شماره‌ی خبر : ‌1523 | تعداد بازدید : 1206
چهارشنبه 6 بهمن ماه 1395 ساعت 20:05

ابراهیم‌زاده: باید شرایط‌ مان درجدول بهتر از این شود

در چنین بازی هایی که امتیازات دو تیم نزدیک است، یا یکی از تیم ها را در جدول عقب می اندازد و یا بالاتر می برد. طبیعی است که باید از بازی ها با تیم های بالاتر به خصوص در خانه استفاده کنیم و شرایط بهتری ایجاد شود.

ابراهیم‌زاده: باید شرایط‌ مان درجدول بهتر از این شود

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان از تلاش بازیکنان و هواداران این تیم برای کسب سه امتیاز شیرین برابر نساجی قدردانی کرد.

به گزارش مس دوازده، منصور ابراهیم زاده پس پیروزی تیمش در جمع خبرنگاران گفت: قبل از بازی به بازیکنان گفته بودیم در چنین بازی هایی که امتیازات دو تیم نزدیک است، یا یکی از تیم ها را در جدول عقب می اندازد و یا بالاتر می برد. طبیعی است که باید از بازی ها با تیم های بالاتر به خصوص در خانه استفاده کنیم و شرایط بهتری ایجاد شود.

وی افزود: بازیکنان وظایفی که داشتند را خیلی خوب انجام دادند و برخی اشتباهات آن ها نیز طبیعی بود. در صحنه هایی باید زودتر پاس می دادند اما در کل نسبت به بازی های گذشته خیلی مسلط بازی کردند. فرصت های زیادی ایجاد کردیم که به خوبی از آن ها استفاده نشد و حالا با جذب اسماعیل کیانی و علی یونسی قطعا رقابت خوبی بین مهاجمان ایجاد خواهد شد و بازیکنان را بیشتر برای گلزنی تحریک می کند.

وی با بیان اینکه تمرین های متفاوتی برای خلق موقعیت و زدن ضربات نهایی انجام می شود، تصریح کرد: گل زدن ذاتی است. خوشبختانه موقعیت ها تبدیل به گل می شوند و البته باز هم باید تمرین کنیم تا به راحتی فرصت هدر نرود.

ابراهیم زاده در خصوص اینکه آیا نگران مغرور شدن بازیکنان نیست، تاکید کرد: این مشکلی است که ما ایرانی ها داریم. با برنامه هایی که داریم، این موضوع از تیم دور خواهد شد و باید بدانیم که بازی های سختی در پیش است.

سرمربی مس کرمان در پایان گفت: خوشبختانه همیت بسیار خوبی بین باشگاه، بازیکنان و هواداران ایجاد شده است. شک نکنید اگر دو بازی آینده را ببریم تمام کرمانی ها مجذوب مس می شوند و حمایت ها دو چندان خواهد شد و این نیاز مس است. مسلما باید بیشتر تلاش کنیم و قدر فرصتی که به وجود آمده را بدانیم تا موفقیت حاصل شود.


چهارشنبه 6 بهمن ماه 1395 ساعت 20:49
ای ول ای وله ،ای ول تاج سره. فقط نکته مهم اینه که:مسی ها بهترین موقعیت هارا خیلی وحشتناک ازدست میدن.باید فکری به حال این موقعیت های دروازه خالی کرد.
چهارشنبه 6 بهمن ماه 1395 ساعت 21:30
قدردان شما و باشگاه هستیم که صبور بودید و نشان دادید که همبستگی مردم باشگاه و تیم چقدر می تواند قوی باشد
چهارشنبه 6 بهمن ماه 1395 ساعت 21:32
مبارک همه مردم کرمان باشد خیلی همه خوشحالیم هیچوقت اینقدر جو کرمان را شاد از بردهای مختلف تیم های باشگاه مس ندیده بودم ممنون اقای مسعودزاده ممنون اقای ابراهیم زاده ممنون بچه های غیرتمند
منصور خان
0
4
چهارشنبه 6 بهمن ماه 1395 ساعت 21:32
زیبا بازی کردیم گل زدیم موقعیت از دست دادیم جشن و پایکوبی کردیم حمایت کردیم و شاد برای بازی های بعدی اماده شدیم .حال این روزهای مس چقدر خوبه
پنج‌شنبه 7 بهمن ماه 1395 ساعت 03:03
دقیقا... بچه ها باید قدر موقعیت هاشونو بیشتر بدونن خوبه که کادر فنی تیم هم روی همین موضوع تاکید داره >>>> ... و البته باز هم باید تمرین کنیم تا به راحتی فرصت هدر نرود.!!؟ انشالله به لطف حق و با همت بچه ها و حمایت هوادارا صعود می کنیم به لیگ برتر شک نکنید...
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو