شماره‌ی خبر : ‌1588 | تعداد بازدید : 1247
چهارشنبه 27 بهمن ماه 1395 ساعت 11:11

برنامه آخر هفته تیم‌های مس/میزبانی بسکتبال و جوانان و میهمانی امیدها

سه تیم از باشگاه صنعت مس کرمان در روزهای پیش رو بازی‌های خود را دنبال می‌کنند و به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

برنامه آخر هفته تیم‌های مس/میزبانی بسکتبال و جوانان و میهمانی امیدها

سه تیم از باشگاه صنعت مس کرمان در روزهای پیش رو بازی‌های خود را دنبال می‌کنند و به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

در هفته‌ی چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور تیم فوتبال امیدهای مس کرمان در قم میهمان تیم صبا خواهد بود.

امیدهای مس که در هفته‌های گذشته نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده‌اند و به رده‌ی سوم جدول رسیده‌اند، در این بازی سخت بیرون از خانه نیز به دنبال تداوم نتایج خوب خود می‌باشند.

امیدهای مس با 21 امتیاز در رده‌ی سوم جدول و امیدهای صبا قم با 17 امتیاز در رده‌ی هشتم هستند و از ساعت 13 و 45 دقیقه‌ی امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

اما تیم جوانان مس کرمان که روزهای نفس‌گیر وبسیار حساسی برای بقا در لیگ برتر دارد، در یک بازی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز روز پنجشنبه 28 بهمن ماه در کرمان میزبان تیم تراکتورسازی تبریز است.

این بازی از ساعت 14 در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان برگزار می‌شود و جوانان مس باید امتیاز کامل این دیدار را در هفته‌ی بیستم بازی‌های خود کسب کنند.

جوانان مس کرمان با 16 امتیاز در رده‌ی یازدهم جدول قرار دارند و تراکتورسازی نیز با 22 امتیاز در رده‌ی نهم جدول می‌باشد.

جوانان مس برای بقا در لیگ برتر باید یکی از رده‌های دهم به بالا را کسب کنند و با توجه به اینکه تیم نفت آبادان در رده‌ی دهم تنها یک امتیاز بیشتر از مس کرمان دارد، سه بازی پایانی جوانان مس در لیگ برتر بسیار مهم و حیاتی می‌باشند از جمله بازی فردا این تیم برابر تراکتورسازی.

و در نهایت روز جمعه تیم بسکتبال مس کرمان از هفته‌ی پانزدهم رقابت‌های لیگ یک بسکتبال کشور، در زمین خود میزبان تیم صدر جدول یعنی پتروشیمی بندر امام می‌باشد.

‌مسی‌های کرمان که به دنبال قرار گرفتن در رتبه‌های چهارم جدول به بالا هستند در این بازی سخت خانگی خود به فکر کسب امتیازات کامل می‌باشند.

این بازی روز جمعه 29 بهمن ماه و از ساعت 16 در سالن شهید نصراللهی کرمان برگزار خواهد شد.

تیم بسکتبال مس همینک با 23 امتیاز در رده‌ی پنجم جدول می‌باشد و تیم پتروشیمی نیز با 28 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه جنوب لیگ دسته اول کشور قرار دارد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس