شماره‌ی خبر : ‌1575 | تعداد بازدید : 2157
یکشنبه 24 بهمن ماه 1395 ساعت 10:36

این مس زیبا حاصل اعتماد و همکاری باشگاه و ابراهیم‌زاده

باشگاه در یک اقدام منطقی و حرفه ای به جای برکناری منصور ابراهیم زاده دست به اقداماتی زد که تیم تقویت شد. نتیجه اش این شد که مس کرمان در 6 بازی دور برگشت در 5 بازی پیروز شده و تنها در یک بازی به نتیجه مساوی دست یافت .

این مس زیبا حاصل اعتماد و همکاری باشگاه و ابراهیم‌زاده

مس این روزها با نتایج و بازی‌هایش از فوتبال ایران دل‌ربایی می‌کند و نتیجه‌های خوب این تیم سبب تمجید رسانه‌های ورزشی کشور شده است.

در کنار نتایج و بازی‌های خوبی که مس در زمین بازی از خود ارایه می‌کند، عامل دیگری که سبب شده است کارشناسان و رسانه‌های ورزشی از باشگاه مس تمجید کنند، اعتماد به منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم خود آن‌هم در دشوارترین روزهای دور رفت بوده است.

در لیگ یکی که عمر مربیان روی نیمکت تیم‌هایش در بین کوتاه‌ترین‌ها در فوتبال جهان است! و باشگاه‌ها به سرعت با تغییر مربی وارد عمل می‌شوند، باشگاه مس نشان داد که رویه‌ای حرفه‌ای در پیش دارد...

روزنامه‌ی خبر ورزشی در این باره می‌نویسد: "مس کرمان رکوردار تساوی در این فصل از بازی ها مدعی صعود به لیگ برتر شده است و این به خاطر حمایت باشگاه از منصور ابراهیم زاده بوده است. کسب 11 تساوی در دور رفت بازی ها موجب شد برخی تماشاگران تیم چندین بار شعار حیا کن – رهان کن را علیه منصور ابراهیم زاده سر بدهند اما باشگاه در یک اقدام منطقی و حرفه ای به جای برکناری منصور ابراهیم زاده دست به اقداماتی زد که تیم تقویت شد. نتیجه اش این شد که مس کرمان در 6 بازی دور برگشت در 5 بازی پیروز شده و تنها در یک بازی به نتیجه مساوی دست یافت که آنهم مسابقه با گل گهر سیرجان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود.

حمایت باشگاه مس کرمان از منصور ابراهیم زاده می تواند الگوی خوبی باشد برای 13 باشگاهی که این فصل دست به تغییرات در کادر فنی اشان زده اند. آنهم نه یک بار . بلکه 2 – 3 یا حتی 4 بار!"

منصور ابراهیم‌زاده نیز که درصدد است با تداوم نتایج خوب خود با مس کرمان همچنان عیار محبوبیت مس و خود را در کرمان روز به روز بالاتر ببرد، چندی پیش از مجموعه‌ی نفیس تاریخی مس دیدن کرد.

سعید گودرزی از هواداران و لیدرهای باسابقه‌ی مس کرمان که عشق خود را به مس علاوه بر فوتبال در جمع‌‌واری مجموعه‌ی تاریخی ظروف مسی نشان داده است، با نمایش این ظروف زیبا به سرمربی تیم مس، نشان داد که زیبایی‌های مس در بیرون از زمین فوتبال نیز امتداد دارد.

منصور ابراهیم‌زاده نیز قول داده است که همانند این ظروف عتیقه‌ی زیبا، با ثبت نتایج تاریخی در این فصل برای مس، زیبایی‌های مسی را در کرمان صد چندان نشان دهند.


یکشنبه 24 بهمن ماه 1395 ساعت 13:49
درود بر منصورخان فهیم و بادانش و سعید خان با تعصب و هنرشناس
یکشنبه 24 بهمن ماه 1395 ساعت 14:34
واقعا مس روزهای طلایی رو داره سپری میکنه و به حق فاطمه زهرا همینحور ادامه پیدا کنه سایت لیگ یک هم حسابی از باشگاه برای جنایت تعریف کرده واقعا اگه این تفکر مدیران سال های قبل بود نه سقوط می کردیم و نه این همه سال منتظر صعود بودیم. خدا رو شکر
منصور خان
0
1
یکشنبه 24 بهمن ماه 1395 ساعت 14:35
باید قدر این مدیران سالم و قدردان و دلسوز را دونست باید در هر شرایطی پشت تیممون باشیم
یکشنبه 24 بهمن ماه 1395 ساعت 14:48
باشگاه واقعا حرفه ایی و منطقی کار کرد تصمیم گرفت و عمل کرد تبریک به این مدیران باهوش و مدبر
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو