شماره‌ی خبر : ‌1552 | تعداد بازدید : 1074
یکشنبه 17 بهمن ماه 1395 ساعت 10:36

سرمربی تیم مس:برنامه و استراتژی دو ساله برای صعود داریم

در ابتدای فصل هدف ما این بود که بتوانیم تیم خوبی را راهی میدان کنیم و با توجه به اهداف و استراتژی های درنظر گرفته شده در سال دوم تیم را به لیگ برتر بیاوریم.

سرمربی تیم مس:برنامه و استراتژی دو ساله برای صعود داریم

منصور ابراهیم زاده معتقد است که نتیجه های خوب مس نتیجه تعامل و همکاری مجموعه افراد دخیل در تیم است.

منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم مس کرمان در مودر روند صعودی این تیم در نیم فصل دوم به خبرنگار "ورزش سه" گفت: مسیری که از ابتدای فصل شروع کردیم این بود که تیمی کم هزینه و جوان داشته باشیم و در عین حال فوتبال خوبی هم ارائه دهیم. در نیم فصل اول زیاد خوب نبودیم و البته در بعضی بازی ها بدشانس هم بودیم و 11 تساوی چیزی نبود که ما را راضی کند. اما در نیمه دوم فصل شرایط بهتری پیدا کدریم و نفرهایی هم که به تیم اضافه شدند خیلی خوب کار کردند. فکر می کنم که این نتایج حاصل تعامل خیلی خوبی است که مجموعه بزرگ مس از مربیان، بازیکنان، تماشاگران، مدیریت و .. داشته اند.

وی ادامه می دهد: در هفته‌ی قبل با تیمی بازی داشتیم که تا حالا بردی به دست نیاورده بود و می دانستیم که کار آسانی نخواهیم داشت. بازی شروع درگیرانه ای داشت و ما باید نظم تیمی خودمان را حفظ می کردیم و سپس به نتیجه برسیم. خوشبختانه موفق به انجام این کار شدیم و با حفظ بازی موفق شدیم در همان دقایق ابتدایی گلزنی کنیم. در نیمه دوم هم بچه ها با ارائه یک بازی خوب موفق شدند گل های بعدی را به ثمر برسانند.

ابراهیم زاده در مورد دیدار هفته بیست و سوم برابر بادران اظهار داشت: بادران در نیم فصل دوم تیم خوبی شده است؛ البته ان ها در نیم فصل اول تیم خوبی داشتند؛ مسلما این یک رقابت است بین بازیکنان جوان و با تجربه و مطئنم بازی قشنگ و جذابی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم مس کرمان که اکنون با صدر جدول 5 امتیاز فاصله دارد، در مورد صعود این تیم به لیگ برتر ادامه داد: در ابتدای فصل هدف ما این بود که بتوانیم تیم خوبی را راهی میدان کنیم و با توجه به اهداف و استراتژی های درنظر گرفته شده در سال دوم تیم را به لیگ برتر بیاوریم.

وی در مورد داوری های لیگ آزادگان عنوان کرد: بایستی روی کارهای داوران نظارت بیشتری وجود داشته باشد تا قضاوت های بهتری داشته باشند.


یکشنبه 17 بهمن ماه 1395 ساعت 13:49
به داشتن مربی توانایی مثل منصورخان افتخار میکنیم ایشالا با هدایت ایشون و کادر فنی تواناشون به لیگ برتر همین امسال صعود می کنیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا