شماره‌ی خبر : ‌1534 | تعداد بازدید : 1102
دوشنبه 11 بهمن ماه 1395 ساعت 10:46

مربی دوچرخه‌سواری مس: بچه‌ها با غیرت رکاب‌زدند تا سوم ایران شویم

ما نسبت به خیلی از تیم‌ها حتی کمتر از نصف شرایط مالی آن‌ها وارد مسابقات شدیم و این مایه تعجب رقبای ما نیز شده بود اما بچه‌های تیم دوچرخه‌سواری مس اصلا اجازه ندادند که این کمبود مالی در تیم اثر گذار شود و با غیرت بالای خود آن را جبران کردند.

مربی دوچرخه‌سواری مس: بچه‌ها با غیرت رکاب‌زدند تا سوم ایران شویم

مربی تیم دوچرخه‌سواری مس کرمان از نتایج رکاب‌زنان این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر ابراز رضایت کامل می‌کند و این عنوان را حاصل غیرت دوچرخه‌سواران مس می‌داند.

محمد ابوحیدری در رابطه با شرایط تیم دوچرخه‌سواری تیم مس در رقابت‌های این فصل می‌گوید: مسابقات این دوره با حضور دوازده‌ تیم برگزار شد که تیم‌هایی مثل پیشگامان، سپاهان، شهرداری تبریز، پرسپولیس و پتروشیمی با تمام توان در آن شرکت کردند و به کسب سکو چشم داشتند.

وی ادامه می‌دهد: با توجه به بودجه‌ای که برای تیم ما در نظر گرفته شده بود، ما نسبت به خیلی از تیم‌ها حتی کمتر از نصف شرایط مالی آن‌ها وارد مسابقات شدیم و این مایه تعجب رقبای ما نیز شده بود اما بچه‌های تیم دوچرخه‌سواری مس اصلا اجازه ندادند که این کمبود مالی در تیم اثر گذار شود و با غیرت بالای خود آن را جبران کردند.

مربی تیم دوچرخه‌سواری مس با اشاره به نتایج بسیار خوب تیم دوچرخه‌سواری کرمان در دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر که در اهواز برگزار شد، می‌افزاید: این دور از بازی‌ها حکم انتخابی تیم ملی را داشت و از همین رو نفرات تیم ما با تمام توان در رقابت‌ها شرکت کردند و از آنجا که سایر تیم‌ها نیز انگیزه‌ی دعوت به تیم ملی را داشتند، بازی‌ها در بالاترین سطح خود برگزار شد.

او ادامه می‌دهد: در اکثر رشته‌ها نفرات ما نتایج بسیار خوبی کسب کردند و تمامی نفرات ترکیب ما توانستند به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

ابوحیدری با اشاره به اینکه تیم مس حتی می‌توانست عنوان قهرمانی رقابت‌ها را کسب کند گفت: محمد دانشور در تیم این فصل ما حضور نداشت و اگر او همانند فصل قبل برای تیم مس رکاب می‌زد ما عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب می‌کردیم. شخص او خیلی دوست داشت همانند همیشه در این فصل نیز برای مس رکاب بزند ولی بهرشکل او یک ورزشکار حرفه‌ای است و باید به تیمی برود که هزینه‌ی بیشتری برای او پرداخت می‌کند و این طبیعی است.

سرمربی تیم دوچرخه‌سواری مس البته جریان کلی لیگ برتر این فصل را بسیار نامنظم توصیف می‌کند و می‌گوید: به دلیل انتخابات فدراسیون تاریخ بازی‌ها چند بار عوض شد و یک مرحله از رقابت‌ها نیز به دلیل سردی هوا لغو شد و به طور کلی بازی‌های این فصل نظم و شاکله‌ی خاص خود را نداشت.

ابوحیدری که در کادر فنی تیم ملی نیز حضور دارد در رابطه با مسابقات پیش روی ملی نیز گفت: در حال حاضر اردوی تیم ملی را آغاز کرده‌ایم و آماده می‌شویم که از روز 16 بهمن ماه در مسابقات کاپ آسیایی که در کشور هند برگزار می‌شود شرکت کنیم.

 


دوشنبه 11 بهمن ماه 1395 ساعت 14:56
تبریک به بچه های قهرمان مس و انشالله برسیم به قهرمانی با جوانان عزیز کرمانی و هر کسی برای پول میخواهد بیاد کرمان همان بهتر برود برای ما هواداران غیرت به پیراهن مهم است و متاسفانه از بودجه می فرمایید در حالی مهم مس است و موفقیت و تا جایی ما فهمیدیم پول خوبی هم بچه ها گرفتند
دوشنبه 11 بهمن ماه 1395 ساعت 14:58
قطعا حقمان قهرمانی بود ولی نه به هر قیمتی .اون اقا هم که برای پول رفته نیازی بهشون نداریم تبریک به تیم باغیرت مس یادمان نرود مهدی تیکدری حسین تهامی فقط ٢٠تومن پول گرفتن پس لطفا منطقی باشید اقای مربی
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو