شماره‌ی خبر : ‌1579 | تعداد بازدید : 1174
دوشنبه 25 بهمن ماه 1395 ساعت 10:30

ابراهیم‌زاده: شخصیت تیمی ما در این بازی‌های بزرگ شکل می‌گیرد

سه بازی آینده مقابل مس رفسنجان، ملوان و پارس جنوبی جم نیز برای ما خیلی اهمیت دارند و می تواند در شکل گیری شخصیت تیمی ما موثر باشد. تیم مس رفسنجان هم تیم خوبی است و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب را در مقابل آن ها ارائه دهیم.

ابراهیم‌زاده: شخصیت تیمی ما در این بازی‌های بزرگ شکل می‌گیرد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان به بازی امروز تیم خود برابر مس رفسنجان به عنوان یک بازی بزرگ نگاه می‌کند که می‌تواند شخصیت تیم مس کرمان را در دور برگشت بیشتر هم شکل دهد.

منصور ابراهیم زاده  در مورد روند موفقیت تیم مس کرمان گفت: به طور کلی در شروع نیم فصل دوم با توجه به اینکه آشنایی کلی اعضای تیم یعنی مربیان، بازیکنان، تماشاگران و مدیریت از هم بیشتر شده و همینطور اضافه شدن بازیکنان جدید، برخی مشکلات ما را حل کرد. همدلی بچه ها هم خیلی بیشتر شده است و این باعث شده تا خیلی متمرکز کار خود را انجام دهیم و نتیجه بگیریم.
ابراهیم زاده در مورد پیروزی هفته قبل در مقابل بادران ادامه داد: بازی با باردان که در خط حمله بازیکنان قوی در نیمکت و داخل زمین دارد خیلی سخت بود. در این بازی می توانستیم گل بزنیم که این اتفاق رخ داد و در مقابل خدا را شکر می کنیم که پنالتی آن ها گل نشد.


وی در مورد بازی های تعیین کننده تیم مس در آینده و به خصوص امروز مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: ما چهار بازی سخت داشتیم که یکی از آن ها در مقابل بادران بود که تمام شد. سه بازی آینده مقابل مس رفسنجان، ملوان و پارس جنوبی جم نیز برای ما خیلی اهمیت دارند و می تواند در شکل گیری شخصیت تیمی ما موثر باشد. تیم مس رفسنجان هم تیم خوبی است و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب را در مقابل آن ها ارائه دهیم.


سرمربی تیم مس کرمان در مورد آمار خوب این تیم که از هفته سیزدهم شکستی را متحمل نشده است، عنوان کرد: اکثر تیم های دنیا اول سازمان دفاعی خود را مستحکم می کنند. هر تیمی اول از هر چیزی با نفرات و سازمانی که دارد مشخص می شود. در فوتبال اگر گل نخوری می توانی گل بزنی اما اگر اول گل بخوری باید دو کار را انجام بدهی؛ هم گل دوم را نخوری و هم گل بزنی و کار خیلی سخت می شود.

ابراهیم زاده در مورد اینکه در جایی از قول صعود به هواداران کرمانی صحبت کرده است، گفت: من این صحبت را انجام دادم؛ درست است که ما برای صعود برنامه دو ساله دادیم اما تمام تلاش خودمان را می کنیم تا صعود کنیم چون این موضوع حق مردم کرمان است و حق مردم شرق ایران است که یک نماینده در لیگ برتر داشته باشند.

وی در مورد تغییرات مداوم مربی ها در لیگ برتر و اینکه در نیم فصل حتی خودش نیز در برهه ای در معرض انتقادات قرار داشت، خاطرنشان کرد: تغییر مربی ممکن است 10 درصد به تیم کمک کند ولی 90 درصد کمک نمی کند. چون هر مربی با فلسفه خودش تیم را می بندد و نفر جدید باید با همین نفرات ادامه دهد، چون نمی تواند تغییر زیادی در تیم ایجاد کند و باید با همان نفرات ادامه دهد؛ این موارد هم باعث ایجاد تاثیرات منفی می شود. خود من در نیم فصل پیشنهادات لیگ برتری داشتم ولی ترجیح دادم کارم را ادامه دهم. در نیم فصل مشکلاتی داشتیم و اگر دو سه بازی را می بردیم الان خیلی جایگاه بهتری در جدول  داشتیم.

وی در مورد شانس های صعود در پایان لیگ برتر عنوان کرد: 7،8 تیمی که بالای جدول هستند همگی شانس صعود دارند. اگر به گذشته نگاه کنیم متوجه می شویم اختلاف زیادی وجود ندارد و تا هفته پایانی نمی توان در مورد صعود کننده صحبت کرد.


دوشنبه 25 بهمن ماه 1395 ساعت 10:55
درود بر منصورخان با دانش به داشتن چنین مربی توانا و فهیمی افتخار میکنیم , ایشالا مس رفسنجان رو هم میبریم ضمنا تلاشهای کادر فنی شامل مربیان و بدنساز و ماساژورها و تیم پزشکی هم فراموش نشه
علیرضا از اصفهان
0
3
سه‌شنبه 26 بهمن ماه 1395 ساعت 08:33
سلام باداشتن چنین مربی بزرگی باید آرزوهای بزرگی داشته باشیم . آرزوهای که قطعا به ان خواهیم رسید فقط نیاز که آرزو کنیم. همین
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز