شماره‌ی خبر : ‌1477 | تعداد بازدید : 1194
چهارشنبه 22 دی ماه 1395 ساعت 12:26

امیدواری سرمربی تیم فوتبال مس به ادامه روند تیم در نیم فصل دوم

بحث اصلی ما شناخت نفرات از یکدیگر است. اینکه بچه ها از لحاظ فرهنگی و شناخت بهتر می شوند و برنامه ها نیز بهتر اجرا می شود.

امیدواری سرمربی تیم فوتبال مس به ادامه روند تیم در نیم فصل دوم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان به ادامه‌ی روند کار تیم خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با خوشبینی صحبت می‌کند.

منصور ابراهیم‌زاده در رابطه با شرایط کلی تیم خود می‌گوید: ما مسیری را در پایان نیم فصل دنبال می کردیم که بیشتر بر هماهنگی متمرکز بود  و از نظر کاری و هماهنگی فوتبالی این مسیر را ادامه دادیم. در مسابقه‌ی هفته‌ی قبل هم با توجه به اینکه هیچ نفری اضافه نکرده بودیم توانستیم فوتبال خوبی ارائه دهیم.


وی ادامه می دهد: از هواداران تیم تشکر می کنم در بازی هفته‌ی گذشته با اینکه خارج از کرمان بازی می کردیم حمایت قابل توجهی از تیم به عمل آوردند و امیدوارم که در بازی خانگی این هفته نیز هواداران تیم ما با شور و حرارت در کنار تیم مس باشند.

ابراهیم زاده در مورد اینکه پیش تر گفته بود تیم مس کرمان در نیم فصل دوم به هماهنگی بیشتری دست پیدا می کند، عنوان داشت: بحث اصلی ما شناخت نفرات از یکدیگر است. اینکه بچه ها از لحاظ فرهنگی و شناخت بهتر می شوند و برنامه ها نیز بهتر اجرا می شود.

وی در پایان در مورد داوری دیدار هفته‌ی گذشته تیمش برابر سپاسی خاطرنشان کرد: بهتر است در این مورد کارشناسان داوری صحبت کنند ولی فکر می کنم باید نظارت بیشتری بر کار داوران صورت گیرد.


پنج‌شنبه 23 دی ماه 1395 ساعت 13:22
گاش احمد حسن زاده و حجت صرقی و برهانی و علی احمدی رو بیارن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا