شماره‌ی خبر : ‌154 | تعداد بازدید : 1127
چهارشنبه 6 آبان ماه 1394 ساعت 11:53

مربی امیدهای مس: می‌توانستیم در قم برنده باشیم

متاسفانه در این بازی هم درست همانند بازی هفته‌ی قبل برابر مس رفسنجان بازهم در زدن ضربات نهایی بی‌دقت بودیم و حداقل دو موقعیت صدرصد گل را از دست دادیم تا نتوانیم در این بازی برنده باشیم.

مربی امیدهای مس: می‌توانستیم در قم برنده باشیم

سرمربی تیم فوتبال امیدهای مس کرمان پس از تساوی تیمش در بازی هفته‌ی دوم لیگ برتر برابر امید صبای قم از شایستگی تیم کرمانی برای کسب سه امتیاز گفت.

حمید حسین‌خانی در رابطه با این بازی گفت: علی‌رغم اینکه این بازی در زمین حریف بود اما تیم ما با یک سیستم هجومی وارد زمین شد و از آنجا که بازی برروی چمن مصنوعی بر طبق میل ما بود، در این مسابقه شرایط خوبی داشتیم.

وی افزود: متاسفانه در این بازی هم درست همانند بازی هفته‌ی قبل برابر مس رفسنجان بازهم در زدن ضربات نهایی بی‌دقت بودیم و حداقل دو موقعیت صدرصد گل را از دست دادیم تا نتوانیم در این بازی برنده باشیم. ضمن اینکه دروازه‌بان حریف نیز یکی از روزهای بسیار خوب خود را تجربه می‌کرد.

حسین‌خانی در رابطه با بازی‌های آینده تم امید مس گفت: تنها مشکل ما در حال حاضر عدم استفاده از موقعیت‌های گل است که این موضوع با توجه به اینکه هفته‌های ابتدایی است شاید موضوع عجیبی نباشد و قطعا بازیکنان آینده‌دار تیم ما در بازی‌های آینده در زدن ضربات آخر دقت و تمرکز بیشتری خواهند داشت.

مربی تیم امیدهای مس از داوری این بازی ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه قضاوت این بازی مشکلی نداشت و داور وسط بسیار خوب سوت زد.

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان در هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ برتر کشور در قم و برابر صبا به تساوی بدون گل دست یافت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا