شماره‌ی خبر : ‌1502 | تعداد بازدید : 1970
شنبه 2 بهمن ماه 1395 ساعت 10:26

مربی تیم فوتبال مس: گل‌گهر را به خوبی آنالیز کرده بودیم

ما برنامه‌ریزی های لازم را برای این بازی انجام داده بودیم و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم، در مجموع نیز دو تیم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و بازی بود که تماشاگران هر دو تیم با رضایت استادیوم را ترک کردند.

مربی تیم فوتبال مس: گل‌گهر را به خوبی آنالیز کرده بودیم

در غیاب منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم فوتبال مس کرمان که به دلیل گرفتگی صدا نتوانست در کنفرانس بعد از بازی تیم‌های گل‌گهر و مس شرکت کند، مهدی نامجو کمک وی پاسخگویسوالات خبرنگاران شد.

مربی تیم فوتبال مس کرمان ضمن تمجید از عملکرد تیمش در دیدار با تیم گل گهر سیرجان، نمایش دو تیم را در این بازی قابل قبول توصیف کرد.

نامجو در خصوص بازی و عملکرد شاگردانش گفت: تیم گل گهر تیمی است که رده سوم جدول را به خود اختصاص داده است و تیمی است که خیلی خوب کار کرده است و در هفته های گذشته نیز نتایج لازم را کسب کرده است و پیش بینی این تیم هم بدین گونه بوده است که در مصاف با تیم مس نیز می توانند به مانند دیدار با تیم راه آهن چهار یا پنج گل به ثمر برسانند اما ما برنامه‌ریزی های لازم را برای این بازی انجام داده بودیم و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم، در مجموع نیز دو تیم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و بازی بود که تماشاگران هر دو تیم با رضایت استادیوم را ترک کردند و از هواداران تیم مس نهایت تشکر را دارم که در این بازی دور از خانه به خوبی تیم ما را مورد تشویق قرار دادند.

وی در مورد داوری این دیدار نیز اذعان کرد:تیم داوری برای اولین بار در لیگ دسته اول قضاوت کرد و فکر می کنم نمره قبولی نیز کسب کردند، تیمی که خوب و هماهنگ بودند و یک بازی سخت و دربی دو تیم هم استانی که پر تنش نیز بود را توانستند به خوبی مدیریت کنند.


شنبه 2 بهمن ماه 1395 ساعت 16:10
خواهشا حامد محمودی رو نگه دارین نگذارید به خونه به خونه برود
شنبه 2 بهمن ماه 1395 ساعت 16:13
خواهشا حامد محمودی رو نگه دارین نگذارید به خونه به خونه برود
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا