شماره‌ی خبر : ‌1443 | تعداد بازدید : 1550
شنبه 11 دی ماه 1395 ساعت 10:44

سرپرست تیم فوتبال مس: بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی در تهران داشتیم

از قبل برنامه‌ی تمرینی ما در کرمان قرار داشت و تنها انجام دو بازی دوستانه در تهران را در دستور کار قرار داشتیم که این موضوع انجام گرفت و برای تیم بسیار هم مفید بود اما برنامه‌های تمرینی ما همگی در کرمان انجام می‌گیرد.

سرپرست تیم فوتبال مس: بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی در تهران داشتیم

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان پیرامون سفر این تیم به تهران و انجام دو بازی تدارکاتی گفت: بازی‌های بسیار خوبی در سفر به تهران برگزار کردیم و کادر فنی از انجام این بازی‌ها کاملا راضی بود.

عارف سعیدیان در رابطه با این موضوع افزود: بحث اردوی تدارکاتی به آن شکل که در اردوهای بین فصل مطرح است برای تیم فوتبال مس در میان نبود و سفر ما به تهران صرفا برای برگزاری دو بازی دوستانه انجام گرفت.

وی ادامه داد: از قبل برنامه‌ی تمرینی ما در کرمان قرار داشت و تنها انجام دو بازی دوستانه در تهران را در دستور کار قرار داشتیم که این موضوع انجام گرفت و برای تیم بسیار هم مفید بود اما برنامه‌های تمرینی ما همگی در کرمان انجام می‌گیرد.

سعیدیان با بیان اینکه در سفر به تهران دو بازی دوستانه برابر تیم‌های سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک برگزار شده است گفت: در این بازی تمامی بازیکنان ما محک جدی خوردند و کادر فنی تیم نیز از انجام هر دو بازی رضایت کامل داشت. ما در بازی اول با یک گل مغلوب حریف شدیم اما برنامه‌های تاکتیکی مختلف را مورد ارزیابی قرار دادیم که بسیار مفید بود. در بازی با آلومینیوم نیز در نیمه‌ی اول با گل مهدی دغاغله از حریف پیش بودیم اما در نیمه‌ی دوم تغییرات زیادی در تیم ایجاد کردیم که هدف شناخت بیشتر از بازیکنان و برنامه‌های تیمی بود و هرچند این بازی را با نتیجه‌ی دو بر یک واگذار کردیم ولی کادر فنی به تمام اهداف خود از این بازی‌ها رسید.

سرپرست مس تنها نکته‌ی منفی این بازی‌ها را مصدومیت فرهاد سالاری عنوان کرد و گفت: متاسفانه او در یک صحنه با تکلی که کشید از ناحیه رباط پا دچار آسیب دیدگی شد که پس از انجام معاینات مشخص شد که او نیاز به سه تا چهار هفته استراحت دارد.

سعیدیان با بیان اینکه از امروز تمرینات تیم مجددا در کرمان استارت خواهد خورد گفت: ما تا روز پنجشنبه تمرینات خود را به طور منظم در کرمان ادامه می‌دهیم تا در آخر هفته به شیراز سفر کنیم و آماده‌ی بازی برابر سپاسی شویم.


شنبه 11 دی ماه 1395 ساعت 15:13
هیچ بازیکن شاخصی هم در پست مهاجم و هافبک بازی ساز نگرفتین بعد مصاحبه می کنین که در دور برگشت بازیها تساویها را به برد تبدیل می کنید.زمین چمن استادیومم که افتضاحه..پایان فصل با این شرایط رتبه تک رقمی بهترین نتیجه ممکنه همه هم راضین.از فردای پایان مسابقات لیگ هم وعده وعیدهای قهرمانی و صعود در فصل بعد شروع میشه اما هوادارای واقعی مس میدونن که مدیریت برنامه و عزم جدی برای صعود نداره..حیف از مس،حیف از این هواداران و مردم خوب
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا