شماره‌ی خبر : ‌1435 | تعداد بازدید : 1718
سه‌شنبه 7 دی ماه 1395 ساعت 11:49

مدیرعامل باشگاه مس: با صدر جدول فاصله داریم ولی هنوز به صعود هم امید داریم

فاصله‌داریم اما امید به صعود هم داریم . می‌طلبد که هواداران دست‌به‌دست هم دهند و حمایت کنند تا این روند به شکل بهتری پیش رود و تیم منسجم‌تر برای صعود پیش رود .

مدیرعامل باشگاه مس: با صدر جدول فاصله داریم ولی هنوز به صعود هم امید داریم

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان در گفتگوی مفصلی که با نشریه‌ی آفاق ورزشی انجام داده است، در رابطه با آخرین وضعیت باشگاه و همچنین نظرات وی پیرامون مسائل مختلف صحبت کرده است. آقای سید امجد مسعودزاده در این گفتگو به امیدهای تیم فوتبال مس برای جبران نتایج در دور برگشت صراحتا اشاره می‌کند. متن این گفتگو به این شرح است:

- خیلی‌ها معتقدند که باشگاه به رده‌های پایه اهمیت نمی‌دهد نظر شما چیست؟
چنین صحبت‌هایی پذیرفتنی نیست. طرح چنین موضوعاتی بی‌انصافی است. بازیکنانی همچون حسین تهامی ، مظهری ، احمد زنده روح ،فرهاد سالاری،تیکدری،میلاد محمدی،پورشیخعلی،آرمان شهداد نژاد و کرمانی‌های دیگر از همین تیم‌های پایه به اینجا رسیدند.کمتر باشگاهی است که توانسته از این تعداد بازیکن بومی و پایه استفاده کند و در سال‌های اخیر این روند پررنگ‌تر خواهد شد.

- عده‌ای بر این عقیده‌اند که مدیران قبل بهتر بودند و حتی راه یافتن مس به بازی‌های آسیایی به موفقیت و عملکرد  یک عده ارتباط داشته است؟
به نظر همه‌ی دوستان و فوتبال دوستان احترام می‌گذارم. اما تیمی که آن سال به رقابت‌های آسیایی صعود کرد ترکیبی از بهترین‌های فوتبال ایران بود. در آن تیم ، بزرگان فوتبال آن روز ازجمله سید مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی ، آشوبی، ابراهیمی ،رجب‌زاده و ... بودند. خود سید مهدی رحمتی یک‌تنه 70 درصد تیم بود.حالا به همین نسبت تیم‌های دیگر را هم در آن زمان ببینید ، متوجه توان و ظرفیت بالای تیم مس در آن زمان می‌شویم. این تیم با مدیریت و توان و تفکر نیک‌نفس بسته شد و باید قهرمان لیگ برتر می‌شد نه‌سوم.

- این فصل تیم برای صعود بسته شد یا برای ماندن در لیگ؟
این فصل تیمی مدنظر ما برای صعود بود که هم بومی باشد و هم خوب.هدف این بود که در جمع خود بهترین بازیکنان کرمانی و غیر کرمانی را داشته باشیم.تا الآن هم بدشانسی‌های زیادی با تیم همراه بود. به صعود امیدوار هستیم اما یک سری بدشانسی در مسابقات داشته‌ایم . متأسفانه امتیازاتی را ازدست‌داده‌ایم و در نیم‌فصل دوم امتیازات ازدست‌رفته را جبران کنیم و تیم شاداب‌تر به‌سوی قهرمانی پیش می‌رود.

- اما برای صعود فکر می‌کنم که با تیم‌های مدعی فاصله‌دارید؟
فاصله‌داریم اما امید به صعود هم داریم . می‌طلبد که هواداران دست‌به‌دست هم دهند و حمایت کنند تا این روند به شکل بهتری پیش رود و تیم منسجم‌تر برای صعود پیش رود .

- اینکه گفته می‌شود ابراهیم‌زاده گوشش بدهکار کمیته فنی نیست،صحت دارد؟
نه خیر. چنین حرف‌هایی صحت ندارد. نکات فنی را همیشه به آقای ابراهیم‌زاده گفته‌ایم و ایشان در خدمت باشگاه است.صحبت کردیم که هماهنگی و اتحاد تیمی را بیشتر کنند تا وضعیت تیم بهبود پیدا کند . جلسات خوبی با سرمربی تیم داریم .در یک فضای خیلی دوستانه نقطه و نظرات خود را می‌گوییم و عمل می‌کنیم.

- گفته می‌شد اگر ابراهیم‌زاده در بازی آخر نتیجه نمی‌گرفت، رفتنی بود.
ابراهیم‌زاده دو سال با مس قرارداد دارد. پایان فصل باید برای توافق سال آینده صحبت کنیم .این شایعات در راستای حاشیه‌سازی برای به هم ریختن تیم است.

- درست است که بعضی از بازیکنان به خاطر عدم پرداخت مطالبات سال‌های قبل تیم را به حاشیه کشاندند و حتی به بهانه‌های مختلف تیم را همراهی نمی‌نمودند ؟
فکر نمی‌کنم بازیکنان به خاطر عدم پرداخت بدهی‌های قبل چنین کارهایی را انجام دهند. بازیکنان از سال‌های گذشته طلب کار هستند و می‌گویند مس پول نمی‌دهد . مس با توجه به بودجه‌ای که گذاشته هرسال آن مبلغ را به‌موقع پرداخت‌نموده است. متأسفانه در مواقعی هزینه‌ها زیاد شده‌اند.

- اگر امکان دارد در این مورد بیشتر توضیح دهید.
یعنی مس به تعهدات خود عمل کرده است اما باشگاه در چهارچوب بودجه حرکت نکرده است و این بدهی‌ها باقی‌مانده‌اند . اگر امروز باشگاه بدهکار است به خاطر تعهداتی بوده که باشگاه طی سال‌های قبل خارج از چهارچوب بودجه و بالاتر از سقف به وجود آورده است .حتی امسال نسبت به سال قبل بودجه بیشتری به باشگاه تزریق‌شده است.

- تکلیف بازپرداخت این بدهی‌ها چه می‌شود؟
باید بازیکنان سعه‌صدر داشته باشند .ان شاا.. صنایع مس در فاصله‌ی زمانی این بدهی را پرداخت می‌کند .

- وضعیت دیگر رشته‌ها غیر از فوتبال رضایت‌بخش است؟
الحمدالله امسال تیم در هندبال ،بسکتبال ،دوچرخه‌سواری و تیراندازی باکمان بانوان  خوب است. اما پیشانی کار که فوتبال است تا رسیدن به نقطه‌ی مطلوب زمان می‌برد .

- در نیم‌فصل بازیکن جدیدی به تیم اضافه می‌شود؟
قطعاً بازیکنانی به تیم اضافه و کم خواهند شد .در خط حمله مشکل‌داریم و به دنبال جذب 1-2 مهاجم هستیم.

- صحبت‌های پایانی.
از مدیران صنایع مس که در هرسال بودجه خوبی برای ورزش می‌گذارند و به‌موقع پرداخت می‌کنند تقدیر و تشکر دارم.از مهندس مرادعلیزاده مدیریت شرکت صنایع مس ایران،جناب دلاوری ،اعضای هیات مدیره باشگاه که برای پیشرفت ورزش استان تلاش می‌کنند نیز سپاسگزارم.


سه‌شنبه 7 دی ماه 1395 ساعت 21:57
درود بر اقای مسعودزاده که حرف دل هواداران رو زد. خیلی ها اون سال ها به به چه چه زدن. انگار تیم ملی ایران بیاد توی لیگ بازی کنه و به زور سوم شه و همه بگن به به ببین چه کردیم. بعد بدهی هاشون همه بمونه . اینا درد باشگاه مس هست واقعا
فرهاد عرب
0
2
سه‌شنبه 7 دی ماه 1395 ساعت 23:24
دست خیلی ها بهتره رو شه تا معلوم شه واقعا سال های قبل چرا این همه بدهی باید باشه تا دست و دل مس بلرزه برای بازیکن خریدن! منصور ابرهیم زاده همیشه نیم فصل دوم عالی بوده پس قطعا جز مدعیان صعود قرار میگیریم
سه‌شنبه 7 دی ماه 1395 ساعت 23:26
این اقای خبرنگار از کجا اومده؟! همچین سوال های بو داری میپرسه. چیزی که ما در همه گروه ها و شبکه های مجازی میبینیم تحسین مدیریت حاضر هست.حالا این اقای خبرنگار با دوستانش یه گروه تشکیل داده ٥نفری! با ادم های خاص بطفا جز هواداران مطرح نشوند
سه‌شنبه 7 دی ماه 1395 ساعت 23:27
قطعا مس میتونه مانند اکسین البرز بهترین نتایج رو بگیره؛ قطعا روزهای اوج کس تازه شروع شده
چهارشنبه 8 دی ماه 1395 ساعت 17:22
من فکر کنم اقای مسعودازده با این ادم مخصوص مصاحبه کرده تا دست خیلی ها رو شه،واقعا یکی از بهترین مدیریت های باشگاه بوده ایشون و هیچکس شکی توی این موضوع نداره،وقتی من ورزشگاه سلیمی کیا بودم بازی نوجوانان مس بود خیلی ها هم اومده بودن ایشون اومدن همه هوادارا جلوی پاشون بلند شدن اینا یعنی چی؟ پس نشون میده قلب هواداران چی میگذره
هوادار مس
1
0
چهارشنبه 8 دی ماه 1395 ساعت 19:10
اقای مدیر عامل جطور تونستین با رفتن اقای حسینخانی موافقت کنید ایشون حق اب و کل دارند
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا