شماره‌ی خبر : ‌1643 | تعداد بازدید : 1871
یکشنبه 15 اسفند ماه 1395 ساعت 11:42

کوپال ناظمی داور بازی مس و خیبر/کوپن اشتباهات داوری پر شده است!

از همین رو خواسته نه تنها تیم مس کرمان که تمامی باشگاه‌های لیگ یک است که به واسطه‌ی اثر گذاری نتایج بازی‌ها در تمامی تیم‌ها، اشتباهات داوری در تمامی بازی‌های باقی مانده‌ی لیگ یک به حداقل برسد و اشتباهات داوری موجب تغییر سرنوشت تیم‌ها نگردد.

کوپال ناظمی داور بازی مس و خیبر/کوپن اشتباهات داوری پر شده است!

در حالی که به اذعان خود کارشناسان داوری، قضاوت‌های لیگ یک در رقابت‌های فصل قبل به شدت ضعیف بود و موجب تغییر نتایج در برخی از بازی‌ها شد، این موضوع در این فصل از رقابت‌های لیگ یک نیز نه تنها بهتر نشد که تداوم اشتباهات داوری به شکل مشهودی همچنان ادامه دارد.

در همین بازی های هفته‌ی گذشته‌ی لیگ یک حداقل سه اشتباه مسلم داوریدر نتیجه‌ی بازی پارس و مس اثر گذاشت و این موضوع در هفته‌های قبل نیز رخ داده بود تا موضوع جدیدی نباشد.

از همین رو خواسته نه تنها تیم مس کرمان که تمامی باشگاه‌های لیگ یک است که به واسطه‌ی اثر گذاری نتایج بازی‌ها در تمامی تیم‌ها، اشتباهات داوری در تمامی بازی‌های باقی مانده‌ی لیگ یک به حداقل برسد و اشتباهات داوری موجب تغییر سرنوشت تیم‌ها نگردد.

بنا به اعلام کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال قرار است بازی این هفته‌ی مس کرمان برابر خیبر خرم‌ اباد را کوپال ناظمی قضاوت کند. با توجه به اتفاقات هفته‌های گذشته همگان این انتظار را دارند که ناظمی در این بازی بهترین قضاوت خود را ارایه دهد تا نتیجه‌ی بازی در عین عدالت رقم بخورد.

‌کمک‌های ناظمی در این بازی علی اکبر نوری و حسین رحیمی‌پور هستند و احمد موسوی نیز داور چهارم بازی خواهد بود.


یکشنبه 15 اسفند ماه 1395 ساعت 14:32
مدیریت باشگاه واکنش در برابر اشتباهات مسلم داوری بازیهای گذشته رو فراموش نکنه ایشالا که آقای ناظمی در این بازی با عدالت قضاوت کنه
دوشنبه 16 اسفند ماه 1395 ساعت 01:14
گل گهر رسما اعتراض کرده و از داور بازی یا بادرانشون ( بنیادی فر) رسما شکایت کرده... باشگاه مس هم باید رسما اعتراض کنه به داوری های ناعادلانه... هم داوری های بازی های خودش هم داوری های مشکوک به نفع رقبای شمالیش در صدر... نکته مهم دیگه این که مسئولین مس باید این چند هفته آخر علاوه بر رصد دقیق داوری های تیم های رقیبش در صدر جدول باید به نوع بازی های حریفان تیم های شمالی هم حساس باشه و زیر نظر داشته باشه تا یه وقت جرئت تبانی یا حتی شل بازی کردن تیم ها مقابل رقیبهای شمالی رو نداشته باشن... یک نمونه اش بازی تیم فولاد یزد برابر سپیدرود هست.. به گزارش" دی اسپورت "،لیگ آزادگان هفته های انتهایی خود را سپری می کند و بسیاری از تیم ها برای صعود و سقوط با یکدیگر رقابت می کنند. بر اساس این گزارش،فولاد یزد که به دلیل مشکلات مالی امتیازش واگذار و چند هفته ای است که با نام وحدت یزد در مسابقات شرکت می کند، در آستانه دیدار برابر سپیدرود رشت، چند روزی است که بازیکنانش تمرین را به دلیل یک مشکل پیش پا افتاده به حالت تعلیق در آورده اند.. این در حالی است که سپیدرود رشت حریف این هفته یزدی ها یکی از تیم های مدعی صعود بوده و دیگر تیم های مدعی امیدروار بودند تا در این هفته های سرنوشت ساز همه تیم ها با تمام قوا مقابل حریفانشان صف آرایی کرده و تکلیف تیم صعود کننده در مستطیل سبز مشخص شود... حال باید در انتظار نشست و دید که آیا یزدی ها به رسم بازی جوانمردانه دست از لجبازی برداشته و در مقابل رشتی ها با تمام قوا حضور پیدا می کنند یا از همین حالا باید سه امتیاز این دیدار که می تواند در سرنوشت تیم های صعود کننده تاثیر مستقیم داشته باشد را ازآن گیله مردان دانست...!!؟؟ تو خبر تکمیلیش اومده که آخرش تیم یزدی بدون تمرین قبلی امروز رفته شمال برای بازی با سپیدرود...!! ادمین جان به مدیران باشگاه یادآوری کن تو مصاحبه هاشون علاوه بر داوری ها روی بازی جوانمردانه تیم ها هم مانور بدن تا تیمهای میانی جدول بدونن بازیشون زیره ذربینه و جرئت و هوس کم فروشی مقابل صدرنشین ها به سرشون نزنه...
دوشنبه 16 اسفند ماه 1395 ساعت 01:20
راستی بقای تیم جوانان مس تو لیگ برتر رو به همه ی کرمانی ها خصوصا جوانان عزیز شهرمون تبریک میگم.. انشالله فصل بعد شاهد یه تیم شاداب و قدرتمند باشیم که برای قهرمانی بجنگه نه بقاء در لیگ..!!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز