شماره‌ی خبر : ‌1590 | تعداد بازدید : 1338
شنبه 30 بهمن ماه 1395 ساعت 09:36

داوری مانع عبور توپ‌های بسکتبال مس از سبد

قضاوت ضعیف داوران در این بازی بارها با اعتراض بازیکنان و مربیان مس و همچنین هواداران این تیم همراه بود تا مشخص شود علاوه بر فوتبال سایر تیم‌های باشگاه مس نیز در بازی‌های خانگی باید برخلاف سایر شهرها شاهد تصمیم‌گیری‌های ناعادلانه علیه خود در بازی‌هایش

داوری مانع عبور توپ‌های بسکتبال مس از سبد

تیم بسکتبال مس کرمان نتوانست در خانه از سد صدرنشین لیگ یک کشور عبور کند و برابر این تیم تن به شکست داد.

در هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کشور و در گروه جنوب، بلندقامتان مس کرمان در سالن شهید نصراللهی کرمان میزبان تیم پتروشیمی بندر امام بودند.

‌به رغم سختی کار برابر تیم کاملا مجهز پتروشیمی، بسکتبالیست‌های مس با حمایت هواداران خود پا به پای حریف پیش می‌رفتند اما حریف مس با استفاده از کم لطفی‌های فراوانی که داور بازی به تیم مس روا داشت،نهایت استفاده را برد و در نهایت با نتیجه‌ی 69 بر 62 موفق شد از سد تیم مس کرمان بگذرد.

قضاوت ضعیف داوران در این بازی بارها با اعتراض بازیکنان و مربیان مس و همچنین هواداران این تیم همراه بود تا مشخص شود علاوه بر فوتبال سایر تیم‌های باشگاه مس نیز در بازی‌های خانگی باید برخلاف سایر شهرها شاهد تصمیم‌گیری‌های ناعادلانه علیه خود در بازی‌هایش باشند.

با این شکست بسکتبالیست‌های مس موقتا به رده‌ی چهارم جدول صعود کردند اما باید منتظر بازی معوقه تیم آدمیس مقابل ساحل نشینان باشند که اگر با برتری آدمیس به پایان برسد تیم مس به رده‌ی پنجم بازی خواهد گشت و اگر این تیم در دو هفته‌ی آینده در همین رتبه باقی بماند برای صعود به لیگ برتر کار مشکل‌تری خواهد داشت.

بسکتبالیست‌های مس اگر در رده‌ی پنجم گروه جنوب باقی بمانند باید در مرحله‌ی پلی‌‌‌‌آف در دور اول با تیم چهارم گروه شمال بازی کنند و در صورت پیروزی در این مرحله باید در بازی پلی‌‌‌اف دوم به مصاف برنده‌ی تیم اول گروه جنوب و تیم هشتم گروه شمال بروند.

اما در صورتی که تیم مس در رده‌ی چهارم به بازی‌های خود در این دور پایان دهد در اولین بازی پلی‌‌‌اف به مصاف تیم پنجم گروه شمال خواهد رفت و در صورت برتری به مصاف برنده‌ی تیم دوم جنوب و هفتم شمال خواهد رفت که راه به مراتب ساده‌تری برای صعود به لیگ برتر می‌باشد.

نکته‌ی حائز اهمیت در بازی دیروز بسکتبال مس این‌که فوتبالی‌های باشگاه مس نیز به حمایت از تیم بسکبتال مس آمدند و علاوه بر آقای مسعودزاده مدیر عامل باشگاه و آقای کهندل از اعضای کمیته فنی ، آقای ابراهیم‌زاده سرمربی تیم فوتبال به همراه مهدی نامجو مربی این تیم نیز در سالن مسابقه حضور داشتند.

بسکتبالیست‌های مس بازی بعد خود را روز جمعه 6 اسفند ماه در آبادان و برابر تیم پالایش نفت این شهر برگزار خواهند کرد.


شنبه 30 بهمن ماه 1395 ساعت 12:26
تیم پتروشیمی با مربی خارجی واقعا هم سخته بردنش ولی جوانان مس توانایی انجام هر کاری رو دارن.واقعا بسکتبال امسال عالیه
شنبه 30 بهمن ماه 1395 ساعت 12:28
ایکاش زمان ما بازی میکردیم مسولین وقت می اومدن.به خدا من هر بازی رفتم دیدم مدیرعامل معاون باشگاه سر تمرین بازی حضور دارن،در حالی قبلا ما رو تو اتاقشون مسولین وقت راه نمیدادن.این ارزشمنده و یکی از دلالیل مهم برای نتیجه گیری
شنبه 30 بهمن ماه 1395 ساعت 12:48
انشالله در دو بازی اینده نتیجه درخشان کسب میشه و این تیم همراه فوتبال به لیگ برتر صعود میکنه هرچند همین الان هم تیم رده اخر پارسال با جوون هاش اینقدر خوب کار کرده
دوشنبه 2 اسفند ماه 1395 ساعت 08:32
درود بر تیم بسکتبال که با پتانسیل بومی نتایج واقعا خوبی رو کسب کرده
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز