شماره‌ی خبر : ‌1558 | تعداد بازدید : 1636
سه‌شنبه 19 بهمن ماه 1395 ساعت 10:51

سرمربی تیم مس: این همدلی باید تا آخر فصل تداوم داشته باشد

در واقع اگر مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و رسانه ها همدل باشند هیچ تیمی نمی تواند از پس کرمان بر بیاید.

سرمربی تیم مس: این همدلی باید تا آخر فصل تداوم داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان روند پیروزی‌های این تیم را حاصل همدلی و اتحاد مجموعه‌ی مس در کرمان دانست و تداوم آن را تا پایان فصل لازمه‌ی موفقیت این تیم دانست.

به گزارش مس دوازده، منصور ابراهیم زاده در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: لطف خدا شامل حال تیم مس شده است. موارد زیادی باعث موفقیت مس شده است. اولین مسئله باور و اعتمادی است که بازیکنان دارند. امروز دیدید که تعداد تماشاگران بیشتر شده بود و فکر می کنم در بازی های آینده سکوهای روبرو پر شود و حمایت می کنند. من جا دارد از آن‌ها که 90 دقیقه غیورانه تیم ما را تشویق کردند تشکر کنم که نقش اساسی در این پیروزی داشتند.

وی افزود: در واقع اگر مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و رسانه ها همدل باشند هیچ تیمی نمی تواند از پس کرمان بر بیاید. در واقع می‌بینیم که این همدلی چگونه در نتایج تمامی تیم‌های باشگاه از جمله امیدهای مس و تیم مس ب تاثیرگذار بوده است و این تیم‌ها نتایج خوب را در رقابت‌هایشان کسب می‌کنند و این به دلیل آن است که یک همدلی واقعی در سیستم مس وجود دارد.

ابراهیم‌زاده درادامه گفت: امروز با تیمی بازی داشتیم که خوشبختانه صحبتی در خصوص مشکلات مالی نداشتند. رضا درویشی و کریم اسلامی جزو گزینه های ما در نیم فصل بودند اما به سمت پول و درآمدزایی بیشتر رفتند که البته حق آن هاست.

سرمربی مس با بیان اینکه تیم بادران در خط حمله مهره های تاثیرگذاری چه در زمین و چه روی نیمکت در اختیار داشت، گفت: باید خوب دفاع می کردیم و سریعا به فاز تهاجمی می رفتیم. بین خط هافبک و مهاجمان بادران فاصله به وجود آمد و باید در فضاهای خالی حرکت می شد.

وی ادامه داد: در بازی هایی که در کرمان انجام می دهیم در نیمه دوم و همچنین اواخر بازی شانس های خوبی برای گلزنی پیدا می کنیم که نشان می دهد تا لحظه آخر تلاش می کنیم. بادران بازیکنان قد بلندی داشت و ترجیح دادیم حامد محمودی را به ترکیب اضافه کنیم.

ابراهیم زاده با بیان اینکه نباید اینگونه تصور شود که برخی بازی ها در لیگ یک ساده است، گفت: امروز بازی سختی داشتیم و باید بدانیم که همه بازی ها سخت هستند. اشتباهات باید اصلاح شوند تا در مسیری که در خور شخصیت مس کرمان است قرار بگیریم.

سرمربی مس در خصوص اینکه در هر شش بازی نیم فصل دوم ترکیب های متفاوتی استفاده کرده و آیا به دلیل استفاده از سیستم چرخشی و نگه داشتن تمام بازیکنان در شرایط بازی است یا خیر، تصریح کرد: به بازیکنان آماده نگاه می کنیم. نسبت به بازی قبل یک تغییر داشتیم. بر مبنای اهداف تاکتیکی و شرایط حریف ترکیب تیم انتخاب می شود. بازیکنان مس همگی خوب و آماده هستند و می توانند تاثیرگذار باشند.

وی در خصوص دربی هفته آینده در رفسنجان گفت: واقعا بازی سختی است. چمن مصنوعی در رفسنجان چندان مطلوب نیست. مطمئنا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

ابراهیم زاده در مورد قضاوت داور بازی نیز گفت: به نظر من داور با اقتدار سوت زد. پنالتی کاملا درست بود و در مورد اخراج هم نمی دانم چه اتفاقی رخ داد. در مجموع داور وظایفش را خوب انجام داد. اگر در کنار زمین صحبتی انجام می دهیم به خاطر شرایط بازی است.


سه‌شنبه 19 بهمن ماه 1395 ساعت 15:06
درود بر آقای ابراهیم زاده عزیز و کادر فنی تواناشون به حضور عزیزان کادر فنی افتخار میکنیم
سه‌شنبه 19 بهمن ماه 1395 ساعت 22:58
دمت گرم منصورخان... انشالله سال آینده بامس تو لیگ برتر و سال بعدش تو جام باشگاه های آسیا ببینیمت
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا