شماره‌ی خبر : ‌1583 | تعداد بازدید : 1793
سه‌شنبه 26 بهمن ماه 1395 ساعت 10:59

حاشیه‌های بازی ال‌مسینو/رفاقت برادران مسی با وجود رقابت جذاب

با وجود بازی نفس‌گیر و حساس دو تیم، اما رفاقت و نزدیکی بین دو تیم مسی موج می‌زد و از مدیران عامل دو تیم گرفته تا مقامات دو باشگاه و بازیکنان داخل زمین با وجود این رقابت جذاب، رابطه‌ی خوب خود را کاملا نشان دادند.

حاشیه‌های بازی ال‌مسینو/رفاقت برادران مسی با وجود رقابت جذاب

تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان هفتمین دربی ال‌مسینو خود را با تساوی بدون گل به پایان بردند تا با تقسیم امتیازات در یک بازی نفس‌گیر، چشم به هفته‌های آتی داشته باشند.

در حالی که همچنان برخی از رسانه‌ها اصرار داشتند که با توجه به در کورس قرار گرفتن تیم مس کرمان، سبب می‌شود تیم مس رفسنجان با حالتی دستوری، به دادن امتیاز کامل به مس کرمان مجبور شود، اما در جریان بازی بازهم خلاف این موضوع به شدت تائید شد و در رقابتی شرافتمندانه تیم مس رفسنجان بارها برای رسیدن به گل روی دزواره‌ی مس کرمان فشار آورد و حتی یک قدم هم پا پس نکشید.

با وجود بازی نفس‌گیر و حساس دو تیم، اما رفاقت و نزدیکی بین دو تیم مسی موج می‌زد و از مدیران عامل دو تیم گرفته تا مقامات دو باشگاه و بازیکنان داخل زمین با وجود این رقابت جذاب، رابطه‌ی خوب خود را کاملا نشان دادند.

حسین حیدری که مجصول آکادمی باشگاه مس کرمان می‌باشد و در تیم مس رفسنجان توپ می‌زند، قبل از بازی عکس یادگاری خود را در جمع بازیکنان مس کرمان گرفت.

هوای ابری و سرد رفسنجان در زمان بازی مساعدت لازم را با دو تیم انجام داد و بعد از اتمام بازی شروع به بارش شدید کرد!

نزدیک به 100 هوادار تیم مس کرمان خود را به رفسنجان رسانده بودند و 90 دقیقه با شور و حرارت تیم کرمانی را تشویق کردند تا تعصب خود را بازهم ثابت کنند.

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان با وجود اینکه همچنان شمایل یک زمین تمرینی را دارد ولی کاملا مجهز و شیک شده بود و نسبت به سال قبل بسیار شکیل‌تر برای انجام بازی‌های رسمی گردیده بود.

با وجود اینکه این بازی پخش مستقیم نداشت ولی تصویربرداری از این بازی در حد استانداردهای پخش مستقیم بود!! بازی با 5 دوربین فیلمبرداری می‌شد و همچنین یک عدد هلی‌شات نیز از آسمان این بازی را تصویر برداری می‌کرد و حتی ماشین واحد سیار نیز در ورزشگاه برای ضبط بازی حاضر بود و با همه‌ی این شرایط عجیب بود که چرا بازی به طور مستقیم از شبکه‌ی استانی کرمان پخش نشد.

بعد از پایان بازی رئیس مس منطقه‌ی کرمان به همراه جمعی دیگر از مقامات کارخانه‌ی مس در رختکن دو تیم حضور پیدا کردند و به هر دو تیم خسته نباشید گفتند.


هوادار مس کرمان
0
3
سه‌شنبه 26 بهمن ماه 1395 ساعت 14:03
مس بزرگ کرمانننننننن صنعت اسیاییییییییییی همه با هم برای لیگ برتر
سه‌شنبه 26 بهمن ماه 1395 ساعت 14:05
این بازی خودزنی بود رفسنجان جوری بازی میکرد که انگار برای قهرمانی جهان میجنگد فکر نمیکنم این درست باشد که این حرفا را بزنند و بازیکنان و مربیان را تحریک کنند . شاید در شرلیط عادی بود ما راحت رفسنجان را میبردیم
سه‌شنبه 26 بهمن ماه 1395 ساعت 14:06
حریفان دیگر به مقصدشون رسیدن هرچند در کرمان خردشان می کنیم ملوان منتظرت هستیم تا با تو پلی بشیم برای صعود
سه‌شنبه 26 بهمن ماه 1395 ساعت 14:16
مس بزرگ کرمان همینه همینه انشالله با برد برابر ملوان کامل میریم برای صدر
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو