شماره‌ی خبر : ‌152 | تعداد بازدید : 2462
سه‌شنبه 5 آبان ماه 1394 ساعت 10:46

بدرقه بازیکنان مس توسط مدیر عامل باشگاه

من به عنوان یکی از قدیمی‌های خانواده‌ی مس لازم است به شما تاکید کنم که عملکرد شما و نتایج‌تان در کل این خانواده اثرگزار است و من بارها به چشم خودم دیده‌ام که بعد از نتایج تیم‌های ورزشی مس به خصوص فوتبال، در خانواده‌ی مس چه هیجانی ایجاد شده است

بدرقه بازیکنان مس توسط مدیر عامل باشگاه

مدیر عامل جدید باشگاه صنعت مس کرمان، پیش از سفر بازیکنان تیم فوتبال مس به بندرعباس برای بازی با تیم آلمینیوم، با بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کرد.

آقای حمید موسوی که به تازگی سکان مدیریت باشگاه مس را در دست گرفته است، ظهر روز دوشنبه در محل هتل جهانگردی کرمان در میان بازیکنان تیم فوتبال مس حاضر شد.

در این نشست که جنبه معارف و آشنایی بیشتر طرفین را نیز داشت، آقای موسوی با بیان جایگاه بزرگ تیم فوتبال مس در کشور گفت: من به عنوان یکی از قدیمی‌های خانواده‌ی مس لازم است به شما تاکید کنم که عملکرد شما و نتایج‌تان در کل این خانواده اثرگزار است و من بارها به چشم خودم دیده‌ام که بعد از نتایج تیم‌های ورزشی مس به خصوص فوتبال، در خانواده‌ی مس چه هیجانی ایجاد شده است از همین رو شما باید بدانید که چه کار سنگین و وظیفه‌ی مهمی در خانواده‌ای دارید که نام مس بر آن گذاشته شده است.

مدیر عامل باشگاه مس افزود: شاید این دیدار اول ما باشد اما من به خوبی با شما آشنایی دارم و در زمانی هم که در این باشگاه سمتی نداشته‌ام به عنوان یک هوادار بر کار و نتایج شما نظارت داشتم و برد و باخت‌های تیم‌های مس برای من بسیار با اهمیت بوده است.

وی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع ورزشکاران مس گفت: مطمئن باشید در بعد مدیریت هر کاری که از دست ما برآید انجام می‌دهیم تا تیم‌های مس بهترین نتیجه را کسب کنند. لازم است که شما هیچ نگرانی از بابت مسائل مدیریتی نداشته باشید و با آرامش ذهن در زمین بازی و تمرینات به دنبال ثبت بهترین نتایج باشید. همه‌ی ما مطمئن هستیم که جایگاه تیم فوتبال مس کرمان بسیار بالاتر از جایگاه فعلی است و همه‌ی ما در کنار هم جمع شده‌ایم تا این تیم را با حرکتی ماندگار و اصولی به جایگاه اصلی آن برسانیم.

آقای موسوی گفت: ما تیم بسیار خوبی در زمینه‌ی فوتبال در اختیار داریم و با حضور بازیکنانی که همه می‌توانند در بین درجه یک‌های فوتبال کشور باشند، قطعا نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد چراکه مس کرمان تیم بزرگی است و حضور بازیکن بزرگی مثل فرزاد حسین‌خانی به عنوان کاپیتان این تیم نشان می‌دهد که سطح تیم ما بسیار بالاتر از لیگ یک است.

مدیر عامل باشگاه مس در پایان با بیان اینکه به عنوان یک دوست و هوادار دست تک به تک تمام بازیکنان را به گرمی می‌فشارم گفت: قطعا برنامه‌های ما برای تیم فوتبال به صورت منسجم پیگیری می‌شود تا شما با تمام توان خود بهترین نتایج را در زمین ثبت کنید.

در ادامه‌ی این نشست برخی از اعضای کادر فنی و کاپیتان تیم مس به صحبت پرداختند و برخی مسائل موجود در تیم مس را مطرح نمودند.

بعد از این نشست، اعضای تیم فوتبال مس کرمان با دو دستگاه اتوبوس راهی بندرعباس شدند تا بازی این هفته‌ی خود برابر آلمینیوم هرمزگان را برگزار نماید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز