شماره‌ی خبر : ‌1506 | تعداد بازدید : 1442
شنبه 2 بهمن ماه 1395 ساعت 11:28

تشکر مدیر عامل باشگاه از تیم‌های فوتبال و بسکتبال و هواداران مس

مدیر عامل باشگاه مس کرمان از تلاش ورزشکاران و مربیان تیم‌های فوتبال و بسکتبال مس و همچنین هوادارانی که به تشویق این تیم‌ها پرداختند تشکر و قدردانی کرد.

تشکر مدیر عامل باشگاه  از تیم‌های فوتبال و بسکتبال و هواداران مس

مدیر عامل باشگاه مس کرمان از تلاش ورزشکاران و مربیان تیم‌های فوتبال و بسکتبال مس و همچنین هوادارانی که به تشویق این تیم‌ها پرداختند تشکر و قدردانی کرد.

پس از پیروزی تیم‌های فوتبال امید مس در آبادان و بسکتبال باشگاه در کرمان و همچنین نتیجه‌ی تساوی تیم فوتبال بزرگسالان در سیرجان، آقای امجد مسعودزاده به عوامل این تیم‌ها خسته نباشید و خدا قوت گفت.

مدیر عامل باشگاه مس که در روز بازی بسکتبال شخصا در سالن حضور داشتند و پیروزی این تیم را از نزدیک مشاهده کردند پس از پایان بازی در جمع بازیکنان و مربیان این تیم حاضر شد و بابت تلاش آن‌ها که منجر به پیروزی خوب این تیم شد تشکر کرد.

همچنین آقای مسعودزاده که در سیرجان شاهد تلاش بازیکنان تیم فوتبال مس برابر گل‌گهر بود، کسب نتیجه‌ی مساوی بدون گل از این بازی را نتیجه‌ی قابل قبولی دانست که انشاالله با پیروزی هفته‌ی بعد برابر نساجی در کرمان کامل خواهد شد.

وی گفت فراتر از نتیجه تلاش بازیکنان مس در این بازی ستودنی بود که در یک شرایط نه چندان خوب به لحاظ کیفیت پائین چمن مصنوعی ورزشگاه، شرایط بازی را سخت می‌کرد.

همچنین مدیر عامل باشگاه مس صمیمانه‌ترین تشکرات و تبریکات را به تیم فوتبال امیدهای مس کرمان اعلام کرد که در آبادان دست به کار بزرگی زد و موفق به کسب یک پیروزی شیرین در این بازی شد.

آقای مسعودزاده این موفقیت‌ها را به هواداران اصیل و فهیم باشگاه مس تقدیم کرد و از زحمات و حضور پرشور و گرم آن‌ها در جریان بازی‌های مختلف تیم مس تقدیر و تشکر کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز