شماره‌ی خبر : ‌1524 | تعداد بازدید : 1130
پنج‌شنبه 7 بهمن ماه 1395 ساعت 13:03

رقابت تیم‌های مس از بسکتبال تا فوتبال در آخر هفته

تیم‌های مختلف باشگاه مس کرمان در روزهای منتهی به آخر هفته به مصاف رقیبان خود می‌روند تا رقابت‌های خود را دنبال کنند.

رقابت تیم‌های مس از بسکتبال تا فوتبال در آخر هفته

تیم‌های مختلف باشگاه مس کرمان در روزهای منتهی به آخر هفته به مصاف رقیبان خود می‌روند تا رقابت‌های خود را دنبال کنند.

در مسابقات بسکتبال لیگ دسته اول کشور تیم بسکتبال مس کرمان روز جمعه هشتم بهمن ماه در امیدیه میهمان تیم نفت این شهر می‌باشد.

این بازی که از هفته‌ی چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کشور می‌باشد یک مصاف سخت و حساس برای بلند قامتان مس محسوب می‌گردد که از ساعت 16 آغاز می‌گردد.

تیم بسکتبال مس که با 20 امتیاز در رده‌ی چهارم جدول می‌باشد، برای تثبیت حضور خود در جمع چهار تیم بالای جدول باید با تمام توان در زمین نفت امیدیه‌ای به میدان برود که با 24 امتیاز در رده‌ی دوم جدول می‌باشد.

اما در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور عصر امروز پنجشنبه تیم نوجوانان مس در یکی از بازی‌های دشوار فصل خود به مصاف نوجوانان ذوب‌آهن می‌رود.

این بازی از ساعت 13 و 45 دقیقه در اصفهان آغاز می‌شود و نوجوانان مس که با انجام 9 بازی وکسب ده امتیاز در رده‌ی پنجم جدول گروه خود هستند به مصاف ذوب‌آهنی می‌روند که با 17 امتیاز در رده‌ی دوم جدول قرار دارد.

اما بیش از یک ماه از آخرین مسابقه‌ی تیم فوتبال جوانان مس کرمان می‌گذرد و بعد از حجم عظیمی از تعطیلات این مسابقات، تیم جوانان مس روز جمعه در کرمان به میدان خواهد رفت.

جوانان مس که شرایط بسیار حساسی برای فرار از منطقه‌ی سقوط جدول لیگ برتر دارند، در هفته‌ی هجدهم رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور روز جمعه 8 بهمن ماه در کرمان میزبان تیم گل‌گهر سیرجان می‌باشند.

این بازی از ساعت 13 و 45 دقیقه در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان آغاز می‌شود و جوانان مس نیاز حیاتی به کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی خود دارند.

باشگاه مس برای تمامی تیم‌های خود در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت دارد تا با کسب نتایج خوب هواداران این باشگاه را شاد نمایند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز