شماره‌ی خبر : ‌1454 | تعداد بازدید : 1127
سه‌شنبه 14 دی ماه 1395 ساعت 10:36

سرپرست تیم مس: هیچ بازیکن جدیدی به لیست خروجی‌های مس اضافه نشده است

بازیکنان جدا شده‌ی ما برای دور برگشت همان نفراتی بود که پیش از این اعلام شده است و تا این لحظه به غیر از آن 5 بازیکن هیچ نفر دیگری از تیم ما جدا نشده است و تمامی بازیکنان کار خود را ادامه می‌دهند.

سرپرست تیم مس: هیچ بازیکن جدیدی به لیست خروجی‌های مس اضافه نشده است

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان نسبت به آخرین وضعیت این تیم برای شروع بازی‌های نیم فصل دوم لیگ دسته اول کشور توضیحاتی ارایه کرد.

عارف سعیدیان با تکذیب جدایی بازیکن جدیدی از تیم مس کرمان گفت: بازیکنان جدا شده‌ی ما برای دور برگشت همان نفراتی بود که پیش از این اعلام شده است و تا این لحظه به غیر از آن 5 بازیکن هیچ نفر دیگری از تیم ما جدا نشده است و تمامی بازیکنان کار خود را ادامه می‌دهند.

وی افزود: تا پایان هفته‌ی اول بهمن ماه پنجره‌ی نقل و انتقالات باز است و ممکن است لیست ما با تغییراتی مواجه شود ولی تا این لحظه شخص دیگری از لیست ما خارج نشده است.

سرپرست تیم مس پیرامون نفراتی که به تیم مس اضافه خواهند شد نیز گفت: بازیکنانی که ما با آن‌ها مشغول مذاکره هستیم و به نوعی درصدد جذب آن‌ها می‌باشیم عمدتا نفراتی هستند که تا روزهای آخر نقل و انتقالات به پیشنهادات خود فکر می‌کنند و آن‌ها را بررسی می‌نمایند.

وی افزود: بهرشکل ما به دنبال جذب نفراتی هستیم که آمادگی بالا داشته باشند و از نظر فنی در بهترین سطح باشند و از همین رو طبیعی است که آن‌ها پیشنهادات دیگری هم داشته باشند که آن‌ها را نیز بررسی کنند و همین سبب می‌شود که آن‌ها برای دادن پاسخ نهایی به ما صبر داشته باشند.

سعیدیان تاکید کرد: باشگاه مبالغ پیشنهادی خود را به این بازیکنان با توجه به چارچوب‌های خاص مالی خود اعلام کرده است و مذاکرات با این بازیکنان ادامه دارد و قطعا ما برای بازی‌های دور برگشت نفرات خوبی را به تیم اضافه خواهیم کرد.

سرپرست مس با بیان اینکه تمرینات تیم با شادابی و نظم خود در جریان است گفت: ما روز پنجشنبه عازم شیراز خواهیم شد تا برای بازی اول دور برگشت خود برابر سپاسی با آمادگی کامل به مصاف این تیم برویم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز