شماره‌ی خبر : ‌1553 | تعداد بازدید : 1315
یکشنبه 17 بهمن ماه 1395 ساعت 10:48

باد بادران برای اهتزاز بیشتر پرچم مس

بازیکنان مس که به خوبی می‌دانند حرکت آن‌ها برای رسیدن به بالای جدول تازه آغاز شده است، یک بازی با ابعاد شش امتیازی و حساس دیگر در این هفته پیش رو دارند و بازی مس برابر بادران در کرمان به خوبی می تواند بر معادلات بالای جدول لیگ یک در این هفته‌ها اثر م

باد بادران برای اهتزاز بیشتر پرچم مس

بعد از کسب نتایج عالی مس در دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول این فصل که موجب نزدیکی این تیم به بالای جدول گردیده است، تداوم این نتایج خوب در راس اندیشه‌های تیم مس قرار دارد.

بازیکنان مس که به خوبی می‌دانند حرکت آن‌ها برای رسیدن به بالای جدول تازه آغاز شده است، یک بازی با ابعاد شش امتیازی و حساس دیگر در این هفته پیش رو دارند و بازی مس برابر بادران در کرمان به خوبی می تواند بر معادلات بالای جدول لیگ یک در این هفته‌ها اثر مستقیم بگذارد.

تیم مس که در اوج آمادگی روحی و فنی قرار دارد و با پیروزی درخشان هفته‌ی گذشته‌ی خود نظرهای مثبت فوتبال ایران را هرچه بیشتر به خود جلب کرده است، اصلا در باد نتایج قبلی خود خواب نخواهد رفت و برعکس درصدد است با حداکثر تلاش خود در بازی عصر فردا، بازی با بادران را بادی کند برای افراشته نگه داشتن هرچه بیشتر پرچم خود در رقابت‌های لیگ یک این فصل.

این بازی از ساعت 14 فردا در ورزشگاه شهید باهنر کرمان و به قضاوت محمد حسین ترابیان برگزار خواهد شد که حسن انتظاری و جلیل شعرانی او را در امر قضاوت کمک خواهند کرد.

مس برای این بازی محرومی ندارد اما فرهاد سالاری و علی قاسمی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم خود را در این بازی همراهی کنند ضمن اینکه حمید محمد رفیع که با گلزنی در تیم امید مس چهره شد و به تمرینات تیم بزرگسالان اضافه شد، در جریان تمرینات تیم بزرگسالان با شکستگی دندان مواجه شد و فعلا نمی‌تواند در میدان بازی حاضر شود.

این دومین مصاف رسمی تیم‌های مس کرمان و بادران تهران است و در اولین بازی که در دور رفت رقابت‌های لیگ یک این فصل انجام شد دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند که گل مس را در آن بازی مهدی دغاغله به ثمر رساند.

بادران که یکی از تیم‌های پرهزینه‌ی لیگ یک در این فصل از رقابت‌ها محسوب می‌شود هرچند کار خود را با اکبر میثاقیان آغاز کرده بود اما در حال حاضر هدایت این تیم بر عهده‌ی آقای ربیعی است.

همسایگی دو تیم در رده‌های پنجم و ششم آن‌هم تنها با اختلاف یک امتیاز سبب می‌شود که هر دو تیم با نگاه خاصی به سه امتیاز این بازی فوق‌العاده حساس چشم بدوزند.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازی از طریق شبکه‌ی استانی کرمان به طور زنده روی آنتن خواهد رفت.

در روزهای گذشته تبلیغات بسیار خوبی هم برای این بازی در سطح شهر کرمان انجام شده است و کرمانی‌ها آماده‌اند که یک نتیجه‌ی خوب را در این بازی خانگی و حساس به سود تیم مس رقم بزنند.


یکشنبه 17 بهمن ماه 1395 ساعت 13:41
بازی رفت من تو استادیوم بودم خیلی خوب و مسلط بازی کردیم , ایشالا این بازی هم با حمایت هوادارای متعصب با یه برد خوب از زمین بیرون میایم تیم هلند ایرررررررراااااااااااااااااااااااان مس بزرگ کرمااااااااااااااااااااااااااان
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا