با اخلاق است و مطمئن باشید در هر شهری که به ما اجازه دهند که در زمین اصلی آن‌ها تمرین کنیم حتی زمین مسابقه را هم در اختیار آن‌ها برای تمرین می‌گذاریم.

سرمربی مس در رابطه با درصد شانس صعود مس به لیگ برتر گفت: فوتبال درصدی نیست اما من یک حرف را با قاطعیت اعلام می‌کنم و آن اینکه ما تمام تلاش خود را برای صعود در زمین بازی می‌کنیم. گاهی اتفاقات فوتبال اجازه نمی‌دهد که تلاش ما ثمر کامل داشته باشد مثلا در بازی با پارس اگر اشتباهات مسلم داوری نبود ما امروز در صدر جدول بودیم.

ابراهیم‌زاده بازی با فولاد یزد در هفته‌ی آتی را بسیار سخت عنوان می‌کند و می‌گوید: تیم‌هایی که برای سقوط نکردن می‌جنگند معمولا حریفان خود را در هفته‌های انتهایی دچار مشکل می‌کنند ولی این موضوع دلیلی نیست که هراسی از این بازی داشته باشیم و در این بازی نیز با تمام توان راهی میدان می‌شویم.

 


چهارشنبه 18 اسفند ماه 1395 ساعت 10:29
دمت گرم منصور خان. همینطور همه بچه های باغیرت تیم. برد بسیار خوبی بود. تبریک به همه کرمانیها . صعود به لیگ برتر با این کادر و مجموعه حتمی هست. دست همگی درد نکنه که بازم دل مردم کرمان رو شاد کردین
چهارشنبه 18 اسفند ماه 1395 ساعت 13:24
درود بر منصور خان و کادر فنی توانا و باشخصیت تیم مس
منصور خان
0
3
پنج‌شنبه 19 اسفند ماه 1395 ساعت 08:50
ای ول به منصور خان. تبریک به همه عاشقان مس. انشالله بریم برای برد یزد
پنج‌شنبه 19 اسفند ماه 1395 ساعت 08:51
واقعا مربی فهیم و باکلاسی داره تیم مس. یه همدلی خاصی بین تمام تیم های باشگاه هست. وافعا خیلی ارزشمنده
پنج‌شنبه 19 اسفند ماه 1395 ساعت 08:53
وای دقیقا، اگه داوری ها تا این حد دیگه به ضرر ما نبود ، ما الان صدر بودیم. بازی با سپیدرود، بازی با پارس، بازی با نفت مسجد سلیمان، بازی با استقلال اهواز اینا در دور رفت، و خیلی بازی های دیگه، واقعا اذیت کردن برخی افراد نمیخواستن تیم نتیجه بگیره و همه کار هم کردن در نیم فصل اول ولی خدا جای حق نشسته
پنج‌شنبه 19 اسفند ماه 1395 ساعت 08:54
ما هم از شما ممنونیم دل کرمانی ها رو شاد کردین. قول میدم یزد رو ببریم دیگه جشن صعود رو بگیریم
پنج‌شنبه 19 اسفند ماه 1395 ساعت 08:55
خدا و اهل بیت کمکتون کنه. این تیم باید بره لیگ برتر. بایددددددددد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو