شماره‌ی خبر : ‌1568 | تعداد بازدید : 1856
شنبه 23 بهمن ماه 1395 ساعت 10:25

تساوی مس ب در دربی لیگ سه کرمانی‌ها

در نهایت دو تیم هم استانی مس ب و شهرداری بم با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند تا امتیاز بازی این هفته‌ی خود را تقسیم کنند.

تساوی مس ب در دربی لیگ سه کرمانی‌ها

تیم فوتبال مس ب در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور، برابر تیم شهرداری بم با نتیجه‌ی مساوی متوقف شد.

در رقابت‌های هفته‌ی پنجم لیگ دسته سه کشور، تیم مس ب در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان میزبان تیم شهرداری بم بود.

احمد نخعی سرمربی تیم مس ب تیم خود را در این بازی با ترکیب حسن رفیعی، رسول عسگری، رحیم ده‌یادگاری، علی خلیلی، محمد رضا موحدی، محمد ذوالعلی، مسعود شمس‌الدین، رضا عرب‌پور، احسان قاضی‌زاده، سجاد حسامی و علیرضا مختارآبادی به زمین فرستاد.

با وجود شرایط نامساعد و بسیار بد زمین چمن ورزشگاه سلیمی‌کیا، اما دو تیم بازی بسیار خوبی از خود ارایه کردند و سرعت و نمایش بازیکنان دو تیم بسیار فراتر از بازی‌های لیگ سه بود.

مسی‌های ب این بازی را بسیار خوب شروع کردند و چند فرصت عالی گلزنی را از دست دادند و درنهایت بازی برتر این تیم در نیمه‌ی اول سودی نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل نیمه‌ی اول بازی را به اتمام رساندند.

اما مصاف دو تیم اول و دوم گروه جنوب رقابت‌های لیگ سه در نیمه‌ی دوم سرعت و جذابیت بیشتری هم پیدا کرد و در نهایت حملات تیم مس ب در دقیقه‌ی 55 نتیجه داد و ده‌یادگاری با یک ضربه‌ی سر تماشایی گل اول بازی را برای مسی‌های ب به ثمر رساند.

بعد از این گل بود که بازی به حاشیه کشیده شد و با از دست دادن جذایب خود، بیشتر بر محور اشتباهات داوری این بازی می‌گذشت که رفته رفته جریان بازی از دست او خارج می‌شد.

در دقیقه‌ی 75 بازی و برروی یک غافلگیری محض تیم شهرداری بم موفق شد گل تساوی بازی را به ثمر برساند تا نتیجه یک بر یک شود.

پس از این بازی یکی از مدافعان تیم مس ب به دلیل خطای واضح کارت قرمز مستقیم از داور دریافت کرد تا کرمانی‌ها در ده دقیقه‌ی پایانی با یک یار کمتر بازی خود را دنبال کنند.

در نهایت دو تیم هم استانی مس ب و شهرداری بم با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند تا امتیاز بازی این هفته‌ی خود را تقسیم کنند.

مس ب با این یک امتیاز از 5 بازی خود صاحب 9 امتیاز گردید تا پس از تیم‌های شهرداری بم و پاراگ در رتبه‌ی سوم جدول قرار بگیرد.

مسی‌های ب بازی هفته‌ی آینده‌ی خود را روز دوشنبه 25 بهمن ماه در چهارمحال بختیاری و برابر تیم زاگرس برگزار خواهند کرد.


شنبه 23 بهمن ماه 1395 ساعت 11:59
خدایی تیم احمد اقا حداقل سه چهارتا میباست بزنه.تیم حریف جز مغلطه هیچی نداشت
شنبه 23 بهمن ماه 1395 ساعت 12:01
نمیدونم چرا در کرمان اینقدر راحت سر تیم های مختلف مس را میبرن. توجه کردین همه در بازی های خارج از خانه از داوری راضی هستن اما در کرمان همه ناراضی. ربطی به هییت فوتبال داره؟
شنبه 23 بهمن ماه 1395 ساعت 12:01
بازی های اینده میبریم این تیم خیلی خوبه
شنبه 23 بهمن ماه 1395 ساعت 15:15
کاش این بازی حساس رو برده بودیم اما در ادامه مسابقات برای تیم خوب مس ب و کادر فنی تواناش آرزوی موفقیت داریم
یکشنبه 24 بهمن ماه 1395 ساعت 06:12
سطح بازی بالا بود.فارغ از نتیجه بازی امیدوارم استعدادیاب های باشگاه این دوتا تیم خوب رو زیر نظر داشته باشن و بازیکنای با استعداد دو تیم استانمون رو برای تیم اصلی مون در فصل آینده جذب کنن. واقعا بازیکنای قابل و با استعدادی در تیمهایی مثل شهرداری بم و جهاد نصر سیرجان و البته مس ب خودمون و سایر تیم های استان پیدا میشه... میگم ادمین جون این نظرهای هوادارا رو که انشالله به مدیران باشگاه منتقل می کنید دیگه مگه نه....!؟ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ باتشکر از نظرات شما قطعا این اتفاق رخ خواهد داد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز