شماره‌ی خبر : ‌1478 | تعداد بازدید : 1224
چهارشنبه 22 دی ماه 1395 ساعت 13:19

صحبت‌های مربی تیم فوتبال مس ب از آخرین وضعیت این تیم

ما تمرینات‌مان رو بلافاصله پس از قطعی شدن صعود از روز چهارشنبه مورخ 16 دی ماه آغاز کردیم و بازی ها از 26 دی ماه آغاز میشود که اولین بازی ما با یک تیم از تهران به نام پراگ برگزار میشود.

صحبت‌های مربی تیم فوتبال مس ب از آخرین وضعیت این تیم

تیم فوتبال مس ب هرچند در گروه خود در دور اول رقابت‌های لیگ سه با بدشانسی محض و تنها به واسطه‌ی دو گل زده‌ی کمتر در رده‌ی سوم قرار گرفت اما به واسطه‌ی شایستگی که این تیم از خود نشان داد، توسط مدیران باشگاه مس شرایط حضور خود در دور بعد رقابت‌های لیگ سه را کسب کرد.

احمد نخعی سرمربی این تیم در آستانه‌ی شروع رقابت‌های دور دوم لیگ سه کشور، در رابطه با این تیم توضیحات بیشتری ارایه می‌کند.

 در ابتدا بسیار سپاسگذارم از وقتی که دراختیار ما قرار دادید و خیلی دوست دارم از
حس و حال پس از صعود برای ما بگویید.
من هم از شما ممنونم. حس و حال بسیار خوبیه و همگی از این موضوع خیلی خوشحالیم چون فکر میکنم واقعا حق این تیم بود .البته ناگفته نماند که در همان بازیهای گروهی بایستی صعود میکردیم ولی متاسفانه با نهایت بدشانسی و البته یک مقدار هم با بی دقتی خودمان این امر میسر نشد اما با محبت‌های وصف نشدنی مسئولین باشگاه الان مس نوین آماده برای دور دوم می شود.

 این موضوع اینقدر بااهمیت بود که حتی هواداران مس هم بیانیه دادند و از مدیران مس تشکر کردند که نشان از علاقه بسیار هواداران به این تیم دارد.
واقعا کاری که صورت گرفت جای تقدیر و تشکر فراوان دارد .من نهایت سپاسگزاری خودم را از مدیرعامل باشگاه جناب آقای مسعودزاده اعلام میکنم. همینطور از جناب آقای دلاوری، اعضای محترم هیئت مدیره و آقای عبدالرشیدی بسیار تشکر می کنم و از خدا می خواهم تا ما را کمک کند و با نتایج خوبی که میگیریم جبران محبت‌هایشان رابکنیم. از هوادارانمان هم ممنونم که پیگیر نتایج این تیم هستند بخصوص بازی آخر که خیلی تیم را حمایت کردند.

تمرینات برای دور جدید از چه زمانی شروع کردید و اولین بازی چه تاریخی است و فکر مکینید شرایط نسبت به دور قبل سخت تر است یا آسان تر؟
ما تمرینات‌مان رو بلافاصله پس از قطعی شدن صعود از روز چهارشنبه مورخ 16 دی ماه آغاز کردیم و بازی ها از 26 دی ماه آغاز میشود که اولین بازی ما با یک تیم از تهران به نام پراگ برگزار میشود.خب طبیعی است که این دوره بازیها خیلی سخت تر از مرحله اول هست و تیم‌های بسیار خوبی در گروه ما هستند. تیم ما هم بسیار خوبه و سعی داریم با اضافه کردن چند بازیکن تیم قدری رو راهی این بازیها کنیم.

تیم مس ب در این فصل آنقدر شایستگی از خود نشان داده است که استحقاق توجه بیشتر از سوی رسانه ها را نیز داشته باشد....
بله.. فکر میکنم که بخاطر این است که نتایج خیلی خوبی گرفتیم در کنار یک بازی زیبا و تهاجمی و اینکه مردم متوجه شدند که بازیکنان خوبی در این تیم هستند که میتوانند اینده در تیم بزرگسال بازی کنند.  در مورد نشریات هم باید بگویم که این توقع بود که بیشتر به این موضوع بپردازند چون این تیم و این صعود با آینده فوتبال کرمان و آینده جوانان کرمانی ارتبا ط مستقیم دارد و انگیزه فوتبالیست‌های کرمانی را بیشترمیکند و من میگم که انشاالله سرشان شلوغ بوده که ما را از یاد بردند.

و صحبت پایانی؟
مجدد از جناب آقای دلاوری.جناب اقای اخلاقی جناب آقا محمودی نیا جناب آقا رضایی زاده جناب
آقای مسعود زاده مدیرعامل محترم جناب آقا حاج اسماعیلی جناب اقای عبدالرشیدی و سایر دوستانی که زحمت کشیدند تا این سهمیه برای فوتبال کرمان گرفته شد نهایت سپاسگزاری را دارم و یک صحبت هم با اهالی فوتبال کرمان: این سهمیه متعلق به بنده یا شخص خاصی نیست این مال فوتبال کرمان و جوانهای این شهر است. خواهش میکنم از این تیم و بازیکنان مستعد ان حمایت کنند و در آخر از مجموعه تیم نوین شامل کادر سرپرستی کادر فنی تدارکات پزشک و بازیکنان کمال تشکر را دارم که با تمام وجود زحمت میکشند.


شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 09:05
با آرزوی موفقیت برای آقای نخعی و کارد فنی و تیم خوبشون ایشالا جشن صعود
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و شهرداری آستارا