شماره‌ی خبر : ‌1480 | تعداد بازدید : 733
شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 09:31

دعوت باشگاه مس از عموم مردم و عوامل این باشگاه برای شرکت در مراسم آیت‌الله رفسنجانی

این مراسم از ساعت 15 امروز در مصلی امام علی(ع) کرمان آغاز می‌شود و عوامل مختلف باشگاه مس کرمان با لباس‌های مربوط به این باشگاه از ساعت 15 و 30 دقیقه در برابر درب اصلی این مصلی حضور باشکوه خود را برای قدرشناسی از زحمات این چهره‌ی شاخص به عمل می‌آورد.

دعوت باشگاه مس از عموم مردم و عوامل این باشگاه برای شرکت در مراسم آیت‌الله رفسنجانی

باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس کرمان از عموم مردم،پرسنل، ورزشکاران، مربیان و هواداران تیم‌های این باشگاه دعوت به عمل می‌آورد که در مراسم بزرگداشت آیت‌الله رفسنجانی در کرمان حضور باشکوهی را به عمل بیاورند.

این مراسم از ساعت 15 امروز در مصلی امام علی(ع) کرمان آغاز می‌شود و عوامل مختلف باشگاه مس کرمان با لباس‌های مربوط به این باشگاه از ساعت 15 و 30 دقیقه در برابر درب اصلی این مصلی حضور باشکوه خود را برای قدرشناسی از زحمات این چهره‌ی شاخص استان کرمان به عمل می‌آورند.

باشگاه مس کرمان همچنین در بازی روز گذشته‌ی خود برابر ایرانجوان بوشهر به طور ویژه به بزرگداشت مقام آیت‌الله رفسنجانی پرداخت و با انجام فعالیت‌های گوناگون در زمان انجام این بازی بار دیگر به یار صدیق امام ادای احترام کرد.

حضور ورزشکاران و عوامل مختلف باشگاه مس در مراسم امروز باردیگر قدرشناسی مجموعه‌ی این باشگاه را از بزرگان ایران و دیار کریمان را اثبات خواهد کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو