شماره‌ی خبر : ‌1582 | تعداد بازدید : 1397
سه‌شنبه 26 بهمن ماه 1395 ساعت 10:44

سرمربی مس کرمان: امتیاز خوبی در رفسنجان گرفتیم

بازی برابر تیم خوب مس رفسنجان آن‌هم در زمین اختصاصی این تیم که شرایط خاص خود را دارد،از بازی‌های سخت ما در دور برگشت محسوب می‌شد که کسب امتیاز در آن اهمیت داشت و خوشحالم که با تلاش بچه‌ها دست پر زمین را ترک کردیم.

سرمربی مس کرمان: امتیاز خوبی در رفسنجان گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان کسب یک امتیاز را در بازی سخت برابر مس رفسنجان در زمین حریف را امتیاز خوبی توصیف کرد.

منصور ابراهیم‌زاده در پایان بازی تیم خود برابر مس رفسنجان گفت: بازی برابر تیم خوب مس رفسنجان آن‌هم در زمین اختصاصی این تیم که شرایط خاص خود را دارد،از بازی‌های سخت ما در دور برگشت محسوب می‌شد که کسب امتیاز در آن اهمیت داشت و خوشحالم که با تلاش بچه‌ها دست پر زمین را ترک کردیم.

سرمربی مس ادامه داد: لازم بود که در این بازی نسبت به بازی‌های قبل خود تغییر شیوه دهیم و خوشبختانه با حمایت بسیار خوبی که هوادارانمان در زمین حریف از تیم ما انجام دادند، این موج مثبت در این بازی به خوبی در تیم ما تزریق شد و علی‌رغم سختی‌ کار، بازیکنان در زمین وظایف خود را به خوبی انجام دادند.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه تیم مس علی‌رغم انجام اصول دفاعی در این بازی از طریق ضد حملات چشم به گلزنی داشت گفت: برای بردن توپ به زمین حریف برنامه داشتیم و در چند نوبت نیز این انتقال بازی به خوبی انجام گرفت و اگر باهوش‌تر بودیم حتی می‌توانستیم روی همین ضد حملات به گل هم برسیم.

سرمربی مس افزود: اگر قصد صعود داریم باید بیشتر زحمت بکشیم و تلاش کنیم قطعا در هفته‌های آتی برای رسیدن به گل تلاش بیشتری خواهیم کرد تا همچنان در جدول روند صعودی خود را داشته باشیم.

ابراهیم‌زاده در رابطه با داور بازی گفت: باید فیلم بازی را ببینم تا ارزیابی دقیقی از صحنه‌های مورد بحث داشته باشم و فعلا نمی‌توانم در این باره صحبت قطعی انجام دهم.

همچنین میشو کریستویچ سرمربی تیم مس رفسنجان نیز کسب تساوی در این بازی را برای تیم خود راضی کننده ارزیابی کرد و گفت: برای تیم مس کرمان ارزش بسیار بالایی برخوردارم و فکر می‌کنم امروز به واسطه‌ی اینکه ما میزبان بودیم چند موقعیتگل بیشتر نسبت به حریف داشتیم ولی در مجموع تساوی برای هر دو تیم عادلانه بود و همه راضی زمین را ترک می‌کنیم.


سه‌شنبه 26 بهمن ماه 1395 ساعت 13:59
منم با منصور خان موافقم امتیاز مهمی بود و انشالله بریم برای برد ملوان
سه‌شنبه 26 بهمن ماه 1395 ساعت 13:59
منصور خان بازی های بیرون یک امتیاز داخلی سه امتیاز . راحت صعود کردیما. خدایا چه شود اهر فصل جشن صعود یا امام رضا
سه‌شنبه 26 بهمن ماه 1395 ساعت 14:01
به قران بهترین دوران و طلایی ترین دوران مسه. همه حمایت کنیم مربی و بازیکنان و تیم و باشگاه رو تا بتونیم بهترین دوران بشه حتی امسال صعود نکنیم فراموش نکنیم چقدر بازی جوون داریم و چقدر میتونن ما رو برای سال اینده به هدفمون برسونن و قول باشگاه و مربی برای دوساله رو عملی کنن فقط همه با صبر کنیم دعا کنیم و تا دقیقه ٩٠همه بازی ها حمایت
سه‌شنبه 26 بهمن ماه 1395 ساعت 14:03
اقای ابراهبم زاده ملوان رو ببریم تمومه شما رو به خدا هرجور هست ببریم
سه‌شنبه 26 بهمن ماه 1395 ساعت 14:08
بازیکنان مس ازحالابه بعدبایدبه شدت تشنه گل زنی وپیروزی باشند،چه درکرمان وچه درخارج ازکرمان،وغیرازپیروزی هیچ چیز دیگرآنهاراخوشحال نکند.
سه‌شنبه 26 بهمن ماه 1395 ساعت 14:15
قائدتا دو مس می بایست تبانی کنندتامس کرمان 2 امتیاز به نفع تیم های بالای جدول،خیلی راحت ازدست ندهد.
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) حمید  1395/11/27 ساعت 12:00
دوست عزیز نیازی به تبانی نیست حاضریم صعود نکنیم ولی با تبانی نریم بالا.ما ملوان میبریم و راحت قهرمان میریم بالا
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو