شماره‌ی خبر : ‌1572 | تعداد بازدید : 1331
شنبه 23 بهمن ماه 1395 ساعت 12:10

ایام حزن انگیز فاطمیه(س) تسلیت باد

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان فرا رسیدن ایام شهادت بانوی دو عالم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) را به همه پیروان حضرتش تسلیت عرض می‌نماید.

ایام حزن انگیز فاطمیه(س) تسلیت باد

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان فرا رسیدن ایام شهادت بانوی دو عالم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) را به همه پیروان حضرتش تسلیت عرض می‌نماید.

یا علی رفتم بقیع اما چه سود / هر چه گشتم فاطمه آنجا نبود

یا علی قبر پرستویت کجاست / آن گل صدبرگ خوشبویت کجاست

هر چه باشد من نمک پرورده ام / دل به عشق فاطمه خوش کرده ام


یکشنبه 24 بهمن ماه 1395 ساعت 08:26
بازم گلی به گوشه جمال ادمین های با معرفت خودمون.. آدم وقتی سایت باشگاه خودمونو با خیلی از سایت های ورزشی معروف و پربیننده ای مثل نود و ورزش سه و... با اون ادمین های پر مدعاشون که ادعای حرفه ای گری و مسئولیت رسانه ایشون گوش عرش و فرش رو کر کرده مقایسه میکنه واقعا به روابط عمومی باشگاه خودمون افتخار میکنه و می باله... واقعا میخوام بدونم آقایونی که تمامی خبرهای ریز و درشت و حواشی این ور اون وردنیا رو زیر نظر دارن و تجمع اعتراضی و یا حمایتی چند ده نفری طرفدارای یه تیم فوتبال نسبت به فلان مدیر و بازیکن و مربی رو به سرعت برق و باد پوشش میدن چطوری میشه که به خودشون زحمت نمیدن تجمع میلیونها ایرانی در حمایت از کشور و آرمانهاشون و در اعتراض به سیاست های ظالمانه افراد نفهمی مثل ترامپ و نتانیاهو و نوکرای بزدل و نامرد عربی شون رو پوشش خبری بدن؟؟؟ بابا ورزشی صرفش رو هم بخواهیم حساب کنیم حداقل حضور ورزشکارای کشورمون در همچین رویدادی رو نمی تونستن پوشش بدن یا ویدئو هاشو بذارن...!؟ جداً میخوام بدونم آخه چطوری میشه که سالروز تولد فلان بازیکن خارجی یا مناسبت های مختلف ورزشی و بعضا حتی غیر ورزشی اونها از یادشون نمیره و کلی راجع به اون مطلب مینویسن و پست میذارن و گاها حتی از رنگ بند کفش و مدل مو و غذای مورد علاقه و نظرات مزخرف ولی به قول خودشون متفاوت یک بازیکن و مربی خارجی هم نمیگذرن اما مناسبت های ملی و مذهبی خودمونو فراموش میکنن...!؟ یعنی 22 بهمن و شهادت پیر پیغمبرا و امامای خودمون برای ادمین های این سایت ها انقد ارزش نداره یه دو خط تبریک و تسلیتی به مخاطبینشون بدن...!؟ برای همین من میخواستم به عنوان یک مسلمان، یک ایرانی، یک شهروند کرمانی و یک هوادار باشگاه مس از همه بچه های روابط عمومی باشگاه خصوصا جناب ادمین خان خودمون یک تشکر ویژه بکنم و به همشون خداقوت بگم . دم همتون گرم واقعا... انشالله خود حضرت زهرا (س) اجرتون رو بده. ممنونم بابت این همه احساس مسئولیت و ادب و فرهنگ و فهم رسانه ای و البته احترام به مخاطبتون...
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا