شماره‌ی خبر : ‌1580 | تعداد بازدید : 1761
دوشنبه 25 بهمن ماه 1395 ساعت 10:43

تمرین سبک مسی‌ها روی چمن ورزشگاه رفسنجان/ال‌مسینو زیر باران

نکته‌ی قابل توجه برای این بازی بارش شدید باران در زمان برگزاری بازی است که قطعا در شرایط مسابقه اثر گذار خواهد بودو زمین لغزنده رفسنجان را به واسطه‌ی چمن مصنوعی خود لغزنده‌تر نیز خواهد کرد.

تمرین سبک مسی‌ها روی چمن ورزشگاه رفسنجان/ال‌مسینو زیر باران

بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان عصر دیروز تمرین سبکی را روی چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار کردند تا از هر نظر آماده‌ی بازی امروز ظهر خود باشند.

تیم مس در روزهای گذشته نیز روی چمن مصنوعی زمین تمرینی اختصاصی خود تمرین می‌کرد تا کاملا شرایط بازی برروی این زمین را داشته باشد.

‌اما نکته‌ی قابل توجه برای این بازی بارش شدید باران در زمان برگزاری بازی است که قطعا در شرایط مسابقه اثر گذار خواهد بودو زمین لغزنده رفسنجان را به واسطه‌ی چمن مصنوعی خود لغزنده‌تر نیز خواهد کرد.

با این وجود بازیکنان مس که درصدد هستند از این بازی نیز دست پر از زمین خارج شوند کاملا با انگیزه به فکر بهترین نمایش خود می‌باشند. آن‌ها روز گذشته با مثال قرار دادن اتفاقات دربی تهران عاقبت غرور از کسب نتایج خوب را به یکدیگر گوشزد می‌کردند و با خود تکرار می‌کردند که در بازی برابر مس رفسنجان نیز باید با نهایت تلاش و انگیزه به زمین بروند و در باد نتایج اخیر خود نخوابند.

از رفسنجان خبر می‌رسد که باشگاه مس رفسنجان با صدا و سیمای کرمان برای پخش زنده‌ی این بازی به توافق نرسیده است و این مسابقه به طور زنده پخش نخواهد شد اما هواداران مس همانند همیشه می‌توانند گزارش لحظه به لحظه این بازی و اتفاقات آن را در کانال تلگرامی باشگاه به آدرس telegram.me/mesfc دنبال نمایند و یا در بخش نتایج زنده سایت باشگاه از آخرین نتیجه بازی مطلع شوند.

دربی ال‌مسینو از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای رفسنجان آغاز خواهد شد و دو تیم برای هفتمین بار به طور رسمی برابر یکدیگر بازی خواهند کرد.


دوشنبه 25 بهمن ماه 1395 ساعت 10:56
باد , بارون , برف , طوفان و.................... هیچی جلودارمون نیست , مس رفسنجان رو هم خواهیم برد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو