شماره‌ی خبر : ‌1461 | تعداد بازدید : 1095
پنج‌شنبه 16 دی ماه 1395 ساعت 12:03

ابراهیم‌زاده: سپاسی با دور رفت کاملا متفاوت است

از زمان حضور آقای پیروانی، فجر متفاوت شده و مهمترین موضوع بعد از حضور ایشان خروج تیم از ورزشگاه حافظیه و حضورش در ورزشگاه دستغیب است، ورزشگاهی که سکوهایش به زمین نزدیک است و به نسبت حافظیه کوچکتر است

ابراهیم‌زاده: سپاسی با دور رفت کاملا متفاوت است

منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید که قطعا در نیم فصل دوم یکی از مدعیان صعود به رقابت‌های لیگ برتر است.

 ابراهیم‌زاده در خصوص رویارویی با غلام پیروانی گفت: «از زمان حضور آقای پیروانی، فجر متفاوت شده و مهمترین موضوع بعد از حضور ایشان خروج تیم از ورزشگاه حافظیه و حضورش در ورزشگاه دستغیب است، ورزشگاهی که سکوهایش به زمین نزدیک است و به نسبت حافظیه کوچکتر است که قطعا حضور در آن زمین بازی سختی را برای ما ایجاد خواهد کرد.

از طرفی فجری‌ها با جذب بازیکنان سرباز و همانطور که گفتم حضور پیروانی شرایطش بهتر شده و دیگر مانند نیم فصل اول نیست. مطمئنا آنها با قدرت کار را برای حریفان دشوار می‌کنند. عملکرد ما هم در نیم فصل خوب بوده و با جذب یک بازیکن تا بدین جای کار و جذب یکی، دو بازیکن دیگر در پست‌هایی که ضعف داریم، عرصه را بر حریفان تنگ می‌کنیم و جزو مدعیان می‌شویم.»


سرمربی مس کرمان با توجه به نتایج تساوی که در نیم فصل اول کسب کرده‌اند نیم فصل دوم این تیم را مدعی می‌داند: «سعی می‌کنیم مثل دیدارهای قبل‌مان گلزنی کنیم و عملکردمان را حتی از قبل بهتر کنیم تا نتایج بهتری را برای تیممان رقم بزنیم و در نیم فصل دوم یکی از مدعیان صعود باشیم.»


شنبه 18 دی ماه 1395 ساعت 14:47
ابراهیم زاده مربیی با دانش فنی بالا که با آنالیز بازی حریف وتاکنیک های متنوع بهترین نتایج را در نیم فصل دوم خواهد گرفت وتیم مس مسلما مدعی صعود به لیگ برتر خواهد شد.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو