شماره‌ی خبر : ‌1479 | تعداد بازدید : 1563
جمعه 24 دی ماه 1395 ساعت 17:16

مس کرمان1-0 ایرانجوان بوشهر/هتریک در کسب سه امتیاز

تیم فوتبال مس کرمان با پیروزی یک بر صفر برابر ایرانجوان بوشهر به سومین پیروزی متوالی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور دست یافت تا هتریک سه امتیازهای خود را در این سه هفته کامل کند.

مس کرمان1-0 ایرانجوان بوشهر/هتریک در کسب سه امتیاز

تیم فوتبال مس کرمان با پیروزی یک بر صفر برابر ایرانجوان بوشهر به سومین پیروزی متوالی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور دست یافت تا هتریک سه امتیازهای خود را در این سه هفته کامل کند.

جمعه 24 دی ماه 1395/ هفته‌ی بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور/ ورزشگاه شهید باهنر کرمان

تماشاگر: 1500 نفر

گل: احسان پورشیخعلی(47)

داور: محمد ملکی، محمد رضا فتحی، علی رعیت

کارت زرد: تهامی، شهدادنژاد(مس)

مس کرمان: آرمان شهدادنژاد، مجید ایوبی، حامد محمودی، وحید اسماعیل‌بیگی، بهنام داداش‌وند، احمد زنده‌روح، حسین‌ تهامی، احسان پورشیخعلی( مجتبی محوب‌مجاز 70) میلاد محمدی(کیانوش میرزایی57) مهدی تیکدری(علی اکبر فرهنگ88) مهدی دغاغله، سرمربی:منصور ابراهیم‌زاده

ایرانجوان بوشهر: سعید ابراهیم‌پور، رامین دهقانی، امیر تهمورثی، مهدی طاهری، علی دهقان(احسان اسدزاده 90) حسن شوشتری، صادق گشنی، مهدی قایدی، حجت اسلامی(عباس چاپی 84) مهدی چاه‌کوتاه‌زاده(سجاد مشایخ 80) محمد طارمی، سرمربی: سعید مفتخر

دو تیم در حالی برابر یکدیگر صف آرایی کردند که در هفته‌های گذشته اوج‌گیری قابل توجهی را داشتند و شاید همین سبب می‌شد که دو تیم بازی برابر یکدیگر را با احتیاط آغاز کنند.

در نیمه‌ی اول شاهد یک بازی آرام و کم افت و خیز از سوی دو تیم بودیم اما در همین نیمه سه موقعیت گل جدی برای دو تیم رقم خورد که شوت مهدی قایدی در دقیقه 37 که به تیر دروازه‌ی مس برخورد کرد جدی‌ترین حادثه بازی‌ بود.

ضمن اینکه احمد زنده‌روح نیز برروی دو ضربه‌ی آزاد دو بار دروازه‌ی حریف را تهدید کرد ولی با این حال نیمه‌ی اول کیفیت زیادی در خود نداشت که البته چمن همچنان ناهموار ورزشگاه باهنر در این زمینه بی‌تاثیر نبود.

اما در نیمه‌ی دوم و با یک گل به موقع جریان بازی برای دو تیم تغییر کرد. در دقیقه‌ی 47 احسان پورشیخعلی با تیزهوشی تمام گل تیم مس کرمان را به ثمر رساند تا مس مطابق میل خود جریان بازی را پیش ببرد.

در این دقیقه در سمت راست زمین برای مسی‌ها اعلام یک ضربه‌ی خطا شد که بازیکنان تیم مس بلافاصله توپ را به گردش درآوردند و با استفاده از غافلگیری بازیکنان حریف توپ را در لب خط به پورشیخعلی رساندند تا او در یک زاویه‌ی کاملا بسته و با شوتی محکم از اشتباه دروازه‌بان حریف نهایت سود را ببرد و گل تیم مس را به ثمر برساند.

بعد از این گل تیم بوشهری بازی خود را کاملا باز کرد تا با خارج از شدن از فاز دفاعی به دنبال رسیدن به دروازه‌ی مس باشد.

اما مسی‌ها یک‌بار دیگر توانمندی خود را در فاز دفاعی نشان دادند و خیلی کم به بازیکنان حریف اجازه دادند که به دروازه‌ی تیم مس در این بازی و بعد از به ثمر رسیدن گل خود برسند.

در مقابل مسی‌ها با استفاده از بازی باز ایرنجوان و سرعت بالای بازیکنان جوان خود این موقعیت را داشتند که به گل‌های بعدی نیز دست پیدا کنند.

مهدی دغاغله در دقایق 70 و 93 دو موقعیت عالی تک به تک را برابر دروازه‌ی حریف از دست داد و مهدی تیکدری نیز در دقیقه‌ی 65 با یک ضربه‌ی عالی تیر دروازه‌ی حریف را به لرزه درآورد تا مس در نیمه‌ی دوم کاملا شایسته‌ی رسیدن به گل‌های بیشتری باشد.

در روزی که مس می‌توانست برتری خود را با چند گل تثبیت کند و در روزی که بازهم فاز دفاعی مس نشان داد که نقطه‌ی قوت این تیم می‌باشد، سه امتیاز شیرین دیگر به حساب مس واریز شد تا این تیم بعد از دو برد قبلی خود، با این پیروزی حسابی در جدول وضعیت خود را بهبود ببخشد و حالا کاملا به نیمه‌ی بالای جدول بچسبد.

مس با این برد 29 امتیازی شد و به رده‌ی هفتم جدول رسید تا هواداران این تیم حالا با امیدواری تمام بازی‌های نیم فصل دوم را دنبال کنند.


شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 09:03
تبریک ویژه به خاطر این برد خوب ,, درود بر کادر فنی و بازیکنان جنگنده ایشالا روند نتایج خوب ادامه پیدا کنه
شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 09:15
بچه ها خیلی خوب بازی کردن فقط اگه بیشتر دقت میکردن گلهای بیشتری هم میزدیم خرید جدید کیانوش میرزایی هم فوق العاده بود درووووووووووووووووووووووود
شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 09:32
سلام بسیار عالی انشا ا .. این روند پیروزیها ادامه داشته باشد.
شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 12:39
تبریکککککککک مس بزرگ کرمان یعنی اینننننننن
شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 12:40
وای خدایا چرا واقعا نیم فصل اول از این بازیکنان استفاده نشده از جمله حسین تهامی. دییونه کرده بود همه را وسط زمین.واقعا ای ول داره این تیم جوان و بی ادعا و بدون حاشیه
شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 12:47
اقا میارک همه باشه خدایی پخش مسنقیم چقدر حرص خوردیم .همه میگفتن مس موقعیت از دست میده فکر میکردیم الکی میگین. بابا حداقل این تیم بوشهری ٥،٦تا میباست میخورد. اخه چقدر یه تیم موقعیت ایجاد کنه و گل نکنه. با همه اینها پس از سالها کسایی در تیم هستن که دلشون واسه تیم هست و همین باعث شده این بازی زیبا را انجام بدیم انشالله روی نوار برد افتادیم
شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 12:48
حالا مس حریف میطلبد. اونم با بازیکنان جوونش. گل گهری بازی سختی با مس خواهند داشت.
مس بزرگ کرمان
0
2
شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 12:50
بنر خیلی خیلی قشنگی زدین. "سلام بر مس بزرگ کرمان،سلام بر نفس تازه،سلام بر هواداران عاشق مس" واقعا کار ارزشمندی بود از سوی هواداران و باشگاه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز