شماره‌ی خبر : ‌1599 | تعداد بازدید : 2508
دوشنبه 2 اسفند ماه 1395 ساعت 10:02

سرمربی نونهالان مس: اطمینان دارم چند بازیکن این تیم به سطح اول خواهند رسید

حضور 8 ، 9 بازیکن جوان کرمانی در تیم بزرگسالان مس نه تنها برای بازیکنان رده های پایه باشگاه ایجاد انگیزه مضاعف و انرژی مثبت کرده حتی مربیان باشگاه نیز با روحیه ، برنامه ریزی و تلاش بیشتری نسبت به گذشته حرکت خواهند کرد.

سرمربی نونهالان مس: اطمینان دارم چند بازیکن این تیم به سطح اول خواهند رسید

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان بعد از صعود مقتدرانه‌ی خود از دور اول بازی های لیگ برتر این فصل اگرچه نتوانست در دور دوم جواز حضور در دور پایانی این بازی‌ها را کسب کند اما با کسب نتایج خوبی که در این فصل کسب کرد و بازی‌های چشم‌نوازی که توسط این تیم انجام شد این نوید را داد که در سال‌های آتی می‌توانیم منتظر ظهور پدیده‌هایی جدید در آکادمی باشگاه مس باشیم. محمد کهندل سرمربی جوان این تیم نیز با خوشبینی از آینده‌ی این بازیکنان یاد می‌کند و در رابطه با تیم نونهالان مس در این فصل بیشتر توضیح می‌دهد.

جناب اقای کهندل  ابتدا از شکل گیری و روند اماده سازی تیم نونهالان مس در این فصل بفرما یید؟
امسال در شروع فصل با دو مشکل بزرگ یکی عدم زمان لازم برای آماده سازی تیم و شاید موضوع مهمتر این بود که 90 درصد بازیکنان سال گذشته تیم نونهالان بدلیل شرایط سنی جدید فدراسیون در این فصل نمیتوانستند برای ما بازی کنند و مجبور شدیم با رایزنی با مدارس فوتبال و شهرستانهای دیگر استان بازیکنان مستعد را جهت تست گیری در تمرینات دعوت کنیم و خدا روشکر با همکاری خوب مدارس فوتبال شهر کرمان و مربیان تیم های منتخب برخی شهرستان های استان کرمان بازیکنان آینده دار و مستعدی را جذب کردبم و با کمترین بازی تدارکاتی بخاطر اینکه تا زمان شروع لیگ تایم لازم را نداشتیم بازیها را شروع کردیم.

در دور مقدماتی شاهد بازی های زیبا و تاکتیکی از نونهالان مس بودیم که این نوید را می دهد که کارهای پایه ایی در مس صورت گرفته است.
خب با توجه به تفکرات و نوع بازی هایمان در مسابقات که داشتیم بازیکنان مد نظر خود را جذب کرده بودیم و برنامه ریزیهای منظمی برای آمادگی بدنی ، تکنیکی ، تاکتیکی، روحی و روانی بازیکنان انجام دادیم و واقعا کادرفنی ،سرپرستی و بازیکنان حتی والدین خیلی تلاش و همکاری کردند و همه اینها زمانی بهتر نمایان میشود که ما بازی به بازی جدا از نتایج تیم نونهالان روانتر و زیباتر بازی میکرد این را بگویم 80 درصد بازیکنان هیچ تجربه بازی کشوری که هیچ ، حتی تجربه بازی استانی را هم نداشتند و ما به اندازه تمرینات در زمین ، به اسم کلاسهای آموزشی فقط بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده مسابقات آنهم در سطح لیگ برتر میکردیم.

چند درصد این تیم بومی و چند درصد برای سال اینده در سن نونهالان هستند؟
صد درصد تیم ما بومی و کرمانی هستند در قسمت دوم سوال شما عرض کنم که بدلیل اینکه دیگه با مشکلات شرایط سنی مثل این فصل روبرو نشویم آمدیم و با مشورت کادرفنی به نحوی بازیکنان را گرفتیم که 50 درصد تیم این فصل ما برای سال آینده و 30 درصد برای دوفصل آینده میتوانند در تیم نونهالان بازی کنند. شاید جالب باشد در این فصل رضارحیمیان در خط حمله موفق به گلزنی شد که متولد اوایل سال 84 هست و هنوز دو سه سال اینده میتواند برای تیم نونهالان بازی کند و مثل این بازیکن زیاد هستند که بخواهم نام ببرم در تیم که با سن خیلی کم برای ما بازی میکردند.

شاید برای بسیاری مهم باشد که برخور والدین برای فرزاندانشان در قبال تیم دسیپلین تیمی همانند مس چگونه بوده است؟
همینجا جا دارد از همه والدین بازیکنان بسیار تشکر کنم که واقعا با ما و سرپرست تیم استاد خودم اقام موذن زاده کمال همکاری را کردند. همانطور که بارها حاج اقا مسعودزاده مدیرعامل محترم باشگاه که در تمرینات یا مسابقات ما حضور داشتند میفرمودند اخلاق و درس برای باشگاه در اولویت است؛ همه بازیکنان تیم چه از لحاظ درس و چه اخلاق در حد عالی و ممتاز بودند.

خیلی خبرها داشتیم که در تیم های پایه باشگاه های بزرگ هم پول گرفته میشود ازوالدین.توضیح در خصوص نحوه امکانات برای  بازیکنان نونهالان می فرمایید؟
این مساله را خودم من هم از طریق برنامه نود دیدم ولی الحق والنصاف در باشگاه مس این موارد وجود ندارد چون همه مربیان باشگاه زحمت کش و اخلاق مدار هستند البته منکر این را هم نمیشویم که در همجا استثنا وجود دارد. امکانات باشگاه مس در ایران جزو سهباشگاه برتر ایران است مثلا همه فولاد راتراز اول میدانند ولی در همین مسابقات در دور دوم ما که در خوزستان و به میزبانی فولاد برگزار شد به عینه همه دیدیم که مجموعه مس اول هفت باغ اگر خیلی بالاتر نباشد مطمئن هستم هیچ چیز کمتر هم ندارد.

برسیم به دور نیمه نهایی در اهواز.خیلی صحبت بود که میزبانی وحشتناکی را اهوازی ها ایجاد کردند.از میزبانی بگویید؟
شرایط میزبانی باشگاه فولاد خوزستان در این دوره خیلی خیلی بد بود شب اول که رسیدیم با توجه به سردی که دمای هوا منفی دودرجه بود در خوابگاه هیچ وسیله گرمایشی نداشتیم حتی پتو هم به اندازه کافی نبود که باعث شد 5 نفر از بازیکنان ما در بازی اول و دوم بخاطر سرماخوردگی از دست دادیم . شرایط زمین بازی هم افتضاح بود و کاملاباتلاقی بود و اصلا نمیشد بازی کرد و فقط بکش بکش بود. داوریها هم که جای خودش نمیدانم عامدانه یا غیر عامدانه به ما ضربه زد.

از نظر ظاهر شاید تیم های دیگر سه برابر باز کینان مس بودند برای هواداران مس این سوال را ایجاد کرد که شاید دوستان زیادی شناسنامه رادست کاری کردند.
اصلا برای خود ما کادرفنی قابل باور نبود مگر میشود از نظر فیزیک بدنی ، قد و هیکل این همه بین تیم ها تفاوت وجود داشته باشد. تیم فولاد 14 بازیکن بالای 180 قد داشت و بقیه تیم ها هم حداقل 8 یا 9 بازیکن بالای 180 قد و قدرت بدنی بسیار بالا داشتند. نمیدونم شاید تیم کرمان سالم ترین و پاک ترین تیم این مسابقات از نظر رعایت شرایط سنی نونهالان بود. فکر کنم هر سه تیم حاضر در گروه ما توانایی رقابت با تیم های جوانان از لحاظ فیزیک بدنی داشتند.

در صفحات اجتماعی خیلی از هواداران عنوان کردند که این تیم لایق قهرمانی بوده و تیم نونهالان و بازی های این تیم را در قامت یک قهرمان دیدند.نظر شما در این خصوص؟
هیچ یک از دو تیم  فولاد خوزستان و شهرداری رشت که از گروه ما به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا کردند نتوانستند تیم مس را شکست دهند و حتی شهرداری رشت در پنالتی هم به ما باخت نکته جالب این بود که در بازی آخر تماشاگران اهوازی اول تیم مس را در پایان بازی تشویق کردند و بعد تیم خودشان را. حیف شد که با شیطنت افرادی، برخی مسائل انرژی تیم ما را از لحاظ روحی و روانی و تمرکز کادرفنی بعد از اتمام مسابقات دور اول گرفت و گرنه هر سه تیم در خوزستان از ما شکست میخوردند و نمیخواهم اصلا به آن بپردازم .

ایا این تیم تا سال اینده رها خواهد شد یا ادامه خواهید داد برای سال اینده .چون حضور بازیکنان بومی و جوان در تر یکب اصلی تیمبزرگسال حسابی همه کرمانی ها را به وجد اورده است.
آن شاالله با برنامه ریزی باشگاه قرار شده که هفته ای دو جلسه تمرینات تا شروع فصل آینده برگزار شود حضور 8 ، 9 بازیکن جوان کرمانی در تیم بزرگسالان مس نه تنها برای بازیکنان رده های پایه باشگاه ایجاد انگیزه مضاعف و انرژی مثبت کرده حتی مربیان باشگاه نیز با روحیه ، برنامه ریزی و تلاش بیشتری نسبت به گذشته حرکت خواهند کرد.

در خصوص تیم بزرگسال و بازی بسیار مهم ملوان هم برای هواداران بفرما یید. فکر میکنید با توجه به قول صعود مسولین و سرمربی برای دوسال ایا شاهد صعود خواهیم بود؟
بازی با ملوان یک بازی بسیار سخت و 6 امتیازی است آن شاالله مس برنده این بازی سخت خواهد بود و با این برنامه ریزی که انجام شده مطمئن باشید مس این فصل یا فصل آینده به لیگ برتر صعود میکند و همین که امسال نزدیک به 70 درصد تیم بومی شده دست کمی از صعود به لیگ برتر ندارد و جای تشکر از اقای مسعودزاده مدیریت محترم باشگاه و مسولین دیگر دارد.

و صحبت پایانی یکی از موفق ترین مربیان تیم های پایه کشور؟
اجازه بفرمایید در پایان از حاج آقا کهندل پدر بزرگوارم ، جناب اقای مسعودزاده مدیرعامل پرتلاش ومدبر باشگاه مس کرمان ، اقای حاج اسماعیلی معاونت فنی ، اقای عبدالرشیدی مدیر فنی رده ها، کمیته فنی رده های پایه باشگاه اقایان محمدی، جلال کمالی ، شهسواری، میرزایی، کریمخانی ، کادرفنی وظیفه شناس و سرپرستی بزرگوار تیم نونهالان اقایان مجتبی موذن زاده ، علی ترکزاده ،سعید کریمی و محمد نورالدینی ، بازیکنان عزیزم والدین صبور انها و در راس همه اینها از هواداران بی نظیر خصوصا لیدرهای زحمتکش که همیشه حامیتیم های مس هستند دست بوسی و تشکر کنم. یک خسته نباشید جانانه هم به حضرتعالی ، اقای قرایی و همه دست اندرکاران مجله خبری الکترونیکی باشگاه عرض کنم که واقعا امسال پایه ها بصورت ویژه هر هفته دیده شدند و از آنها نوشته شد که فکر کنم در این سال های اخیر بی سابقه بود.


چهارشنبه 4 اسفند ماه 1395 ساعت 07:29
عرض خسته نباشید به جناب کهندل و تیم نونهالان مطیمنا با توجه و استمرار تلاش میشه در تیمهای پایه موفق تر بود
شنبه 7 اسفند ماه 1395 ساعت 10:06
من در مورد تیم نونهالان بگم که امسال واقعا خود ما والدین هم به این تیم امیدوار نبودیم ولی به عینه شاهد تلاش کادرفنی بخصوص اقای کهندل بودیم که شبانه روز تلاش کردند واگر کمی توجه میشد این تیم قهرمان ایران میشد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا