شماره‌ی خبر : ‌1633 | تعداد بازدید : 1199
چهارشنبه 11 اسفند ماه 1395 ساعت 10:34

تیم فوتبال مس ب در فیروزآباد زمین گیر شد

در این بازی مسی‌های ب تعداد زیادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتند و زمین بسیار نامساعد شهر فیروزآباد نیز بر مشکلات تیم کرمانی افزوده بود.

تیم فوتبال مس ب در فیروزآباد زمین گیر شد

در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور، تیم فوتبال مس ب در فیروزآباد برابر میزبان خود تن به شکست داد.

در هفته‌ی هشتم رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور تیم فوتبال مس ب در فیروزآباد میهمان تیم شهرداری این شهر بود.

در این بازی مسی‌های ب تعداد زیادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتند و زمین بسیار نامساعد شهر فیروزآباد نیز بر مشکلات تیم کرمانی افزوده بود.

در نهایت این میزبان بود که موفق شد با تک گلی که در این بازی به ثمر رساند از سد مس ب عبور کند تا مسی‌های ب دومین شکست این فصل خود را تجربه کنند.

با این شکست مس ب با 12 امتیاز از هشت بازی و کسب سه برد، سه تساوی و دو شکست در رده‌ی چهارم جدول رده‌بندی در پایان بازی‌های این هفته قرار گرفت.

این تیم بازی هفته‌ی بعد خود را روز 18 اسفند ماه در کرمان و برابرتیم پرسپولیس گناوه که با 14 امتیاز در رده‌ی دوم جدول است برگزار خواهد کرد که بازی حساسی محسوب خواهد شد.

اما دیگر تیم‌های باشگاه مس نیز ظرف دو روز آینده به میدان خواهند رفت و تیم فوتبال امیدهای مس کرمان امروز در اصفهان برابر ذوب‌اهن بازی خواهد کرد.

در هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور، تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 14 در اصفهان برابر ذوب‌آهن به میدان می‌رود.

امیدهای مس که با 24 امتیاز در رده‌ی چهارم جدول قرار دارند، برابر ذوب‌‌اهنی به میدان می‌روند که با 24 امتیاز در رده‌ی سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

همچنین روز جمعه 13 اسفند ماه تیم بسکتبال مس کرمان آخرین بازی دور گروهی خود را در رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال کشور برگزار خواهد کرد.

بلندقامتان مس عصر روز جمعه و از ساعت 16 در سالن شهید نصراللهی کرمان میزبان تیم ساحل نشینان بوشهر می‌باشند.

بسکتبالیست‌های مس که با 26 امتیاز در رده‌ی چهارم جدول هستند در این بازی حساس خانگی به دنبال کسب امتیاز کامل بازی و تثبیت رده‌ی چهارمی خود هستند.

درصورتی که تیم بسکتبال مس در بازی خانگی آخر خود موفق شود ساحل نشینان را شکست دهد و تیم آدمینس نیز در بازی معوقه‌ی خود موفق نشود تیم ساحل نشینان را شکست دهد، مس با رده‌ی چهارمی به بازی‌های پلی‌‌آف گام خواهد گذاشت که به مراتب مسیر راحت‌تری برای این تیم ترسیم خواهد کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز