شماره‌ی خبر : ‌1457 | تعداد بازدید : 1469
چهارشنبه 15 دی ماه 1395 ساعت 09:47

با اثبات شایستگی تیم مس ب و تصمیم هیات مدیره/حضور مس ب در دور بعد لیگ سه

مدیریت باشگاه مس با تصمیم هیات مدیره و با انجام مذاکرات با مقامات سازمان لیگ دسته سه کشور تمهیداتی درنظر گرفت که تیم فوتبال مس ب به دور دوم و نهایی این رقابت‌ها صعود کند و بازی‌های خود را در لیگ این فصل ادامه دهد.

با اثبات شایستگی تیم مس ب و تصمیم هیات مدیره/حضور مس ب در دور بعد لیگ سه

تیم فوتبال مس ب یکی از تیم‌های شایسته‌ی خود در رقابت‌های این چند ساله‌ی لیگ دسته سوم کشور را در اختیار داشت که نتایج خوبی هم در رقابت‌های دور اول لیگ سه کشور کسب کرد.

تیم فوتبال مس ب با حضور کامل فوتبالیست‌های جوان استان کرمان، و با هدایت احمد نخعی در دور اول رقابت‌های دسته سوم کشور از 12 بازی خود هفت پیروزی، سه تساوی و دو شکست در کارنامه ثبت کرد و با 17 گل زده و 7 گل خورده، تنها به واسطه‌ی دو گل زده‌ی کمتر نسبت به تیم دوم جدول در رده‌ی سوم گروه 13 تیمی خود قرار گرفت.

هیات مدیره باشگاه مس کرمان که شایستگی این تیم در داخل زمین را به خوبی درک کرده بوده، به واسطه‌ی همین موضوع درصدد تمهیدی بود که این تیم جواز حضور در دور بعد رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور را کسب کند تا جوانان شایسته‌ی این تیم در کوران بازی‌ها باقی بمانند و با عدم تعطیلی این تیم خوب، جوانان فوتبالیست بومی این تیم با مشکل روبرو نشوند.

از همین رو مدیریت باشگاه مس با تصمیم هیات مدیره و با انجام مذاکرات با مقامات سازمان لیگ دسته سه کشور تمهیداتی درنظر گرفت که تیم فوتبال مس ب به دور دوم و نهایی این رقابت‌ها صعود کند و بازی‌های خود را در لیگ این فصل ادامه دهد.

با قطعی شدن این اتفاق، تیم فوتبال مس ب در قرعه‌کشی دور دوم این بازی‌ها حضور یافت و رقیبان خود را نیز در این مرحله شناخت.

بر این اساس تیم مس ب در گروه جنوب این رقابت‌ها قرار گرفت تا این گروه با حضور تیم‌های: 1- استقلال جنوب تهران 2- ایرانداد تهران 3- پرسپولیس گناوه 4- پرسپولیس برازجان 5- برق شیراز 6- شهرداری فیروز آباد 7- شهرداری بم 8- مس ب کرمان 9-کیان بختیاری شهرکرد 10-ملی حفاری اهواز تشکیل شود.

در پایان مرحله نهایی این رقابت‌ها 2 تیم نخست از هر گروه به لیگ دسته دوم صعود خواهند کرد و تیم‌های سوم ، چهارم و دو تیم بهتر پنجم هر گروه در دور دوم ماندگار خواهند شد و بقیه سقوط خواهند کرد.

زمان پایان نقل و انتقالات روز سه شنبه 5 بهمن 95 است و شروع مسابقات مرحله دوم 26 دی ماه 95 بوده و نیمه دوم اردیبهشت 96 مسابقات مرحله دوم به پایان می رسد.

 


چهارشنبه 15 دی ماه 1395 ساعت 12:29
ای وللللل واقعا دم همتون گرم. ای ول به خوش فکریتان
چهارشنبه 15 دی ماه 1395 ساعت 12:30
واقعا نیاز بود این تیم حضور داشته باشه با توجه به انصراف تیم بندر خب حق ما بود مرسی از مدیران باشگاه که به فکر جوانان هستن
هوادار مس
0
1
چهارشنبه 15 دی ماه 1395 ساعت 12:30
امسال واقعا تاریخی با این اتفاقات که برای جوانان کرمانی داره می افته خدا خیرتان بدهد
چهارشنبه 15 دی ماه 1395 ساعت 14:54
واقعا احسنت بر این تفکر جوون گرایی و بومی گرایی مدیران مس، آقای مسعودزاده مطمئن باش از این توجه به جوونای بومی هیچوقت پشیمون نمیشی همه هوادارا و مردم کرمون از اینگونه تصمیمات درست شما حمایت خواهند کرد.. فقط یه مساله این تمهیداتی که گفتین دقیقا چه تمهیداتی بوده...!؟ چه جوری مسولین لیگ سه رو مجاب کردن؟ مگه قانون نداره لیگ سه؟؟!! فکر کنم امتیاز تیم بندرعباسی ها رو خریدن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز