شماره‌ی خبر : ‌1437 | تعداد بازدید : 1961
چهارشنبه 8 دی ماه 1395 ساعت 10:42

مهدی تیکدری پدیده نیم فصل اول مس: می‌خواهم با مس لیگ برتری شوم

پتانسیل بالایی داریم و قطعا با تقویت تیم در نیم فصل و حفظ بازیکنان کلیدی، میتوانیم جزو مدعیان جدی صعود باشیم.

مهدی تیکدری پدیده نیم فصل اول مس: می‌خواهم با مس لیگ برتری شوم

وقتی صحبت از پشتوانه سازی در ابتدای فصل برای مس مطرح شد، خیلی ها منتظر بودند که از چهره های جوان جدیدی رونمایی شود. خوشبختانه صحبت در خصوص پشتوانه سازی فقط در حد حرف نبود و چند جوان کرمانی موفق شدند به ترکیب اصلی مس برسند و حتی توانایی‌های خود را هم به نمایش گذاشتند و واکنش مثبت عمومی را نیز در پی داشت.

یکی از این بازیکنان مهدی تیکدری 20 ساله بود که در مقاطعی از نیم فصل بازیهای فوق العاده ای در ترکیب مس انجام داد و نامش را روی زبانها انداخت.تیکدری خوشبینانه از نیم فصل دوم میگوید و اینکه میخواهد با مس به لیگ برتر برسد.

-در مورد شرایطی که مس در نیم فصل اول داشت صحبت کن.چطور بود؟
تیکدری:شرایط تیم اول فصل خوب نبود و زیاد مساوی میدادیم.به مرور زمان بهتر شدیم اما در کل این فصل هدف پشتوانه سازی بود که فکر میکنم این کار جواب داد.نتایج میتوانست بهتر باشد که بدشانسی یکی از دلایل آن بود.

-یعنی اعتقاد داری نتایج مطابق انتظارات نبود؟
تیکدری:در کل خیر.قطعا با این کادرفنی و بازیکنانی که در مس حضور دارند خیلی بهتر میتوانستیم نتیجه بگیریم، به این دلیل که پتانسیل تیم بسیار بالاست ولی نباید فراموش کنیم که تیم فقط دو بازی را باخت.البته به وضعیت نفت آبادان و ماشین سازی در فصل قبل هم باید توجه کرد که دو نیم فصل متفاوت داشتند.

-هواداران مس هم در بازی راه آهن نسبت به نتایج تیم اعتراضاتی داشتند.باعث بی انگیزگی بازیکنان نشد؟!
تیکدری:این مسائل در فوتبال طبیعی است و بازیکنان مس حرفه ای هستند و با این چیزها بی انگیزه نمیشوند.اتفاقا بعد از آن بازی عزم خود را جزم کردیم تا دل هواداران را شاد کنیم و خدارو شکر در آخرین بازی برد خوبی به دست آوردیم و دل تمام کسانی که حمایتمان کردند شاد شد.

-البته صحبتی در مورد مس وجود دارد این است که همدلی کافی در تیم وجود ندارد...

تیکدری:من اصلا چنین چیزی را قبول ندارم.بازیکنان با تمام وجود برای تیم بازی میکنند و همدلی و رفاقت کاملا در تیم وجود دارد.چه در زمین و چه بیرون از زمین.

-در مورد شرایط خودت صحبت کن.اوایل فصل عالی بودی اما به یکباره نیمکت نشین شدی.دلیلش چه بود؟
تیکدری:قطعا نتیجه گیری در اولویت اول قرار دارد. کادرفنی به دنبال نتایج مناسب است و برای هر بازی آماده ترین بازیکنان در ترکیب قرار میگرفتند.قطعا افت داشتم که ثابت بازی نمیکردم.مشکلاتی داشتم که خوشبختانه کم کم رفع شد و توانستم جایگاه خودم را در ترکیب مجددا به دست بیاورم و تاثیرگذار باشم

-مس میتواند در پایان فصل جزو تیمهای صعود کننده باشد؟
تیکدری:پتانسیل بالایی داریم و قطعا با تقویت تیم در نیم فصل و حفظ بازیکنان کلیدی، میتوانیم جزو مدعیان جدی صعود باشیم.

-پیشنهادی از تیمهای دیگر برایت رسیده؟
تیکدری:همه در حد حرف و شایعه هستند.من سه سال با تیم شهرم قرارداد دارم و به آن پایبندم.در حال حاضر تمام تمرکزم را روی تیم شهرم گذاشته ام تا بتوانم با این تیم در پایان فصل به لیگ برتر برسم.

-ریز دریبل میزنی.قبلا فوتسال بازی میکردی؟
تیکدری:فوتسال زیاد بازی کردم ولی نه برای تیم خاصی.در جامهای رمضان و در حد سرگرمی.
ابتدا در مدرسه فوتبال اینترکمپوس زیر نظر آقای ناظری کار کردم که زحمت زیادی برایم کشیدند.بعد از آن 3 سال در تیم ولی عصر شیراز بازی کردم و از 10 سالگی به مس آمدم و از پایه ها تا بزرگسالان رشد کردم.

-در بازی استقلال هم از این دریبل‌های ریز استفاده کردی اما کمی بدشانس بودی.اگر موقعیتی که داشتی گل میشد کلا شرایطت فرق میکرد...
تیکدری:همینطور است.اگر آن توپ گل میشد شاید تاثیر زیادی در دیده شدنم داشت اما میگذارم به حساب قسمت و اینکه خدا نخواست.تلاشم را بیشتر میکنم تا از فرصتهای بعدی استفاده کنم.

-فکر میکنم استرس زیادی که داشتی باعث شد محکم به توپ ضربه نزنی.درست است؟
تیکدری:استرس را همه دارند.مخصوصا در مقابل تیم بزرگی مثل استقلال و دروازه بان بزرگش مهدی رحمتی.من جوان هستم و برای اولین بار در آزادی بازی میکردم و استرس طبیعی بود.

-کار با ابراهیم زاده چطور است؟
تیکدری:همه می دانند که آقای ابراهیم زاده یکی از بزرگترین مربیان ایران هستند و کارنامه ایشان مشخص است.من هم مثل تمام بازیکنان دوست داشتم با ایشان کار کنم.آقای ابراهیم زاده با پشتوانه سازی برای مس کمک زیادی به فوتبال کرمان و جوانان این شهر کردند.

-در پایان اگر صحبت خاصی داری بگو...
تیکدری:اول تشکر میکنم از شما.از مادرم، خدا رحمتش کند که همیشه دعایش پشت سرم بوده.از پدرم که در این 10 سال که مادرم فوت کرده اجازه نداده هیچ کمبودی در زندگی احساس کنم.از برادرم که همیشه حامی من بوده و به من انگیزه میداده.از تمام کسانی که حمایتم کرده اند و اسم نمیبرم تا کسی از قلم نیفتد و در آخر از مسئولان باشگاه و مربیان که اعتماد کرده اند و امیدوارم که برای تیم شهرم مفید باشم.


چهارشنبه 8 دی ماه 1395 ساعت 12:39
ارزوی موفقیت برای تیکدری عزیز. امیدواریم بازیکنان خوب و جوان دیگر همانند عرب هم به بازی گرفته شوند.عرب واقعا بازیکن قابلیه
چهارشنبه 8 دی ماه 1395 ساعت 12:39
ارزوی موفقیت برای تیکدری عزیز. امیدواریم بازیکنان خوب و جوان دیگر همانند عرب هم به بازی گرفته شوند.عرب واقعا بازیکن قابلیه
چهارشنبه 8 دی ماه 1395 ساعت 14:11
سلام با آرزوی موفقیت برای اقای تیکدری عزیز ان شالله پدیده فوتبال ایران انتخاب شوند و همچون جوانانی امثال اقای علی خلیلی،امیر حسین عسکری، حسین تهامی و میلاد محمدی آرزوی موفقیت دارم. در پناه حق یا علی
جمعه 19 آبان ماه 1396 ساعت 20:03
دمت گرم اقای دوست دارم فقظ استقلال بری بعداز اخرین قرداد بامس عزیزم مچکرم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو