شماره‌ی خبر : ‌1595 | تعداد بازدید : 1328
شنبه 30 بهمن ماه 1395 ساعت 12:03

هواداران مس حمایت تا صعود/موج نارنجی ملوانان را خواهد برد

مردم کرمان روز دوشنبه می‌خواهند موجی از رنگ نارنجی درست کنند تا ملوانان بندر انزلی را با خود ببرد... موجی که کشتی مقتدر این روزهای مس را روی دست هواداران به صدر جدول برساند و ساحل لیگ برتر را از دور برای آن‌هان نمایان کند.

هواداران مس حمایت تا صعود/موج نارنجی ملوانان را خواهد برد

هواداران مس حالا آنقدر نسبت به تیم خود دلگرم هستند که برای دیدن بازی‌های تیم‌شان لحظه‌شماری می‌کنند... آن‌ها آنقدر به سربازان تیم خود ایمان دارند که برای دیدن تلاش‌شان چشم‌های خود را منتظر نگه دارند و با فریادهایشان آن‌ها را همراهی کنند.

هواداران مس به خوبی می‌دانند که در کنار بازیکنان این تیم در این روزهای سرنوشت‌ساز تا چه حد کارشان سخت و نفس‌گیر است و درست به اندازه‌ی همین روزهای بزرگ سرنوشت‌ساز، نفس گرم آن‌ها را برروی سکوها طلب خواهد کرد.

همانطور که همه‌ی بازیکنان مس این روزها دست در دست هم می‌گذارند تا با آخرین تلاش برای موفقیت تیم بجنگند، هواداران مس در کوچه و خیابان شهر نیز مردم کرمان را دعوت به چالشی از جنس اتحاد می‌کنند تا روز دوشنبه دوم اسفند پرچم کرمان یک‌بار دیگر رنگ نارنجی مس بگیرد.

مردم کرمان دست در دست هواداران دو آتشه‌ی مس، روز دوشنبه می‌خواهند موجی از رنگ نارنجی درست کنند تا ملوانان بندر انزلی را با خود ببرد... موجی که کشتی مقتدر این روزهای مس را روی دست هواداران به صدر جدول برساند و ساحل لیگ برتر را از دور برای آن‌ها بیشتر نمایان کند.

این اتفاق فقط برروی دست‌هایی درست می‌شود که روز دوشنبه در ورزشگاه باهنر کرمان موج نارنجی را برپا می‌کند و با فریادهایی رسا جهت درست را در زمین به بازیکنان و سربازان خط مقدم این کشتی نشان می‌دهد.

روز دوشنبه مس نماد تمام کرمان است... همه‌ی گوش‌ها و همه‌ی چشم‌ها این خط موج نارنجی را دنبال می‌کند تا آن مقصدی داشته باشد به موازات لبخند و شادی بهارانه یک شهر...

‌دست من و تو این موج را به راه می‌اندازد و پایان این موج نارنجی شادی مشترکی است که از ورزشگاه باهنر به همه شهر سرک خواهد کشید....پس همراه شو عزیز...


شنبه 30 بهمن ماه 1395 ساعت 19:24
لطفا تبلیغات سطح شهر و تبلیغات در فضای مجازی را بسیار گسترده تر انجام دهید حتی در شهرهای حومه کرمان. این بازی خیلی سرنوشت ساز است و قطعا با حضور چند هزار نفری هواداران، نتیجه خوبی کسب میشه و بازیهای بعدی هم شاهد حمایت از تیم شهر واستانمان خواهیم بود.
یکشنبه 1 اسفند ماه 1395 ساعت 00:40
این یک روز باقی مونده تا بازی باشگاه و کانون هواداران باید بسیج بشن و از تمامی امکاناتشون برای اطلاع رسانی و دعوت مردم به حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم استفاده کنن از پیامک انبوه و فضای مجازی گرفته تا زیرنویس در شبکه استانی و ... نقش هواداران به عنوان یار دوازدهم تو همچین بازی های حساسی که علاوه بر شش امتیازی بودنش به نوعی سرنوشت فصل یک تیم رو هم رقم میزنه بسیار تعیین کننده است... حتی گاهی از خود بازیکن های درون زمین هم نقششون در شکل گیری نتیجه بازی پُر رنگتره..!!! امیدوارم با حضور گسترده هوادارا و به لطف خدا بازی فردا با پیروزی مس همراه بشه تا یک قدم دیگه به صعود نزدیکتر بشیم..
یکشنبه 1 اسفند ماه 1395 ساعت 01:54
امیدوارم استادیوم بعد از سالها دوباره لبریز از هوادار بشه و مطمئن باشین هوادارای واقعی مس این تیم تا روز آخر که همون صعود به لیگ برتر هست تنها نمی گذارند پیشنهادی دارم که امیدوارم مسئولین اجرا کنن برای اون دسته از مردمی که دلشون با مس کرمان هست اما شاید به دلایلی در طول فصل به استادیوم نیومدن با نصب پلاکارد و تبلیغات شهری می تونیم حمایت اون دسته از افراد داشته باشیم و شور و حال فوتبالی خاصی مثل ایام قدیم (لیگ برتر)در شهر داشته باشیم.به امید کسب پیروزی و بازی جوانمردانه
دوشنبه 2 اسفند ماه 1395 ساعت 08:30
خسته نباشید به عزیزان کانون هواداران تبلیغات مجازی و سطح شهری بسیار عالی انجام شده ایاشالا با حضور پرشور تماشاگرا ملوان رو غرق میکنیم
هوادار مس از بندرعباس
0
0
دوشنبه 2 اسفند ماه 1395 ساعت 10:51
به امید برد مس کرمان
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا