شماره‌ی خبر : ‌1564 | تعداد بازدید : 1233
چهارشنبه 20 بهمن ماه 1395 ساعت 12:34

بازتاب نتایج اخیر مس در رسانه‌ها و شهر/پرواز مس در کنار پرواز همای!

نتایج فوق‌العاده تیم فوتبال مس در هفته‌های اخیر سبب شده است که رسانه‌های ورزشی کشور بیش از گذشته در رابطه با تیم مس کرمان صحبت کنند و در سطح شهر کرمان نیز مردم با دلگرمی خاصی پیگیر اخبار تیم خود باشند.

بازتاب نتایج اخیر مس در رسانه‌ها و شهر/پرواز مس در کنار پرواز همای!

نتایج فوق‌العاده تیم فوتبال مس در هفته‌های اخیر سبب شده است که رسانه‌های ورزشی کشور بیش از گذشته در رابطه با تیم مس کرمان صحبت کنند و در سطح شهر کرمان نیز مردم با دلگرمی خاصی پیگیر اخبار تیم خود باشند.

نشریات خبرورزشی و هدف که به طور ویژه صحفه‌ای برای بررسی در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور دارند، در مطالب مختلفی نتایج تیم مس به همراه منصور ابراهیم‌زاده را ستودند و سرمربی تیم مس کرمان را یکی از مربیان با دانش لیگ یک لقب دادند که تداوم همکاری و اعتماد باشگاه مس را با این سرمربی که موجب نتایج خوب این تیم در دور برگشت شد را به عنوان یک الگو در لیگ یک برای سایر تیم‌ها مثال زدند.

برخی نشریات ورزشی کشور همانند هدف، خبرورزشی و سایر مراجع خبری که نسبت به انتخاب تیم هفته از جمع بهترین بازیکنان لیگ یک اقدام می‌کنند نیز بازیکنانی مثل مهدی تیکدری، حسین تهامی و کیانوش میرزایی نیز از تیم مس کرمان در جمع این تیم منخب حضور داشتند.

همچنین سایت ورزش سه نیز در مطلبی به تحلیل نتایج مس پرداخته است و از کاندیداتوری رسمی این تیم برای صعود به لیگ برتر خبر داده است.

ورزش سه باشگاه مس کرمان را یک باشگاه باکلاس حرفه‌ای در کشور توصیف می‌کند و جای این تیم را در لیگ برتر خالی می‌داند. در این مطلب می‌خوانیم:

"مس کرمان مسیر گام به گام خود را از رتبه های دو رقمی در جدول رده بندی پیمود و حالا با فاصله 2 امتیازی نسبت به صدر جدول و داشتن تفاضل گل بهتر در صدر جدول، امیدواری های زیادی را برای کرمانی ها به وجود آورده است.

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان از تیم های خوب لیگ برتر فوتبال ما بود که 9 سال در مسابقات حضور داشت و در این دوران ضمن کسب عنوان سوم لیگ سال 87 به مسابقات لیگ قهرمانان رفت و در این مسابقات به دور دوم مسابقات هم صعود کرد.

مس کرمان امروز در حالی 39 امتیازی شده است که مثل 3 تیم بالاتر از خودش تعداد بردهایش  از تعداد باخت هایش 7 بازی بیشتر است اما تنها به خاطر تساوی های زیاد است که امروز در صدر جدول نیست؛ به عبارتی اگر مثل گذشته برای هر برد 2 امتیاز ثبت می شد تیم فوتبال مس کرمان امروز صدرنشین جدول مسابقات بود.

مس در حالی به صدر جدول نزدیک شده است که در میان تیم های بالای جدول، از همه تیم ها سازمان دهی و کلاس بالاتری دارد و صاحب امکانات حرفه ای تری است؛ ضمن این که حضور منصور ابراهیم زاده در این تیم نشان از موقعیتی است که این تیم برای موفقیت ترسیم کرده است.

مس کرمان که چشم و چراغ تیم های کویر است، تنها تیم در استانهای کرمان و یزد بوده که حضورش در لیگ برتر بیش از یک دوره بوده است".

همچنین نشریات محلی استان نیز در مطالب مختلف خود به تمجید از نتایج مس کرمان پرداختند و اذعان کردند که نتایج تیم مس شور و شعف فراوانی به جوانان استان وارد ساخته است.

البته این شور و شعف در سطح شهر کاملا مشخص است و در فضای مجازی و در صفحات مختلف مربوط به استان کرمان که ورزشی نیز نیستند، مردم یکدیگر را برای حمایت بیشتر از تیم فوتبال مس دعوت می‌کنند.

موج حمایت از تیم مس حتی در کنسرت شب گذشته همای در کرمان نیز به چشم آمد و مردم از منصور ابراهیم‌زاده که در این کنسرت حاضر بود قول صعود می‌گرفتند...

شب گذشته پرواز همای به همراه گروه مستان، میهمان مردم کرمان بود، که از همین روی منصور ابراهیم‌زاده سرمربی موفق این روزهای تیم فوتبال صنعت مس کرمان که علاقه زیادی به موسیقی سنتی دارد، به تماشای کنسرت او نشست.

سرمربی نارنجی پوشان که کمتر از دو هفته قبل با حضور در کنسرت کیهان کلهر‌ علاقه‌اش را به برنامه‌های فرهنگی‌ به خصوص موسیقی اصیل ایرانی نشان داده بود، در پایان این کنسرت در جمع گروه مستان حاضر شد و گفت:« از اجرای زیبای شما به وجد آمدم، لحظات بسیار لذت بخشی را گذراندم و باید بابت اینکه با ارایه موسیقی اصیل، روح مردم را لطافت می‌بخشید، تشکر و قدردانی کرد.»

پرواز همای، خواننده مطرح کشور و گروه مستان نیز با تشکر از حضور ابراهیم‌زاده عنوان کرد:حضور شما به ما انرژی مضاعفی داد، فکر می‌کنم کسی در ایران نیست که شما را نشناسد و ما هم از این قاعده مستثنی نبوده و اخبار شما را دنبال می‌کنیم. امیدوارم با تیم مس بتوانید به بهترین جایگاه دست پیدا کنید.

اما نکته جالب در حاشیه این کنسرت خوشحالی مردم از سیر صعودی تیم مس در جریان مسابقات لیگ یک بود که همین مساله باعث شد تا بسیاری از حاضرین به یادگار، با سرمربی نارنجی ها سلفی گرفته و از وی‌ قول صعود بگیرند.


چهارشنبه 20 بهمن ماه 1395 ساعت 21:54
چه باحال میگن به دعوت همای اقای ابراهیم زاده اومدن و ردیف دوم مثل اینکه بودن و در قسمت vip. چقدر ادم کیف میکنه همچین مربی تیم داره که بهترین خواننده ایران اینجوری در موردش میگه
چهارشنبه 20 بهمن ماه 1395 ساعت 21:55
اقا من کنسرت بودم وایی عجب کنسرتی بود بی نظیر سه ساعت کنسرت بود اصلا نفهمیدیم چطور گذشت.منصور خان هم دیدیم سلفی گرفتیم و کلی مردم از ایشون تشکر کردن و حمایت کردن
چهارشنبه 20 بهمن ماه 1395 ساعت 21:57
خیلی عالیه چقدر غرورافرین تیتر خیلی از سایت های ورزشی و موسیقی همین بود و خیلی اززشمنده.خدایا این روزهای فوق العاده را با صعود تکمیلش کن یا امام رضا
هوادار مس
0
4
چهارشنبه 20 بهمن ماه 1395 ساعت 21:58
انشالله روز به روز مس بهتر و بهتر بشه و ممنون از کسانی که امسال باعث شدند اینقدر مس بزرگ باشه
جمعه 22 بهمن ماه 1395 ساعت 08:00
منصور خان کارش درسته
جمعه 22 بهمن ماه 1395 ساعت 19:10
درود وسلام براقای ابراهیم زاده سرمربی موفق ونام اشنای کشور،امیدوارم حالا که ما بنا به شرایط کارى از استان عزیزمان کرمان دور هستیم تیم مس بتواند در سال ٩٦ با صعود به لیگ برتر دل همه هواداران را شاد کند،واز مسئولین تیم مس هم میخواهیم اگر خدای نکرده موفق به صعود نشدیم سهمیه یه تیم راه پیدا کرده را حتما خریدارى کرده تا باعث رونق ورزش استان بشوند ممنون
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز