شماره‌ی خبر : ‌1547 | تعداد بازدید : 1066
شنبه 16 بهمن ماه 1395 ساعت 10:57

شاهکار امیدهای مس در خوزستان و ناداوری محض علیه جوانان مس در کنگ

امیدهای مس در هفته‌ی دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در خوزستان میهمان تیم قدر فولاد بودند که موفق شدند با نتیجه‌ی دو بر یک از سد میزبان خود بگذرند و سه امتیاز این بازی حساس را به حساب خود بریزند.

شاهکار امیدهای مس در خوزستان و ناداوری محض علیه جوانان مس در کنگ

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور دست به کار بسیار بزرگی زد و با خلق یک شاهکار موفق شد تیم فولاد را در خوزستان شکست دهد.

امیدهای مس در هفته‌ی دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در خوزستان میهمان تیم قدر فولاد بودند که موفق شدند با نتیجه‌ی دو بر یک از سد میزبان خود بگذرند و سه امتیاز این بازی حساس را به حساب خود بریزند.

گل‌های تیم امید مس را در این بازی مهدی مهدی‌زاده و حمید محمدرفیع به ثمر رساندند تا با کسب این سه امتیاز، امیدهای مس 18 امتیازی شوند و به رده‌ی پنجم جدول صعود کنند.

سه دیدار از بازی‌های این هفته از مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور به دلیل شرایط بد جوی لغو شد و به زمان دیگری موکول گشت.

طبق برنامه امیدهای مس بازی هفته‌ی بعد خود را روز پنجشنبه 21 بهمن ماه در کرمان و برابر ملوان انزلی برگزار خواهند کرد.

تیم جوانان مس کرمان نیز با یک امتیازی که از بازی خارج از خانه‌ی خود برابر البدر بندر کنگ کسب کرد یک رده در جدول صعود کرد و به رده‌ی یازدهم رسید.

در هفته‌ی نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور، تیم جوانان مس در کنگ میهمان تیم البدر بود.

جوانان مس که در این بازی نمایش بسیار خوبی داشتند تنها به واسطه‌ی اشتباه فاحش و عجیب داور مسابقه بود که به سه امتیاز بازی نرسیدند.

‌در دقیقه‌ی 15 بازی مدافع تیم البدر با دست توپ را از دروازه‌ی تیم خود خارج کرد که داور نه تنها از اخراج مسلم این بازیکن اجتناب کرد که حتی پنالتی واضح جوانان مس را هم در این صحنه نادیده گرفت تا اشتباه اثرگذار و فاحش او در این بازی کاملا مشخص شود.

فیلم این صحنه به وضوح در کانال تلگرامی باشگاه مس به آدرس telegram.me/mesfc وجود دارد که کاملا نشان می دهد داور این بازی تا چه حد در برابر دیدگانش به شکلی عجیب این صحنه را ندیده کرفته است.

با وجود این تساوی و نتایج دیگر این هفته، جوانان مس با این یک امتیاز یک رده در جدول صعود داشتند تا به بقا در لیگ برتر امیدوار شوند.

جوانان مس 16 امتیازی شدند تا تنها یک امتیاز با تیم نفت 17 امتیازی در رده‌ی دهم فاصله داشته باشند تا سه هفته‌ی پایانی این رقابت‌ها در اوج حساسیت دنبال شود.


شنبه 16 بهمن ماه 1395 ساعت 20:37
افرین به بچه های تیم امید و بچه های تیم جوانان هم نا امید نشین مطمئن باشید با یه کم همت بیشتر انشالله تو لیگ برتر جوانان باقی می مونید و بدونید فقط با تلاش بیشتر می تونید پیشرفت کنید البته مدیریت باشگاه هم باید یه فکر اساسی به حال کادر فنی رده های مختلف باشگاه بکنه و برای آینده یه برنامه کامل و استراتژی دقیق و حساب شده چندساله تو این زمینه تدوین کنه خصوصا برای آموزش مربیان رده های پایه متاسفانه تو بعد فنی کمی ضعیف هستیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا