شماره‌ی خبر : ‌1503 | تعداد بازدید : 1919
شنبه 2 بهمن ماه 1395 ساعت 10:32

حاشیه‌های بازی گل‌گهر و مس/کیفیت از دست رفته چمن سیرجان

با وجود اینکه ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر چندی پیش افتتاح رسمی شد، اما کیفیت چمن این ورزشگاه نسبت به سال قبل که به طور رسمی افتتاح نشده بود با افت شدیدی مواجه شده بود.

حاشیه‌های بازی گل‌گهر و مس/کیفیت از دست رفته چمن سیرجان

بازی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس کرمان به عادت چند بازی اخیر این تیم‌ها با حواشی مختلفی نیز همراه شد.

با وجود اینکه ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر چندی پیش افتتاح رسمی شد، اما کیفیت چمن این ورزشگاه نسبت به سال قبل که به طور رسمی افتتاح نشده بود با افت شدیدی مواجه شده بود. هرچند به نظر می‌رسید چمن این ورزشگاه از نوع مرغوب باشد اما با گذشت یکسال این چمن کیفیت خوب سال قبل خود را از دست داده بود و این برای هر دو تیم مشکل به وجود آورده بود و حتی بازیکنان گل‌گهر نیز از بازی برروی آن ناراضی بودند.

هواداران تیم مس کرمان با چند دستگاه اتوبوس خود را به سیرجان رسانده بودند و در طول 90 دقیقه با شور و حرارت و متعصبانه تیم خود را تشویق کردند. با وجود اینکه مسئولین باشگاه گل‌گهر تمهیدات لازم را برای میزبانی خوب از کرمانی‌ها در این بازی تدارک دیده بودند و پذیرش کرمانی‌ها و هواداران مس نیز به خوبی در ورزشگاه گل‌گهر انجام گرفت، اما متاسفانه در دقایقی از بازی برخی از هواداران تیم گل‌گهر اهانت‌هایی را به تماشاگران مس انجام دادند و حتی برخی از آن‌ها درصدد درگیری فیزکی با هواداران مس هم بودند تا جایی که یکی از تماشاگران سیرجانی به ولی میرزایی مربی تیم مس که در جایگاه نشسته بود توهین کرد که این موضوع در کنار میزبانی خوب باشگاه گل‌گهر چندان جالب نبود.

برخی از خبرنگاران کرمانی نیز به ورزشگاه گل‌گهر سیرجان آمده بودند تا این بازی را از نزدیک مشاهده کنند.

انتشار خبر آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو در ورزشگاه پیش از بازی موجب شده بود که جو این مسابقه تحت تاثیر این خبر نیز قرار بگیرد.

همانند بازی رفت دو تیم، بازهم وینگو بگوویچ از نشستن برروی نیمکت تیم سیرجانی در برابر تیم فصل قبل خود یعنی مس کرمان محروم بود.

پیش از بازی برخی از بازیکنان فصل قبل مس همانند هادی رکابی و همچنین سجاد اژدر که در مس توپ می‌زد با بازیکنان و نیمکت سابق خود خوش و بش داشتند. علی مرزبان بازیکن فصل قبل مس نیز این بازی را به دلیل محرومیت از روی سکو نگاه کرد.

در آغاز مسابقه بازیکنان دو تیم یاد و خاطره شهید الله‌دادی از مدافعان حرم را نیز گرامی داشتند و با شاخه‌های گل به عکس این شهید به او ادای احترام کردند.

در پایان این بازی آقای امجد مسعودزاده مدیر عامل باشگاه در میان هواداران مس حاضر شد تا از ان‌ها بابت تشویق‌هایشان تشکر کند و در مقابل هواداران مس نیز به شدت آقای مسعودزاده را تشویق کردند.

 


دوشنبه 4 بهمن ماه 1395 ساعت 09:15
واقعا دم هوادارا گرم تو سه بازی گذشته تیم رو تنها نذاشتن و سپاس از کانون هواداران و باشگاه امکان حضور هواداران در کنار تیم رو فراهم کردن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و شهرداری آستارا