شماره‌ی خبر : ‌1539 | تعداد بازدید : 2238
سه‌شنبه 12 بهمن ماه 1395 ساعت 10:52

بازی امروز را از کانال تلگرامی باشگاه دنبال کنید/مس در فکر تثبیت بالانشینی

اما همکاران ما در بخش روابط عمومی باشگاه مس در تلاش هستند که با ایجاد ارتباط با شهر اهواز گزارش لحظه به لحظه اتفاقات این بازی را از طریق کانال رسمی باشگاه مس در شبکه‌ی تلگرام به آدرس telegram.me/mesfc را به اطلاع شما عزیزان برسانند.

بازی امروز را از کانال تلگرامی باشگاه دنبال کنید/مس در فکر تثبیت بالانشینی

از هفته‌ی بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، عصر امروز و از ساعت 14 تیم فوتبال مس کرمان میهمان تیم استقلال اهواز می‌باشد.

آنجا که شبکه‌ی استانی خوزستان این بازی را مستقیم روی آنتن نمی‌برد، هواداران مس در کرمان نیز از دیدن این بازی محروم هستند.

اما همکاران ما در بخش روابط عمومی باشگاه مس در تلاش هستند که با ایجاد ارتباط با شهر اهواز گزارش لحظه به لحظه اتفاقات این بازی را از طریق کانال رسمی باشگاه مس در شبکه‌ی تلگرام به آدرس telegram.me/mesfc را به اطلاع شما عزیزان برسانند.

همچنین در بخش گزارش زنده سایت باشگاه نیز به صورت لایواسکور می‌توانید نتیجه‌ی این بازی را به طور دقیق دنبال نمائید.

اما در رابطه با بازی دو تیم می‌توان گفت تنها صفر باقی مانده در جدول این فصل رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، صفر کله گنده‌ایست که برابر نام استقلال اهواز که حریف این هفته‌ی مس می‌باشد قرار گرفته است که تعداد بردهای این تیم را در طول 21 هفته‌ی گذشته نمایانگر می‌کند.

این یعنی مس قاعدتا باید بازی آسانی در این هفته داشته باشد و این در حالی است که اصلا چنین چیزی نیست...استقلال اهواز در حالی رسما فانوس امیدش برای بقا در لیگ یک خاموش می‌شود که به خوبی می‌داند اگر در این هفته‌ها سرانجام طلسم پیروزی خود را نشکند، خیلی زودتر از موعد باید چمدان‌های خود را برای رفتن به لیگ دو ببندد.

از همین روست که این تیم در هفته‌های آغازین دور برگشت و به خصوص در بازی‌های خانگی، با تغییر و تحولاتی که در کادر فنی خود انجام داده است به دنبال به سامان کردن شرایط خود می‌باشد و به خوبی می‌داند که چیزی غیر از سه امتیاز دوای دردش نیست.

از همین رو باید منتظر ماند و یک استقلال اهوازی انتحاری را در مقابل مس در بازی عصر فردا دید که اگر مسی‌ها از آن غفلت کنند، به شدت می تواند برای این تیم دردسر درست کند.

البته حالت هجومی و اعصاب ناآرام اهوازی‌ها باید با حربه‌های منصور ابراهیم‌زاده به سود مس خاتمه یابد و او تیم خود را در این بازی به گونه‌ای به زمین بفرستد که با آرامش از فضای بازی زمین اهوازی‌ها نهایت استفاده را ببرد و با توان هجومی و جوانی این روزهای مس، راه دروازه‌ی تیم اهوازی را به خوبی در زمین خود پیدا کنند.

مس اگر سه امتیاز این بازی خارج از خانه را کسب کند صدرنشین مقتدر دور برگشت خواهد بود و نشان می‌دهد در هفته‌هایی که هنوز تیم‌ها درگیر کمرکش تعیین تیم‌های بالای جدول هستند، می‌خواهد با جدیت خود را در جمع این تیم‌ها جا کند.

فراموش نکنیم اگر مس قصد مدعی شدن و فکر در مورد صعود دارد باید به خاطر بیاورد که در دور رفت آنقدر امتیاز ساده از دست داده است که در بازی برگشت در هر بازی به فکر کسب حداکثر امتیاز آن باشد.

از جمله امتیازهای ساده‌ای که در دور رفت از دست رفت، دو امتیاز همین بازی با استقلال اهواز در کرمان بود که به طور قطع و یقین باید در بازی برگشت یعنی همین بازی سخت و دشوار فردا در اهواز جبران شود و اگر مس همان انگیزه و آرامش بازی قبل خود در برابر نساجی را داشته باشد، می‌تواند آن را در پایان بازی عصر فردا جشن بگیرد.

‌نکته‌ی جالی دیگر این بازی تقابل برادران دو قلو فوتبال ایران در دو تیم مس و استقلال اهواز یعنی مهدی و هادی دغاغله هستند که چندی پیش تولد مشترک خود را جشن گرفتند و در فضای مجازی برای هم بابت این بازی و مصاف رودروی خود حسابی کری خواندند!


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز