شماره‌ی خبر : ‌1483 | تعداد بازدید : 1326
شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 11:51

مدیر عامل باشگاه مس: با اتحادی که وجود دارد روزهای روشنی پیش رو می‌باشد

همبستگی که بین هواداران، بازیکنان، کادر فنی و باشگاه صورت گرفته ما را به هدفمان خواهد رساند و قطعا روزهای روشنی در پیش روی ماست.

مدیر عامل باشگاه مس: با اتحادی که وجود دارد روزهای روشنی پیش رو می‌باشد

مدیر عامل باشگاه مس کرمان پس از سومین برد پاپی تیم فوتبال مس گفت: به کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم که با غیرت و زیبا بازی کردند و یک گل زیبا را به ثمر رساندند و استحقاق به ثمر رساندن چند گل دیگر را نیز داشتند.

وی افزود: در بازی با ایرانجوان کاملا شایسته‌ی برد بودیم و به بازیکنان جوان و آینده‌دار تیم تبریک می‌گویم که نشان دادند لیاقت پوشیدن پیراهن تیم بزرگ مس را دارند.

سیدامجد مسعودزاده با قدردانی از حضور چندین هزار نفری هواداران تیم مس گفت: مانند همیشه هواداران نقش اصلی پیروزی را ایفا کردند و قهرمانان اصلی این موفقیت هواداران پرشور مس بودند که از حضورشان و حمایت بی‌نظیرشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: همبستگی که بین هواداران، بازیکنان، کادر فنی و باشگاه صورت گرفته ما را به هدفمان خواهد رساند و قطعا روزهای روشنی در پیش روی ماست.

وی باردیگر با تشکر ویژه از حمایت 90 دقیقه‌ای این هواداران در ورزشگاه گفت: خوشحال هستم که با تعاملی که با مرکز صدا وسیمای کرمان صورت پذیرفت، بازی به صورت زنده پخش شد تا هواداران پرشمار و عاشق مس در سراسر استان و کشور شاهد بازی جوانان خود باشند و کاملا در جریان پیشرفت تیم محبوبشان قرار بگیرند که تیم چگونه بازی می‌کند و برای خود موقعیت خلق می‌نماید.

مدیر عامل باشگاه مس ادامه داد: ما در نیم فصل اول نیز همینگونه زیبا بازی می‌کردیم و موقعیت‌های بسیاری را از دست می‌دادیم و متاسفانه با بی‌دقتی در بازی‌هایی که شایسته‌ی پیروزی بودیم،مساوی می‌کردیم.

ایشان در پایان با بیان اینکه باید در نیم فصل دوم با نهایت دقت و تمرکز کار خود را پیش ببریم تاکید کردند: در زمین بازی باید از پیروزی‌های خود محافظت می‌کنیم و موقعیت‌های بیشتری از تبدیل به گل کنیم تا با کسب امتیازهای لازم به جایگاه واقعی خود در جدول برسیم.

 


شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 13:24
ما هم از شما ممنونیم اقای مسعودزاده که مدیریتی را انجام دادین که همه برای مس قلبشان میتپه. این رو کامل در سکوهای ورزشگاه دیدم و حسش کردم. خریدهایمان هم نیم فصل عالی بود. تغییر و تحولات نیم فصل کاملا مدبرانه و هوشمندانه بود و اومدیم ریشه مشکلات را درست کردیم نه مثل فصل های قبل صورت مسله را پاک کنیم
شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 13:27
خدا را شکر یه برد عالی دیگه. خیلی چیزها داره ثابت میشه. از عظمت و بزرگی خدا. واقعا ثابت کردی چقدر مردی. خدا میدونه مادر همین یکی از بچه های جوان داخل زمین همش دعا میکنه شما رو چون اگه نبودی سرنوشت اینا معلوم نبود چی میشد
شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 13:32
به خدا دیروز هوادارا به احترام این مرد ایستاده تشویقش کردن. انشالله با این روشن فکری و استفاده از جوون ها امسال هم نشه سال دیگه لیگ برتریم
شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 13:34
اره به خدا من که همه بازی ها رو به قران مجید ورزشگاه بودم. موقعیت های از این بدتر گل نکردیم اونوقت بازی مساوی میشد. یعنی اگه حق رو بخواهیم بگیم مس الان با اختلاف صدر بود. خوبه پخش مستقیم نشون داد حقانیت صحبت ها را که چقدر موقعیت از دست میدیم.البته اینم بگم واقعا کدام تیم در مقابلمان دیدین هر بازی اینقدر موقعیت خلق کنه!! واقعا کدوم سال مس اینجوری زیبا بازی میکنه؟؟!!
شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 13:39
مس بزرگ کرمان همینه همینههههههه
محمد انارکی
0
3
شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 13:40
این تیم شیرانهههههه یا علی مدد هلند ایرانههههههههه یا علی مدد مدیرعامل محبوب ماهههههه یا علی مدد
یکشنبه 26 دی ماه 1395 ساعت 19:30
بسیار عالی بود . با اینکه تیم ایرانجوان خیلی سرحال بود بچه های مس خیلی با غیرت نشون دادن. واین تدبیر اقای ابراهیم زاده و اقای مسعودزاده در بکارگرفتن جوونا داره کم کم اثراتش رو نشون میده. ایشالا که این حمایت ها ادامه داشته باشه. همیشه ثابت شده اطمینان به جوونا کارسازه. واقعا ادامه این روند انگیزه ای میشه برای سایر جوونای شهر که میفهمن اگر تلاش کنند نتیج میگیرن و مطمینا تیم قدری برای فصله های اینده درست میشه. دم همتون گرم
دوشنبه 27 دی ماه 1395 ساعت 09:01
امیدوارم حمایت و همبستگیها روز به روز بیشتر بشه این تیم پتانسیل بسیار بالایی داره و صعود دور از دسترس نیست
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا