شماره‌ی خبر : ‌1433 | تعداد بازدید : 1418
سه‌شنبه 7 دی ماه 1395 ساعت 11:07

ابراهیم‌زاده: در نیم فصل دوم بردهایمان را با مساوی عوض نمی‌کنیم

وقتی می‌گویم بهتر کار کنیم صرفا منظورم جذب بازیکن نیست بلکه باید فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم را گل کنیم و حتی در بخش دفاعی‌مان هم فرصتی به حریف ندهیم تا گل نخوریم تا مشکلی پیش نیاید.

ابراهیم‌زاده: در نیم فصل دوم بردهایمان را با مساوی عوض نمی‌کنیم

مس کرمان با جذب کیانوش میرزایی کار نقل و انتقالاتش را به نسبت سایر رقبا زودتر آغاز کرده است. سرمربی این تیم معتقد است این تیم ضعف بازیکنی ندارند بلکه باید جمع‌بندی تیمی به نحوی باشد که بازی خوب همراه با نتیجه داشته باشند.

منصور ابراهیم‌زاده درباره عملکرد تیمش در تعطیلات نیم فصل گفت: ما تمرینات‌مان را از روز پنجشنبه شروع کردیم و در حال حاضر به کارمان ادامه می‌دهیم. جدیدا کیانوش میرزایی را از باشگاه راه‌آهن جذب کرده‌ایم امیدوارم که در نیم فصل دوم بتوانیم آن چیزی که شایسته مردم کرمان و مس کرمان و همه ما است را به دست بیاوریم.

وی در ادامه گفت: اگر به عملکرد بازیکنان نگاهی بیاندازیم  می‌بینیم تعداد باخت‌های ما حتی از صدرجدول هم کمتر است و این نشان می‌دهد که ما از بعد سازمان تیمی و کاری نسبتا خوب کار کرده‌ایم اما یک جاهایی ایرادهایی داشتیم و نباید بازی‌های برده را از دست می‌‌دادیم.

یک بخشی از آن به مسائل روحی روانی بستگی دارد و بخشی دیگر می‌تواند  مسائل تاکتیکی باشد و همه این‌ها موجبات چنین نتایجی می‌شود. امیدوارم در نیم فصل دوم این مسائل را برطرف کنیم و به موفقیت برسیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که دیگر بردهای‌مان را با مساوی عوض نکنیم و حتی قول دادیم در پایان لیگ در بالای جدول قرار بگیریم. این موضوعی بود که صحبتش انجام شده و همه با هم تلاش می‌کنیم که این اتفاق رخ دهد.

مس کرمان در دیدارهایش در نیم فصل اول بیشتر تساوی داشت تا برد و باخت که سرمربی‌ مس در این باره می‌گوید: ما مسلما اگر از 11 بازی‌ که تساوی کسب کردیم 5 بازی‌مان را برنده می‌شدیم با جمع‌آوری 10 امتیاز 33 امتیازی می‌شدیم و در بالای جدول قرار می‌گرفتیم. این یک واقعیتی است و دور از انتظار هم نیست اما باید برای نیم فصل دوم تلاشمان را بکنیم تا جبران مافات کنیم و شرایطمان بهتر شود.

او عملکرد مس را برای بهتر شدن تنها منوط به جذب بازیکن نمی‌داند: وقتی خیلی از بازی‌ها گل نمی‌زنیم اما گل هم نمی‌خوریم یعنی اینکه در مجموعه دفاعی‌مان خوب کار کردیم. ما بایستی هم در بخش دفاعی هم بخش حمله‌مان بتوانیم بهتر کار کنیم. وقتی می‌گویم بهتر کار کنیم صرفا منظورم جذب بازیکن نیست بلکه باید فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم را گل کنیم و حتی در بخش دفاعی‌مان هم فرصتی به حریف ندهیم تا گل نخوریم تا مشکلی پیش نیاید.


سه‌شنبه 7 دی ماه 1395 ساعت 22:19
همه به این تیم امید داریم. خیلی هم امید داریم. امسال شور و هیجان خاصی کلا هست. حضور بازیکنان و جوانان کرمانی هم خیلی مهمه.
هوادار مس
0
4
سه‌شنبه 7 دی ماه 1395 ساعت 22:20
انشالله یک یا دو بازیکن گلزن بگیریم تیم عالیه. بدشانسی ها تموم شه به خدا این تیم راحت صعود میکنه
دوشنبه 13 دی ماه 1395 ساعت 18:37
واقعا تیم در نیم فصل اول وبازیهای ابتدایی که تیم هماهنگ نبود امتیازات زیادی مخصوصا در برابر تیم های ته جدولی از دست داد در حالیکه در ابتدا از حریف جلو افتاده بود که در دقایق پایانی نتایج را با مساوی عوض کرد .ولی در نیم فصل دوم فرصت جبران وجود دارد واختلاف تیم مس با تیم دوم جدول هفت امتیاز است که با چند برد حداقل رسیدن به رتبه دوم وگرفتن سهمیه لیگ برتر چندان هم دور از ذهن وغیر ممکن نمی باشد .خوشبختانه مربی بزرگی چون ابراهیم زاده که تلاکتکی ترین مربی ایرانی است هدایت این تیم را به عهده دارد که با حمایت مدیریت وهمت بازیکنان حتما موفق خواهد بود.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز